Oh nee he niet alweer! 'Gelukkig' is het wel bruin... kan je niet vragen aan vk waarom je dit steeds hebt? Moet je misschien teveel persen met de ontlasting? *sorry maar dat is eerste wat ik me kan bedenken
Extra opgelet dus niet hard geperst. Je wordt hier zo moe van. Heeft geen zin om vk te bellen. Weet haar antwoord al...kan alle kanten op. Dus het is gewoon weer afwachten.
Zo net thuis uit m'n werk... maar wat een drukte hier vandaag. Dus net ff bijgelezen !! New Miracle: Zolang het bruin is is het oud bloed, dus dan is er niets nieuws geknapt. Hopen dat dat zo blijft!! Ik snap dat je het heel spannend vindt!!! Ik hoop van harte dat het nu goed blijft gaan. Ik leef met je mee!!!! Maartje: Wat goed zeg... alvast een beetje gefeliciteerd hoor!! Je bent wel goed vruchtbaar hoor als het weer in de eerste keer raak is !! Jullie (jij en je man) zijn wat dat betreft de goede match!! Wanneer zou je eigenlijk je NOD hebben?? Handig inderdaad zo'n groepje... precies wat je zegt Pianootje. Fijn om dingen te delen die je directe omgeving niet gelijk weet. Hier nog op het wachtbankje... dinsdag denk NOD.
Haha ja dat blijkt! Die ovu testen helpen natuurlijk qua timing heel goed mee... begreep ook dat je vrucht.baarder bent na miskraam of is dat lariekoek? Zaterdag is mijn nod... Oei spannend!! Heb je een voorgevoel mickey?
Nee geen duidelijk voorgevoel... dan denk ik dit en dan weer dat. (m'n (.) (.) gevoelig, moe ed. en daarna denk ik weer oh maar dat heb ik anders ook als ik ongesteld moet worden) Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer zo luister naar m'n voorgevoel en lichaam, dit omdat het anders veel harder tegenvalt als het straks niet zo is. Dat is gewoon uit bescherming voor mezelf. Al hoop ik het natuurlijk wel na bijna 1,5 jaar!!! Of het lariekoek is dat je vruchtbaarder bent weet ik niet. Je leest er wel verhalen over, maar anderen zeggen weer van niet. We zullen volgende week zien ha ha. Hetzelfde geld volgens mij ook over een ronde wachten na een mk of niet. Maar hoeveel dagen eerder heb jij nu getest? Drie of vier dagen??
Ja dat snap ik idd... dan kan je op een gegeven moment maar beter afwachten. Ik zit nu 2 dagen voor nod testen op de foto zijn van vanmorgen
New Miracle: Bruin bloed is volgens mij "goed". En de vk kan waarschijnlijk niks voor je doen, omdat ze voor de 6 weken niks kunnen zien. Dus dan kan ze wel een echo doen, maar kan ze niet zien of het goed of fout is. Dat legden ze mij uit toen ik bij de vk was voor mijn miskraam. Mickey: Volgens mij voel ik ook van alles, maar ik vertrouw ook niet meer zo goed daarop. Jullie kunnen allemaal al ongeveer testen..ik moet helaas nog ruim 2 weken wachten. Bij ons was het na de miskraam niet gelukt zeg maar. Maar ik had ook gehoord dat je dan extra vruchtbaar bent. Dinsdag moet ik naar de gynaecoloog voor mijn cyste. Toch klein beetje spannend of de cyste er nog zit en of ze iets kan zien van een eisprong of zo.
Pianootje, ik heb net de vk weer gebeld. Dat ik nog steeds bruin bloed verlies en dan met name na de grote boodschap. Ik heb haar alles uitgelegd. Zij vertelde mij dat zij absoluut niet denkt aan een miskraam. Dat helpt mij wel een beetje, maar ik blijf angstig. Zolang het bruin is en er alleen uitkomt tijdens wc bezoek dan moet ik me niet zo druk maken. Worden het maandverbandjes vol dan moet ik weer bellen. Veel succes dinsdag!!
YEAH!!!!! Ik ben ECHT zwanger. De plus-test van de kruidvat geeft ook duidelijk een plus aan! Ik had eigenlijk een knaltest verwacht maar dat was ook weer niet zo...gelukkig is hij wel 1000x duidelijker dan bij de vorige zwangerschap... ik heb maar besloten geen cb met indicatie te doen... die zorgde de vorige keer voor zoveel onzekerheid! (Die liep n.m. niet op en bleef op 1-2 hangen ) dus daar begin ik niet meer aan... ik duim dat het deze keer goed mag gaan! Joepie, de onzekerheid kan beginnen!!
Maartje!! Gefeliciteerd!! Woehoe wat super gaaf!! Geniet er maar lekker van. Dat is nog eens goed wakker worden met dit nieuws Blijf je nog wel in deze groep? Ik wil jou en New Miracle en Mickey e.a. wel volgen. Ben heel benieuwd wanneer we met z'n allen zwanger zijn..!
Wat goed! !!!! Nu dan echt gefeliciteerd maartje!!!! Ga er heerlijk van genieten meid!!!!!! En ik sluit me ook aan bij pianootje... ik zou het ook leuk vinden om te horen hoe het met jullie blijft gaan!! Pianootje voor jou ook spannend aanstaande dinsdag. .. hebje het idee dat je je ei sprong al hebt gehad? Ja toch?? Hier nog steeds geduld. ... maar het is wel moeilijk hoor... maartje had jij de ovulatie test met ochtend urine gedaan?
Ja heb ik gedaan maar ook met middagurine (2uur van te voren niet gedronken) hoeveel dpo zit je ongeveer? Banner kan je maken door op de banner (bijv die van mij als je die leuk vind) te klikken... dan kom je op desbetreffende site waar je hem kan maken... de link plak je dan bij je handtekening
Mickey: Ja volgens mij heb ik m'n eisprong al gehad. Dinsdag en woensdag had ik veel last van menstruatieklachten. Daarna niks en anders had ik vandaag ongeveer mijn eeisprong moeten hebben. Ik ben heel benieuwd, want dan kan ik wel al eerder testen
Ik zit nu op 11 dpo. Dus het einde is in zicht... maar helaas al wat donkere afscheiding. Dus denk dat m'n ongesteldheid eraan komt. :x Meestal is m'n tweede fase iets korter dan 14 dagen.
Super Maartje!!! Van harte gefeliciteerd ben echt blij voor je!! Ik duim ook voor jou Pianootje en Mickey!! Leuk als we elkaar kunnen blijven volgen en dingen kunnen delen.