miskraam gehad en bloedverlies na gemeenschap

Discussie in 'Miskraam' gestart door Daenerys, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Hoi dames,
    Ik zit weer met een dilemma en weet niet zo goed wat ik ermee aam moet.
    9 oktober was k 5 wkn zwanger en is mijn miskraam op gang gekomen.
    Heb in totaal maar 4 a 5 dagen gevloeid waarvan de eerste 2 dagen heel heftig.
    16 oktober had k al een afspraak staan bij de gyn en op de echo zagen ze niks meer van de zwangerschap.
    Na de miskraam heb ik regelmatig gemeenschap gehad en dat ging prima.
    36 dagen na de miskraam werd ik weer ongesteld, dat was afgelopen zaterdag 15-11.
    ik heb gevloeid tot maandag en daarna niks meer maar nu het volgende;

Gisteren na de sex heb ik last van bloedverlies, wat gisteren te vergelijken met een menstruatie en vandaag vloei ik nog. Wel wat minder maar nog steeds helderrood bloed met net een stukje weefsel.

ik heb gisteren zowel de HAP gebeld en net de gynaecoloog maar bij de gynaecoloog kreeg ik de assistente aan de lijn en van beiden kreeg ik het antwoord dat mijn lichaam van de leg af is en het lichaam nog moet herstellen. Ik moet het dus nog maar even aankijken.

Wat ik niet snap is dat ik na mijn miskraam ook sex heb gehad en dat ik helemaal niet heb gevloeid na de sex en nu ineens wel?
    Ik ben ook bekend met een bm afwijking dus misschien is er wel iets wat verband houdt met die vmk en die bm afwijking.

hebben jullie dit ook gehad na je miskraam, bloedverlies na gemeenschap?
    Wij willen dolgraag weer verder maar op deze manier word het er niet leuker op... :(

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat vervelend dat je zo'n lange nasleep hebt van je miskraam.
    Ik heb zelf geen ervaring met bloedverlies maar wel met krampen.
    Ik heb tot een aantal maanden na mijn miskraam last gehad van krampen/steekjes tijdens en na de s.eks. Was echt heel vervelend maar net niet pijnlijk genoeg om krom te liggen zeg maar. Dit is uiteindelijk vanzelf gestopt, gelukkig.
    Hopelijk voor jou stopt het ook snel!

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Het zou een nasleep van de miskraam kunnen zijn. Dat stukje weefsel wat je hebt verloren vind ik dan wel weer vreemd. Kan zijn dat je baarmoeder nog niet goed schoon was. Dan kan je steeds opnieuw gaan bloeden tot alles uitgestoten is. Maar je hebt wel een controle echo gehad na de miskraam schrijf je.
    Heb je ook een foto van het stukje weefsel? Dan misschien hier plaatsen, misschien dat andere dames die ook een miskraam hebben gehad het herkennen als weefsel wat je verliest bij een miskraam.

4. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Wat een onzekerheid voor je. Idd een foto plaatsen misschien is er dan wat herkenning. Ik hoop dat je snel aanteld.

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik denk ook dat je lichaam een beetje moeite heeft. De eerste menstruatie na een miskraam loopt soms iets anders dan normaal. Dit bloed zou nog bij je menstruatie kunnen horen. Hou jezelf goed in de gaten, zodra je buikpijn of koorts hebt direct bellen want dan zit er waarschijnlijk toch nog restweefsel. Maar ik hoop voor je dat dit gewoon eenmalig is en de volgende cyclus weer normaal verloopt!

6. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Hoi meiden dankjewel voor jullie reacties.
    het stukje weefsel heb k niet meer zat aan het toilet papier bij afvegen maar was echt minimaal.
    Ik denk inderdaad dat mijn cyclus van slag is want voel soms wel wat krampjes en af en toe ook nare steken down under.
    het bloedverlies is gelukkig gestopt dit heeft in totaal 2 dagen geduurd.
    Ik vind dit wel heel moeilijk, je wilt zo graag verder maar doordat deze dingen gebeuren met je lichaam word je elke x hoe pijnlijk ook herinnerd aan je miskraam.. en as week word ik opnieuw tante wat leuk is maar ook heel moeilijk zal zijn voor mij.
    ik sla mezelf er maar doorheen en mag alleen maar hopen dat het voor mij ook weer een x raak zal zijn en dat alles dan maar goed mag blijven gaan.
    jullie weten hoe moeilijk een mk is en welke gevoelens en ongemakken daarbij komt kijken.
    Nogmaals hartstikke bedankt voor jullie lieve en meedenkende reacties. :)

7. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    begrijpelijk! sterkte!

8. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Dankje annelise. :)

9. marraso

marraso Lid

15 dec 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hier ook bloed na gemeenschap ene keer wel andere keer niet.. huisarts zei tegen mij kan is daar nog gevoeliger? jullie enig idee hoelang? kan toch niet zo zijn dat je iedere keer weer bloedverlies hebt?

Deel Deze Pagina