Btje stomme vraag misschien: Maar wat is dpo? Days past ovulation toch? Heb je ook niks gevoeld wat bij een zwangerschap kan horen? Of vertrouw je daar niet meer op? Ik vind het lastig. Maar ik probeer wel te kijken wat ik voel zeg maar en dan genieten waar kan en op een gegeven moment hopelijk geen menstruatie en dan testen. Overmorgen al naar de gynaecoloog..op de motor! Hahah! Wij hebben geen auto en mijn vriend kan motor rijden, dus dan maar op die manier. Hopelijk blijft het mooi weer. Maar ik hoop dat de gynaecoloog in ieder geval kan zijn of ik mijn eisprong al heb gehad, dan weet ik of we nog verder aan de slag moeten of niet
Ik ben heel benieuwd wat de gynaecoloog gaat zeggen pianootje! Laat je het ons weten? De laatste 2 dagen heb ik erg steekjes in mn onderbuik en echt felle steekjes...ik vind het een beetje eng...herkent iemand dit? Ik heb soms ook als ik alleen maar mn onderlichaam draai dat het "in de knoop" lijkt te schieten... En dat slapen...men! Wat een ramp! Elke nacht zo last van mn rug! En soms ook om half 4 klaarwakker zijn...zo irritant.. zou dat ook met de zwangerschap te maken kunnen hebben? Ook merk ik dat ik het "eng" vind om te gaan sporten...ik doe eerst een half uur cardio waarbij mn hartslag tussen de 170-180 is... nu lees ik overal dat je 140 aan noet houden omdat anders je baby te weinig zuurstof krijgt! Maar 140 heb ik nooit! Dan lijkt t net alsof ik niks doe... net als buikspieren...nou, de rechte en schuine doe ik nog wel maar de ondetbuikspieren niet meer... of kan dat ook geen kwaad?
Ik had ook al snel last van mijn onderrug. Mijn buik gaat ook als een malle te keer....hoort er allemaal bij. Je kan gewoon sporten hoor...zolang je er goed bij voelt. Ik voetbal ook nog alleen gaat alles veel langzamer en heb ik minder lucht Buikspieren moet je niet meer doen! Ik heb dit de afgelopen jaren gedaan en toen ik zwanger wilde worden ben ik daarmee gestopt. Ik wist van mijn eerste zwangerschap dat je dat niet meer mag doen. Hoe gaat het verder? Ik ben zo ziek...bah bah...misselijk, weeig gevoel, moe, etc.... Alles voor een goed doel!
Oh ja mijn buik ook...het rommelt allemaal verschrikkelijk! Ikmerk inderdaad dat ik ook minder lucht heb... ik heb vanmorgen maar "berg" gelopen op de loopband ipv de crosstrainer of hardlopen.. Ohoh...ik heb wel buikspieren gedaan ernstig??? Qua gevoel gaat t goed! Om de dag ben ik wel wat weeig in mn maag en als ik niet op tijd eet (ik vermoed dat dit om de dag is omdat hcg dan stijgt??) Maar inderdaad, alles voor het goede doel!! Ik durf mn verloskundige en huisarts nog niet te bellen.. net als mvm... herken je dat??
Buikspieren absoluut niet ernstig hoor! Ik lees op het forum dat de meeste ziek worden rond 6 weken...hoop dat het bij jou meevalt. Ik voel me echt ellendig...donderdag weer werken..kijken hoe dat gaat haha Morgen weer voetbaltraining, nou Ff kijken wat ik doe...kots straks het hele veld onder. Ik heb toen wel meteen de vk gebeld alleen vond ik het wel vreemd! Volgende week donderdag de eerste echo..kan niet wachten!! Ik verlies nog steeds bruin bloed dus ik wil heel graag zien of alles er goed uitziet.
Haha ow nee daar zit je echt niet op te wachten zeg bahbah! Ik lees inderdaad ook dathet rond de 6 weken begint...ik houd mn hart vast. Zit nu al te bedenken hoe ik het dan geheim ga houden.. (ik kan absoluut niet overgeven en bij misselijkheid voel ik me al heel snel een vaatdoek) Vanaf vandaag maar geen buikspieren meer... ik heb al goede buikspieren dus mn buik beland vast niet gelijk op de grond als ik het ff niet doe Volgende week al echo...oh heerlijk! Wat zal jij erna uit kijken!!
Jippie!! Ik heb 10 maart eerste echo!! Volgens haar ben ik nu 4 weken en 5 dagen volgens muj is dat 3 dgn minder maar ach, dat maakt niet uit. Enne ik mocht inderdaad geen buik.spieren meer doen
Hi dames hoe gaat het? IK hang heerlijk boven de wc elke dag...goed teken natuurlijk...maarre pffff wat kan je je beroerd voelen.
