Bij mij duurde t gelukkig niet lang... zat eigenlijk zo op mn cyclus terug. Weet nu ook niet hoe mijn cyclus is... ik ben vandaag 24 dagen verder dan mn laatste ongi en tempte vanmorgen nog vrij hoog... maw ik kan ook n testje wagen en dat mn cyclus nu gewoon langer duurt met als gevolg negatest! Ik weet niet wat ik doe... ik wil wachten ondanks dat ik toch wel n béétje nieuwsgierig ben maar aan de andere kant wil ik gewoon mn temp afwachten morgen of zaterdag morgen.
Lautje heeft een licht streepje op haar test en gaat nu naar het ziekenhuis voor een echo en bloedprikken
en moet volgende week woensdag terugkomen voor bloedprikken waarvan ik donderdag bij de gyn de uitslag krijg. Hij moet hoger zijn als na de mk en dan ben ik zwanger, is ie lager dan zit er nog ergens iets niet goed....nog een week spanning dus. Ga wel morgen met ochtend urine testen om te kijken of t streepje donkerder wordt.
Meiden ik wens jullie allemaal veel vruchtbaarheid toe! Dat jullie ook allemaal snel weer zwanger mogen raken! Ik had vanmorgen een positieve test. Had er niet opgerekend dat het zo snel zou gaan.
@Supernanny, hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap.. hopelijk mogen er vele volgen... ik zit vandaag op dag 27 (als ik die spottingen meetel) dus wacht nog even tot dag 33 en dan zien we wel ..... ik hoop dat ik ook snel weer zwanger mag zijn.
Ja vind ik ook maar ik vind het ook eng... bang dat ik weer zwanger test en verders weer niks in mn buik aantref!
Gefeliciteerd! Heb jij tussendoor een negatieve test gehad? Zit namelijk ook met een positieve test 5 weken na mk en ze weten niet zeker of t wel een nieuwe zwangerschap is...
Bedankt voor de felicitaties. Ik ben wel bang en ben blij als ik de 6 weken en 1 dag voorbij ben. Hoop ook snel een echo te krijgen en een kloppend hartje te zien. Het is zo onwerkelijk. Ik gun het jullie ook van harte! Spannend Miranda! Ik duim voor je en ook voor de rest.
@supernanny, duim maar heel hard want mijn vorige cyclus net na curretage was 23 dagen en nu heb ik vanaf 20 sept al wat spotting en 22 sept zette mn ongi goed door... nu zitten we op dag 25 en nog geen ongi te bekennen. Ik vind het moeilijk... zal morgen vroeg nog n keer tempen en dan eens kijken of ie nog rond de 37.0 zit... als dat zo is dan test ik morgenvroeg! (denk ik)
Helaas ik heb nog niet getest maar vanmorgen was mijn temp 36.9 dus ik denk dat ik ongi ga worden vandaag! Ik hou jullie op de hoogte
Dank je wel. Ik heb tussendoor getest en dat was een negatieve test, wilde weten of het hcg weg was en dat was het. Ook voor mijn nod en 1 dag na mijn nod had ik een negatieve test. Wat spannend zeg voor jou. Hoop snel dat je duidelijkheid hebt en dat je zwanger bent. Hcg kan tot 9 weken na mk in je lichaam blijven.
Ik ben van mijn roze wolk gevallen. Ben gisteren bloed verloren en had kramp en steken. Erg geschrokken en ben nu zo bang dat het weer mis gaat.
@Supernanny heb je de vk al gebelt? @Miranda je hebt volgens je banneer nog 5 dagen tot testen.. Dus je temp daling kan innesteling betekenen.