Oh nee new miracle! wat zou jou je kapot geschrokken zijn! Ik duim voor je dat t toch nog goed zit! Kan je langskomen bij de vk? Hoe is t nu met het bloedverlies?
Ik verlies niets meer Dus even blijven duimen. Het kwam er alleen tijdens mijn wc bezoek (grote boodschap)...
Dankje Babylove, Kaala en Pianootje! Ik hoop zo dat het goed zit. De vk zei dat het weinig zin heeft om een echo te maken. Kan misschien voor nog meer onzekerheid zorgen. Ze vroeg waarom ik dit zo graag wilde..tja zei ik ..weet niet...misschien om toch eens wat te zien.
Ow gelukkig...super blij dit te lezen... ga maar uit van het positiefste...er is dan vast een adertje gesprongen
Oh dames...ik ben deze maand zon slappeling! Ik voelde me vanmorgen zo beroerd toen ik opstond (een ziek gevoel) dat ik toch nog een test heb gedaan Toen die nog rood was zag ik niks. Toen die langzaam witter werd zag ik een schaduwlijn maar toen de achtergrond helemaal wit was zag ik toch ineens een roze tweede streep!! (met 6 minuten, 5-10 is max afleestijd) hoe langer ik m laat liggen hoe duidelijker die word... Zou het dan echt??? Het kan toch bijna niet meer van de vorige keer zijn?? Ik ben pas echt blij als mb menstruatie uit blijft maargoed... ik zal in de loop vd ochtend even fotos plaatsen..kunnen jullie oordelen Pff ik ga me naar mn sportschool slepen
Yeahhhh klinkt erg positief!! Ik feliciteer je voorzichtig Nee niet van de vorige keer...de lijn is toch ook donkerder dan de laatste test? Dan betekent dit dat de hoeveelheid hormonen aan het toenemen is.
Nou ik heb denk ik wel iets positiefs te melden. Gisteren rond 8:30 uur verloor ik met name bruin bloed bij het afvegen. (Na ontlasting) Voor de rest de hele dag niks meer verloren ook niet na wc bezoeken. Vandaag na mijn ontlasting niks meer verloren!!! Elke wc bezoek is stressssssvol ..pfff
Thanks dames! Nu is het inderdaad echt geen tuurstreep meer! De vorige zwangerschap was de test na de gemiste menstruatie gelijk aan de kleur die hij nu is met 12 dpo... Super blij voor je new miracle! Hopelijk komt dit niet meer voor joh! Je schrikt je kapot! Ik heb altijd moeite gehad met "de grote boodschap" waarbij ik heel veel druk moet zetten...dus ik begin nu alvast met activia... Heb jij je ingeschreven bij mvm? Als mijn menstruatie dan ECHT uitblijft wil ik me weer inschrijven al vind ik het eng om dit gelijk te doen. De vorige keer nam ze net contact op toen mijn mk was doorgekomen...was erg confronterend
New Miracle: Geen kramp of iets gehad? Dan zal het vast idd een adertje of iets zijn. Probeer zoveel je kan te genieten Maartje: Joehoe!! Dat klinkt goed! Zo ging het vorige keer bij mij ook. Spannend, maar ook genieten hoor! Ik heb volgens mij maandag/dinsdag mijn eisprong gehad, dus nu nog ruim 2 weken wachten om te kunnen testen. Oef.
Hier was ie nog rood... heel licht streepje te zien View attachment 377615 Hier helemaal opgedroogd View attachment 377616
Met flitser... net nadat de achtergrond wit was geworden View attachment 377617 ovulatietest van net View attachment 377618
Wauw wat super mooi Maartje! Ik geniet gewoon mee voor jou Gek dat we elkaar niet kennen, maar toch dingen met elkaar delen die niemand in onze omgeving weet. Ik ben blij met ons "clubje" op dit forum.
Ik ook hoor! Heerlijk om je gevoel zo te "spuien"! Mijn man is nog wat terughoudend op mijn testen... ik denk dat hij het ook superspannend vind en ook onzeker is... alhoewel...ik word er steeds blijer van
Dankje! Ik voel wel van alles rommelen in mijn buik...met name mijn darmen. OOk voel ik een druk op mijn buik...van alles is daar binnen bezig.
Ja gek grappig he...jullie wisten vaak meer dan mijn omgeving Ik vind het leuk om van alles met jullie te delen. Het helpt ook om bepaalde dingen te verwerken.
Aaahhh wordt er gek van! Ik voel een druk op me buik...en net wel weer bruin verloren tijdens ontlasting...misschien nasleep van vanochtend? Mijn darmen zijn zo aan het irriteren.