miskraam gehad en meteen weer zwanger

Discussie in 'Miskraam' gestart door tammy77, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ik heb 28 sept een miskraam gehad.was 5 weken zwanger.de dokter zei dat ik in okt weer gewoon mijn cyclus zou krijgen,en daarna weer gewoon zwanger kon worden.maar ben dus niet ongesteld geworden.na anderhalve week kreeg ik weer last van mijn borsten.en nu heb ik maandag een test gedaan,en die was dus heel licht positief.wist niet dat het zo snel weer zou lukken.ben dus heel voorzichtig blij.groetjes tamara

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Oef daar zou ik nog even niet te blij mee zijn.

Klinkt heel hard, maar je hebt grote kans dat dit nog van je miskraam is.

Succes!

3. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    hoi

Ik denk ook dat dat nog van je miskraam is eerlijk gezegd. Denk dat er nog hcg in je lichaam zit van de miskraam.

liefs marianne

4. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik denk idd hetzelfde bij mij zat er na 3weken ook nog hcg in mn urine

5. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    kan natuurlijk van je mk zijn maar hoeft niet.
    aangezien je ( maar ) 5 weken zwanger was , dus 1 week overtijd, kán het volgens mij echt zijn dat je zwanger bent.

Ik zou er nog een test tegenaan gooien

liefs iris

6. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    het zou zomaar kunnen... ik heb het ook gehad.. naar mijn 2e mskraam kreeg ik ook weer syptomen ;) naar een week toch maar is een test gedaan en die bleek ook positief,streepje was goed duidelijk maar had ook in mijn achterhoofd dat het oude hormonen konden zijn.... was 6.5 wk zwanger geweest)heb naar 4 dagen weer gestest en me verloskundige gebeld. En was dus alweer 7 wk zwanger en dat terwijl ik dus 8 wk terug die miskraam had! Dus het kan echt....
    heel veel succes meid!

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Doe anders voor de zekerheid over een paar dagen nog een test. Als het streepje er dan vanaf KNALT, dan mag je ervan uitgaan dat je weer zwanger bent.
    Ik heb het ook gehad, een hele vroege miskraam met 5 weken en direct daarna weer zwanger. Ook had ik toen heel snel een posi-test. Waarschijnlijk nog rest-hcg + nieuw hcg.

Ik zal in ieder geval vast gaan duimen.
    Groet van Kiki

8. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey,

Hoop voor je dat het gewoon weer raak is.

Ik heb 26 sept een curretage gehad na 12 weken zwangerschap.
    Om er zeker van te zijn dat de volgende positieve zwangerscahpstest niet van de miskraam is heb 5 dagen na curretage test gedaan deze was nog heel licht positief toen 5 dagen later echt super negatief.

Ik zeg dit om andere meiden te advisren dit te doen hoef je daarna niet te twijfelen.

Succes meis

liefs sancho :p

9. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Wou nog iets zeggen 28 sept dan is dit dag 20 van je cyclus toch?

dat is dan wel weer heel snel normaal kan je toch niet zo snel testen

10. Niet meer actief

Ik ben ook na mijn miskraam direct weer zwanger geworden..omdat ze dachten dat het mis. van vorige zwangerschap zou zijn heb ik een inwendige echo gehad..en die was duidelijk hoor :)
    Misschien kun je dat laten doen zo'n echo..heb je meer duidelijkheid..

Zal in ieder geval voor je duimen dat je opnieuw zwanger bent ;)

11. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ja dat klopt .is ook heel vroeg om opnieuw te testen,maar omdat ik 5 okt ook licht roze afscheiding had en wat 'de zelfde dag weer weg was, dacht ik dat dat misschien een innestelbloeding was,ik verloor al 5 dagen geen bloed meer,maar ik ga de 28ste opnieuw testen.hopen dat hij dan vet positief is.groetjes tamara

12. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Tammy, ik denk niet dat je alweer zwanger bent, helaas. Een test zo vroeg kan eigenlijk helemaal niet, waarschijnlijk is het nog rest-HCG wat in je lichaam zit.

