Miskraam en Zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Naiobi, Sep 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen,

@ naiobi, ja ik snap wel dat je er gek van wordt , ik werd voordat ik zwanger was er ook gek van dat ik ongi werd en nu word ik gek omdat ik niet ongi wordt, ik weet t ook niet meer hoor.

@ andrea, ja ik snap het wel goed, dat hij even wil w8en en dat is idd verstandig denk ik.

Ojee stop de tijd van marco op de radio, kan ik even niet tegen nu, krijg gelijk tranen in mijn ogen., heb ik de laatste tijd trouwens veel bij liedjes :(

2. andrea83

andrea83 Actief lid

Apr 23, 2008
    241
    0
    0
    Ik snap ook echt heel goed dat hij wil wachten en dat het verstandig is. Maar daarmee stop ik mijn eigen gevoelens niet even weg in een laatje met een slot erop om ze straks als het beter uitkomt pas weer toe te laten. Doordat ik zwanger geweest ben is mijn wens om kinderen met mijn vriend hopelijk te mogen krijgen alleen maar sterker geworden en daardoor is het voor mij nu wel moeilijk om dat allemaal even aan de kant te moeten zetten. Het is nog moeilijker geworden doordat hij laatst een opmerking maakte waardoor hij er weer voor leek te willen gaan, maar gezien de afspraak is dat ik er niet over zou beginnen tot hij zegt er weer klaar voor te zijn begin ik er nu niet over. Ik kan het er verder met niemand over hebben doordat niemand weet dat we bezig waren voor een kindje na de miskraam. Dus lucht ik mijn hart even hier op het forum.

3. sunnyke

sunnyke Actief lid

Jun 20, 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi,

@Andrea: groot gelijk dat je hier je hart eens uitstort hoor, ik kan er heel goed inkomen hoe je je voelt... En die afspraak dat jij er niet meer over zou beginnen vooraleer hij het "teken" geeft, tja... dat is natuurlijk allemaal makkelijker gezegd dan gedaan, want zoals je zegt: tegen je gevoel kan je niet vechten, en mijn ervaring is dat hoe meer je ze probeert weg te steken, hoe feller het naar boven komt. Vroeg of laat kan je het echt niet meer houden en barst de bom :( . Ik denk dat er wel een verschil is tussen "opdringen" en dag in dag uit erover praten, of misschien toch ergens eens een subtiele opmerking maken zodat hij wel er even aan herinnerd wordt dat het voor jou ook niet allemaal makkelijk is om het in de ijskast te schuiven... Maar ja, dat is geheel mijn eigen mening, en het is zeker niet mijn bedoeling dat jij en je vriend ruzie krijgen he, ABSOLUUT NIET! Jij moet echt voor jezelf beslissen of je je hier nog lang OK bij voelt of niet.

Ikzelf heb ook pas een MK achter de rug (gisteren gebeurd, maar MA was al van 3 weken eerder), maar ik voel me zo op een emotionele achtbaan (eerst euforie want zwanger, daarna groot verdriet en teleurstelling, hormonen liggen totaal in de knoop)... We hebben het daarom er samen ook even over gehad en beslist dat we toch zeker al 1 cyclus afwachten vooraleer we er weer voor willen gaan. Gewoon om ons de tijd te geven om van die achtbaan af te geraken en ons weer samen goed te voelen, want zo'n gebeurtenis zet toch ook wel even je relatie onder druk, heb ik gemerkt...

Liefs,
    Sunnyke
    Liefs,
    Sunnyke

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Hoe gaat het nu met de dames hier? al nieuwe cyclussen op gang?

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    Hier ook ongi geworden eindelijk, kan weer door naar een nieuwe ronde, ben er wel blij mee :D

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    @joyce ga je uit van een cyclus van 38 dagen?
    wel fijn dat je dan eindelijk ongi bent kun je weer verder..

7. Supernanny

Supernanny Actief lid

Jun 10, 2008
    202
    0
    0
    Ik wacht nog steeds op mijn ongi. Zit vandaag op dag 37. Als ik zondag nog niet ongi ben moet ik volgende week contact openemen met de verloskundige. Ben wel blij dat ze er iets mee doen. Ik heb een erg onregelmatige cyclus, waar ik niet vrolijk van wordt. Nu ik de Etos pillen gebruik gaat het beter. Voor dat ik zwanger was zat ik op 33 dagen. Heb gisteren getest en de test was negatief.

8. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    @supernanny hopelijk zet het snel door..
    Mijn cyclus is korter geworden sinds ik ze slik, ik ben er wel blij mee :)

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja daar ga ik maar vanuit, kan het in ieder geval niet meer tegenvallen :D.

Ik ga in ieder geval ovutesten gebruiken, zodat ik weet wanneer mijn eisprong is, dus we zien het wel.

10. Supernanny

Supernanny Actief lid

Jun 10, 2008
    202
    0
    0
    @ Naiobi: Ik ging van cyclus van 67 dagen naar een cyclus van 33 dagen. Daarna was ik zwanger. (tweede ronde)
    Na hoelang was jij zwanger?

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    @supernanny Na 1 maand slikken :)

@joyce doe ik ook :)

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, anders weet ik het helemaal niet meer :D

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hoi dames...

Hebben jullie nu ook veel vaker last van buikpijn dan voor de vmk?

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik nergens last van heb alleen nu weer van wat symptomen... we zullen zien ik zit over 3 dagen op mn NOD dus t is afwachten!

Suc6 allemaal!

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Spannend Miranda ! Ik duim voor je...

Ik heb ook dat ik bruinverlies blijf houden na mijn ongi :S wordt er gek van

16. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Ik twijfel, zit op dag 34 na mk, heb normaal cyclus van 28 a 29 dagen

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    @lau misschien testje tegenaan gooien :)

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    Ik had deze maand dus voordatik ongi werd idd wel vaker last van buikpijn, maar misschien lette ik er ook meer op, ik weet t niet hoor :D

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

Oct 29, 2006
    5,973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Lautje, t kan.... je ongi kan duren 4 tot 6 weken na miskraam. Je kan n testje tegen aan gooien maar je kan ook nog even wachten.

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    ja kijk maar naar mij, het duurde 37 dagen voor ik weer ongi werd, maar we zijn allemaal verschillend he, maar je kan er natuurlijk altijd ff een testje tegen aan gooien

Share This Page