hoi allemaal woensdag 14-11-2007 heb ik mijn 2de echo gehad daar was geen hartactie op te zien donderdag heb ik besloten om een curettage te laten doen in overleg met gyn dit is afgelopen maandag gedaan nou is mijn vraag wanneer daalt je temp na een curettage die is tot nu toe nog steeds 37.4 en als die daalt krijg je dan je of eerst nog een eisprong groetjes naomi
geen idee meid mijn temp bleef lang hoog maar dat kwam omdat ik ook koorts had enzo maar wil je nog heel veel sterkte wensen meid!
dankje wel ik heb in iedergeval geen koorts mijn temp is de hele zwangerschap zo hoog geweest hield hem af en toe bij
Na mn curretage was mijn temp net een wip wap mn gyn zei ook eerst wachten op je eerste ongi en dan pas weer tempen
hoi danjo dat heb ik dus ook niet het is maandag gedaan en heb een vaste temp van 37.3 en 1dag 37.4 maak me hier best zorgen om heb totaal geen bloed meer verloren ben bang dat het niet helemaal schoon is heb je nog een test gedaan na de curettage en was die na een paar dagen negatief zit er namelijk erg over te denken om er 1 te doen zodat ik kan kijken of de hcg uit mijn lichaam is mijn borsten doen ook nog steeds zeer en ik hoef pas op 5dec op controle naomi