Laat je volgende week weten of je dan nog positief test?

13. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik hoop voor je dat je opnieuw bevrucht ben meid.
    maar hou er idd rekening mee dat het nog van je mk kan zijn.
    na mijn mk bleef mijn hcg in mijn urine heeeel lang nog poss. zeker nog een maand!
    zelfs in mijn bloed zakte hij heel langzaam maar zeker.
    ieder geval veel sterkte en ik zal duimen.

14. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi,

Ik heb 29 september een MK gehad. maar 26september begon het ergere vloeien dus vanaf die dag begon mn cyclus dus weer.
    Ik heb bewust 2 dagen na MK zwangerschapstest gedaan, en er was redelijk dik streepje nog. Paar dagen later weer en nog heel licht streepje en toen weer na een week ofzo en het is nu dus nega streepje. Dit heb ik gedaan omdat als ik straks mn NOD heb en test, en ik test posi, dam is het niet van mn MK geweest (vruchtje is trouwens overleden met 8,5 week en zo'n 3 weken later er pas uitgekomen, maar kwam er pas achter toen ik dacht 10,5 week te zijn)

Dus ik vind het ook erg spannend nu.
    Ik hoop voor je dat je weer zwanger bent!

En de andere dames de na MK zwanger zijn geworden: hoeveel dagen na je MK zijn jullie weer begonnen met klussen? Wij na 7/8 dagen weer en dan om de dag. Heb dat vruchtbare slijm gehad en steekjes alleen ovu testen geven nega aan..(heel licht streepje)
    maarja, ik vertrouw gewoon op mn gevoel, die ovu testen schijnen niet altijd te werken..

Liefs

Sylvia

15. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi,

Ik heb inmiddels mn eisprong gehad en mn temp is nu voor de derde dag 37,0 :) 19 oktober heb ik mn eisprong gehad.
    Heb wel weer symptomen die op zwangerschap kunnen duiden maar ga niet teveel hopen, al zou ik het wel heeeel graag willen....dus het wordt steeds spannender! (pijnlijke tepels die ook groter zijn geworden en paar dagen na eisprong in koudstand blijven staan, tepels zijn ook wat donkerder, krampjes die lijken op bandenpijn dus bij shcaamstreek/liezen. Soms ook ongi pijn.
    Dus hoop dat het raak is!

Liefs

Sylvia

16. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    ppfff verwarrend soms.
    de 1 zegt het kan niet terwijl er vervolgens een ander wel zwanger word.

van de week heb ik 2 testen gedaan 1 zwangertest die nog zwanger aan gaf, wat niet kon want ik had toen na mn curretage nog geen test gedaan, dus dat is nog puur de hormonen.
    maar tegelijk deed ik de ovu test die heeeeeeeel errrug aan gaf dat ik op zn vruchtbaarst zat.

na ja heb zelf iets van we klussen lekker door en genieten er lekker van :oops:

Er werd gevraagd wanneer iedereen weer begon met klussen, wij begonnen na 5 dagen weer en dat ging prima:)))

17. Shanae

Shanae Lid

3 okt 2006
    51
    0
    0
    Hi Tamara,

Ik hoop voor je dat je zwanger bent! Je hoort zo vaak van die wonderbaarlijke verhalen die eigenlijk niet zouden moeten kunnen.
    Ik ben ook blij te lezen dat hier vrouwen gereageerd hebben die meteen na hun miskraam weer zwanger zijn geraakt!
    Heb zelf ook miskraam gehad in mijn vijfde week en had eerste een duidelijke positieve test, bij de huisarts een negatieve test (1 dag erna) en een week erna weer een positieve test (wel minder duidelijk).
    Ik dacht eerst zelf gewoon ongesteld te zijn geweest maar de ha zei dat het een vroegtijdige miskraam was.
    Nu heb ik door dit forum gelezen te hebben ook meer hoop dat het deze 1e ronde na MK gewoon raak zal zijn!

Veel geluk en groeten,
    Shanae

Deel Deze Pagina