ongesteldheidsbuikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lizzie84, 24 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    Ik heb twee weken geleden onveilig gevreeen met mijn vriend en nu heb ik al een week last van buikpijn ( krampen als in ongesteld worden). Ik moet over twee weken ongesteld worden. Verder ben ik erg moe. Moet soms zo ineens huilen ( ik huil nooit). vlagen van misselijkheid en zuurbranden. Het zal toch niet???
    groetjes lizzie.
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    als je over 2 weken ongesteld moet worden dan zit je nu in de periode waarin normaal gesproken de eisprong plaats vind..daar kan de buikpijn van zijn als je niet aan de pil bent.
    2 weken geleden was je toen net klaar met je menstruatie of was je toen ongesteld?

    groetjes
     
  3. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Als je over 2 weken ongesteld moet worden dan zit je nu in je vruchrbare periode en dan kan het bijna niet dat je 2 weken geleden zwanger bent geraakt... gewoon nog even afwachten, dus!
    Maar het lijkt me niet dat je zwanger bent...

    Liefs Niki &x
     
  4. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    ik ben een week niet aan de pil geweest dus mijn cyclus is een week langer, officieel moet ik volgende week ongesteld worden maar mijn strip loopt tot volgende week vrijdag . snappen jullie hem nog. Die week dat ik de pil niet slikte heb ik dus onveilige sex gehad. Dit was niet de stop week. Door ziekte ben ik vergeten weer met de nieuwe strip te beginnen en toen heeft de dokter geadviseerd om weer te beginnen met de strip op de dag dat ik het normaal ook doe. Dat is nu twee weken geleden.
     
  5. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik snap het niet helemaal... lastig verhaal...
    Maar ik denk dat je het beste dan even contact kunt opnemen met je huisarts, misschien dat die je gerust kan stellen of dat hij je iets anders adviseert (zoals een test doen, als dat al mogelijk is)
    Ik zou even bellen...

    Succes!

    Liefs Niki &x
     
  6. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik zou sowieso even je huisarts bellen. Verder kan ik me ook voorstellen dat je lichaam wat van slag is omdat het een week geen hormonen heeft gekregen doordat je de week dat je ziek was de pil niet hebt geslikt.

    Pim
     
  7. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    Heb de dokter gebeld. Verteld over de buikkrampen en moet morgenvroeg ochtend urine brengen het kan namenlijk ook een blaasontsteking zijn.
     
  8. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi,
    Het zal indd wel komen door dat je even de pil niet hebt genomen!Het is wel heel erg vroeg om zwanger te zijn!Ik hoop het beste voor je en dat je snel duidelijkheid krijgt!
    Heidi
     
  9. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    ben vandaag naar de dokter geweest. Omdat ik twee weken de pil niet heb geslikt ( inclusief stopweek) heb ik waarschijnlijk een vervroegde eisprong gehad. Daardoor komen die krampen en steken. De kans dat ik zwanger ben is klein maar laat ik nou net in de week dat ik buikpijn had onveilig gevreeen met mijn vriend. Als het volgende week niet over is een inwendig onderzoek en gaan ze voor de zekerheid een urine test doen. Scheelt mij weer. In ieder geval bedankt voor jullie reacties en succes allemaal. groetjes Lizzie..
     
  10. Mariskac

    Mariskac Lid

    29 jan 2006
    11
    0
    0
    verzorgende
    wvl
    lizzie84

    je bent nu verzekers wel opgelucht :)

    groetjes
     

Deel Deze Pagina