Zwanger? Miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door sammieshiba, 24 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Goedemiddag dames,

Ik moet dit echt even van mij afschrijven en hoop dat iemand hier ervaring mee hebt.

Ik zal bij het begin beginnen.
    Op 13 september hebben wij besloten om te stoppen met de pil, 15 september had ik meteen mijn onttrekkingsbloeding.

Omdat ik graag wilde weten hoe lang mijn cyclus ben ik begonnen met de ovu testen. Op 1 oktober had ik een licht positieve test en op 2 oktober was deze weer negatief

Op 13 oktober werd ik ongesteld (?) tenminste dat dacht ik, ik heb van de 13de tot de 17de gebloed.

Nu stond ik vanmorgen op met een beetje roze verlies, alleen maar met afvegen. Na wat google werk las ik dat dit een ovu bloeding kon zijn of toch zwanger. Voor een ovu bloeding was het eigenlijk te vroeg maar goed had niets te verliezen. Vanmiddag bij thuiskomst dus meteen even netjes in het potje geplast. Had ook nog een zwangerschapstest liggen dus dacht doe die ook.

Tot mijn grote verbazing was die gewoon positief :$

Ik heb dus meteen mijn oude verloskundige gebeld, die begon meteen dat het wel een miskraam zou zijn, ik moest over 10 dagen maar weer testen en was de test nog positief dan kon ik mij inschrijven :(.

Nu toch maar een ander gebeld, die was wat meelevender en daar mag ik donderdagochtend langskomen voor een echo. Maar donderdag duurt nog best lang ;).

Ik ben dus benieuwd of iemand met zo'n situatie ervaring heeft. Want hoe ik ook reken het klopt allemaal niet. Even kort samen gevat:

15 september eerste dag (ene) laatste ongesteldheid
    1 oktober een lichte positieve ovu test en 2 oktober een negatieve
    13 oktober ongesteldheid? t/m 17 oktober
    24 oktober licht roze verlies, steeds bij afvegen
    En dan 24 oktober een positieve test.

Zou ik een "goede" zwangerschap hebben dan ben ik nu 5 weken en 4 dagen en is de test eigenlijk gewoon te licht. Zeker als ik mijn ei rond 2 oktober zou hebben. CB geeft trouwens zwanger 1-2 weken aan.

Is het een miskraam dan lijkt mij dat ik die dan van 13-17 oktober moet hebben gehad maar waar komt het bloed van nu dan in vredesnaam vandaan? Als het mijn menstruatie is dan zou tussen de miskraam en nu dan 12 dagen zitten.

Sorry alvast voor het hele lange verhaal :p

Bijgevoegde bestanden:

2. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Jeetje, wat ingewikkeld..
    Ik durf er werkelijk geen zinnig antwoord op te geven.
    Hoop uiteraard op een goeie afloop!
    Wachten is verschrikkelijk. Sterkte!

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ten eerste:een licht positieve ovulatietest bestaat niet.Hij is of positief(beide streepjes even donker of teststreep donkerder dan de controlestreep) of negatief(alle andere variaties)
    Ik denk,gezien je pas net bent gestopt met de pil,dat je eisprong tussen 13 en 17 oktober is geweest,en die bloeding toen een ovulatiebloeding is geweest,en je dus nu rond de 10 dpo bent.Voor ongeveer 10 dpo is dit een prachtig streepje.Een echo zal daarom as donderdag nog niet zoveel zin hebben,zeker niet bij een verloskundige,die over het algemeen 0,0 verstand hebben van vroege zwangerschappen,en ook niet de beste apparatuur hebben.Laat je dus donderdag niet helemaal gek maken als er niets te zien is.Ik zou zelf de echo 2 weken verplaatsen,zodat er meer te zien is.

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    O ja,en dat roze verlies van vandaag zou een innestelingsbloeding kunnen zijn,of een gesprongen adertje.Of in het ergste geval,zou het ook fout kunnen gaan.Meer dan 50 procent ven de zwangerschappen gaan voor je nod nog mis.

5. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Het was de enigste dag dat die enigzins donker was ;) vandaar het licht positieve haha. Daarna werd die weer wit dus vermoed dat rond die periode mijn ei was. Ik heb ook de stille hoop op een innestelingsbloeding maar eentje die 6 dagen duurt en zo volop? :( heb mijn twijfels. Wachten is niet mijn sterkste kant haha

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Eens met Pipo. Je hebt geen positieve ovu test gehad dus daar kun je niet vanuit gaan. Bloedverlies kan van alles zijn geweest. Je hebt nu een positieve test in handen en eigenlijk ksn je alleen maar gissen naar wat t geweest is.
    Voor nu hartstikke zwanger! Gefeliciteerd!

7. sammieshiba

sammieshiba Actief lid

6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Helaas toch een miskraam, sinds vanmiddag hevige krampen, bloedverlies neemt toe en verlies ministolsels :(

8. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat erg, sterkte :(

Deel Deze Pagina