Eigenlijk zegt de titel al genoeg, vandaag mn tweede miskraam in 5,5 wk tijd. Wat denken jullie is dit domme pech of is er iets anders aan de hand? Ik heb al twee gezonde kids, toen was ik supersnel zwanger (nu ook alleen loopt het anders af )
Mijn gyn zei mij dat als je gelijk weer zwanger bent , zonder een cyclus er tussen de laten dat de kans op een mk hoger is... Hier zijn de meningen hierover wat verdeeld, maar ik weet dat ik niet de enige ben waar dit tegen gezegd is
Mss dat het iets te snel is geweest voor je lichaam. Ik was na mijn bbZ ook redelijk snel weer zwanger en dit werd een miskraam. Daarna een half jaar de tijd genomen (wat ook moest) en toen is het goed gegaan. Sterkte iig!
Wat naar voor je zeg Heel veel sterkte! Of direct na een mk weer zwanger worden de kans op nog een mk wel of niet verhoogd weet ik niet, maar het maakt het er niet minder heftig om! Je zou geloof ik ook bij een gyn of verloskundige kunnen vragen of ze je kunnen helpen? Ik meen te hebben gehoord dat als je 2 keer een mk achter elkaar hebt gehad dat ze nog wel eens bloed onderzoeken doen. Maar of je hier veel wijzer uit word weet ik niet...
Klopt tegen mij ook, ik werd niet zwanger na de miskraam en was d'r blij om want daarna kwam er nog wat rommel mee
Bedankt voor julli reacties. Ik ga inderdaad een ronde overslaan zodat m'n lichaam tot rust kan komen, kans is groot dat het toch gewoon pech was volgens de dokter..