Gefeliciteerd met je verjaardag Tessal! Ik hoop dat je nog wel een beetje een fijne dag hebt, al zal het wel lastig zijn. Heb je nog bloedverlies nu? Bij mij weet ik niet of de testen lichter werden, heb vanaf bloedverlies niet meer getest. Maar ik heb geen krampen gehad en geen stolsels verloren. Bij iedereen is het anders. Kan je het verder met iemand bespreken? Ik denk niet dat je de 'vader' per se moet inlichten, wat jij prettig vindt. Ligt denk ik ook aan de relatie die je met hem hebt. Ik zou sowieso eerst afwachten wat je lichaam doet en de afspraak morgen bij de huisarts. Je kan het hem altijd nog zeggen, eerst maar even aan jezelf denken nu. Sterkte!
Je moet vooral doen wat jij wil. Als jij vindt dat je hem moet inlichten dan moet je dat doen. Daar zijn geen regels voor
Ik heb het idee dat hij helemaal uit zń stekker gaat als ik het vertel, Ik heb nu amper bloedverlies het is een beetje slijmerig en ik heb geen pijn. Ben verder heel moe. En ook heel radeloos, heb geen idee wat ik even moet doen.
Sterkte meis.... Ik weet niet hoe oud de man/jongen is van wie je zwanger was. Maar als hij nog vrij jong is heeft hij niks aan de info denk ik. Maar goed dat is mijn mening