Sinds gisteren heb ik een klein beetje bruine afscheiding. Ik zit in mijn 5e zwangerschapsweek, had 6 dagen geleden nog een heel duidelijk positieve test en was tot eergisteren bij vlagen heel misselijk. Die misselijkheid lijkt nu weg. Gevoelige borsten heb ik nog wel. Weet iemand als het fout gaat hoelang het duurt voordat de bruine afscheiding over gaat in rood bloed? Ik weet dat het alle kanten op kan, maar maak me vreselijk ongerust.
Volgens mij verschilt dat per miskraam. Ik had bij mijn eerste zwangerschap met 5 wk wat rozeverlies, drie weken later pas meer bruin en toen begon de miskraam pas echt. Bij de tweede zwangerschap geen bloed. Bij deze zwangerschap rond NOD alsof ik ongesteld werd en met 7 wk weer wat bruin. Zie mijn banner, over acht weken wordt er een jongetje geboren...
Ik heb dit bij beide zwchappen gehad en alles is gewoon goedgekomen meid... Is vast van je innesteling, oud bloed is niet erg!!
Ik maak me nu nog meer ongerust. Na één dag weer gewoon wat witte afscheiding gehad te hebben, was het gisteren weer een klein beetje bruin. Sinds een paar uur geleden verlies ik helder rood bloed. Niet heel veel en ook (nog) geen krampen, maar de moed zakt me erg in de schoenen. Ik voel me nog gewoon zwanger en was gisteren nog goed misselijk. Ik ben eind dertig en ben zo bang dat ik niet veel kansen meer krijg.
Bij alleen bruine afscheiding hoef je je echt geen zorgen te maken. Is oud bloed en dus niet van een mk. Als je ook helder rood bloed verliest kán dat op een mk duiden, maar het kan ook gewoon een gesprongen bloedvaatje zijn, zeker als je verder geen krampen hebt. Ik zou wel even met je vk contact opnemen. Sterkte meid en ik duim voor je dat er niks aan de hand is.
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap in diezelfde week bruinverlies gehad en er loopt nu een lekker ventje rond van bijna twee! Ik denk dat je je dus geen zorgen hoeft te maken.
Mermaid, ik heb ook aan een gesprongen bloedvaatje gedacht, maar ik dacht dat het bloeden dan maar heel even duurt en geen uren. Het is maar een beetje, maar het sijpelt zo aardig door.
he bah,, balen is dat he die onzekerheid. het kan goed gaan maar het kan ook zijn dat het roodverlies meer wordt en dat je een miskraam hebt. kun je niet even bellen met een verloskundige in de buurt? misschien kun je een echo laten maken deze week. rond de 6 weken kunnen ze al een hartje zien kloppen... dan nog kan het misgaan,maar dan weet je wel wat meer. sterkte iig.
Ik had ook een gesprongen adertje maar dit duurde maar eventjes. Meis ik zou als ik jou was eventje contact opnemen met de vk. Veel succes!!!
Heel vervelend dat je dat hebt. Het maakt onzeker. Zelf heb ik tm week 15 dagelijks bruin bloed verlies gehad. Ik ben nog steeds zwanger zoals je aan mijn banner kunt zien. Ik snap dat je benauwd bent dat het fout kan gaan. Sterkte, ik hoop dat het niets is
Hoi, ik had rond de 4e week last van bloedverlies, zoveel als bij een lichte menstruatie(een aantal dagen), daarna bleef er bruin bloed komen. Na 8 weken getest, wel zwanger. Bloedverlies bleef tot 15 weken. En nu loopt er een leuk kereltje rond van bijna 2. Dus... bloedverlies is niet altijd negatief. Succes morgen
Dank jullie wel voor alle steun. Ik ben net bij de gyn geweest. Het kan nog steeds beide kanten op gaan. Op de echo was geen vruchtzak te zien, maar de gyn zei dat bij deze termijn (5w2d) je niet altijd iets hoeft te zien. De bloeding zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. We kunnen alleen maar afwachten. Volgende week moet ik terug voor een echo, als daar weer geen vruchtzak te zien is, is het zeker mis. De gyn zei me moed te houden, maar oh wat is dat moeilijk. Steeds stopt het bloeden en krijg ik opnieuw hoop en dan begint het weer en denk ik zie je wel het is over. Zucht.