Ik was hier een tijd geleden en gaf aan dat ik mijn 2e miskraam had gehad. Veel bloed verloren en stolsels en het vruchtje (dacht ik). Afgelopen maandag kreeg ik vreselijke buikpijn en bleek dus dat het vruchtje in mijn eileider zat. Ben heel erg geschrokken en meteen geopereerd, omdat ik al veel bloed in mijn buik had. Als je twijfelt aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ga dan meteen heen. Ik twijfelde zelf ook, omdat ik wat buikpijn had en mijn testen bleven zo dik postief, maar omdat ik zoveel bloed had verloren dacht ik aan een gewone miskraam en dat er gewoon nog wat hcg in mijn bloed zat. Ik was er gelukkig op tijd bij, maar het had ook anders kunnen aflopen..
dat dacht ik de eerste keer ook! heb het helaas in maart voor de tweede keer gehad maar toen had ik helemaal geen bloed verlies :S ik was er ook gelukkig beide keren op tijd bij ik hoop voor je dat het hierna goed gaat het is niet niks x mir
Jeetje dat is schrikken zeg!! Eerst moet je verwerken dat je een miskraam hebt gehad en daarna dat het bijna mis met je zelf was gegaan. Ik ken het zelf helaas ook. Ik was er in eerste instantie vroeg bij maar er werd geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap geconstateerd. Veel echo's gehad enz. Bleek dat hij bij mij in mijn eierstok zat en daar kijken ze dus niet naar. Mijn man kon me na 2 weken pijn nog net op tijd in het ziekenhuis brengen (de arts gaf aan dat ik toen geen half uur later had moeten komen ). had toen al 3 liter bloed verloren en mijn eierstok is dus helemaal kapot, deze hebben ze dus weg moeten halen. De kansen op een nieuwe zwangerschap konden ze niet geven. Maar zie mijn banner een goede maand later was ik weer zwanger en heb nu mijn mooie wondertje!!
Hey mosie, jeetje wat een verhaal.. De schrik zal er wel goed inzitten nu.. Bij mijn vorige mk dacht de vk tijdens de echo aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en moest ik met spoed naar het ziekenhuis.. hier bleek het gelukkig niet het geval, maar was toch behoorlijk geschrokken.. Ik wens je dan ook veel sterkte en nog veel meer geluk voor de volgende rondes, dat je maar snel een gezonde beeb in je armen mag sluiten.. Het is je zo gegunt.. *hug* Groetjes Ele
Dank jullie wel.. Gelukkig hebben ze mijn eileider kunnen besparen dus ik hoop dat het hcg voldoende daalt en dat ie dus daadwerkelijk mag blijven zitten. Wow sunnyday: wat heftig zeg en wat geweldig dat je nu een kleintje hebt. Gefeliciteerd! Elegance: ook van harte. Ik zie dat je net zwanger bent! Geniet er maar lekker van! Ik hoop dat ik me snel bij jullie mag voegen. @ MiriamKlaas: jij ook veel succes en geluk in de toekomst.. Het komt vast wel goed met ons!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Dus geef de hoop niet op, En meestal ben je heel vruchtbaar na miskraam of buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Heel veel sterkte trouwens