Hoi! Hier gaat het hoed! Ow men...nu al boven toilet!!? Wat een ramp...ik hoop dat dat mij overslaat...ik kan n.m. niet makkelijk overgeven, jij wel? Vandaag had ik nergens 'last' van...dat baarde me wel een beetje zorgen. Op het werk constant naar de wc... om op geen bloed te checken... thuis heb ik dit helemaal niet, stom he? Misschien domme vraag maar kan je miskraam veroorzaken door hard te persen met je ontlasting?? ik eet me krom aan activia enzo om de boel op gang te houden maar het blijft een stroeve bedoeling *sorry* ik merk dat ik bijna niet durf te persen omdat ik bang ben voor koment bloed
Ow ja... sonds vabdaag wel meer (doorzichtige) afscheiding *sorry* elke x lijk ik wat te voelen lopen (bloed denk ik dan) maar godzijdank is dat het dus niet
Ik ben ook zo...ik check alles tijdens wc bezoek. Ook wanneer ik iets nats voel in mijn onderbroek schrik ik ervan. Mijn stoelgang gaat ook niet meer zo soepel want ik eet en hou weinig binnen. Ik durf ook niet al te hard te persen aangezien ik daardoor bruin mee pers. Kan overigens geen kwaad hoor is alleen een gevoel. Ik probeer niet over te geven...ik ga me daar niet beter van voelen. Probeer mijn misselijkheid zoveel mogelijk weg te puffen en zo rustig mogelijk te zijn. Kom net terug van de bios samen met mijn zoon...was een hele opgave!! Zat ik tijdens de film te puffen en een mentos rolletje te eten....mint helpt wel een beetje. Ben uitgeteld en voetballen gaat vanavond echt niet lukken!!
Ow men, wat zou jij je ellendig voelen... maarja...het goede doel dan maar voor ogen al is het dan heel moeilijk... als je dit zo schrijft weet ik precies hoe je erbij zit...medelijden met je joh! Gelukkig kan persen geen miskraam veroorzaken. ..was er ineens zo bang voor! Mag je trouwens roosvicee laxo (pruim) ? Net mvm aan de telefoon. ..ze konen maandag langs...testen of ik genoeg hormonen heb en meer uitleg...heb er nu al zin in!
New miracle: heb jij een cb met indicator gedaan? De vorige keer heb ik dat wel gedaan maar nu durf ik niet meer zo goed eigenlijk. .. het heeft toen voor zoveel onzekerheid gezorgt!
Hee meiden, gister bij de gynaecoloog geweest. Eigenlijk niet veel duidelijkheid helaas. De cyste zit er nog in dezelfde grootte, dus is niet zwangerschapsgebonden waarschijnlijk. Ik kan em laten weghalen, met de risico's van narcose en de kans op het verwijderen van een eierstok. Het herstel zal ongeveer 2 weken zijn. Maar aangezien ik geen last van de cyste heb, mijn hormonen goed waren en ik gewoon zwanger er mee kan/mag worden, laat ik het waarschijnlijk zitten. Toch is het allemaal niet een opluchting of zo. Enige opluchting die ik heb, is dat ik niet aan de pil hoef of zo. Dat doen ze ook vaak als ze de cyste niet gaan verwijderen. Dus ik mag wel doorgaan om zwanger te worden. Ze heeft niet naar mijn baarmoeder of eisprong of zo gekeken, dus helaas weet ik daar ook niks van. Maar dat was gewoon leuk geweest om dat te weten. Nu maar afwachten of mijn menstruatie uitblijft en dan testen. Klinkt misschien stom, maar ik had dit totaal niet verwacht allemaal, omdat mijn moeder en haar zus en zo allemaal heel makkelijk zwanger werden en nooit problemen hebben gehad. Maar goed, wie weet valt het reuze mee en ben ik snel zwanger. Vervelend trouwens dat jullie er zo ziek van zijn. Lijkt me alleen ergens ook wel soort goed gevoel, omdat je weet dat je dus genoeg hormonen door je lichaam hebt zitten
Jammer dat je er niet echt iets mee opgeschoten bent pianootje maar wel super nieuws dat je gewoon zwanger mag worden en de cyste geen belemmering vormen! Dat jou moeder/zus geen problemen hebben ondervonden zegt helaas niks over jou mijn moeder heeft bijv nooit een miskraam gehad en ik wel...
[QTE=maartje25;16610039]Ow men, wat zou jij je ellendig voelen... maarja...het goede doel dan maar voor ogen al is het dan heel moeilijk... als je dit zo schrijft weet ik precies hoe je erbij zit...medelijden met je joh! Gelukkig kan persen geen miskraam veroorzaken. ..was er ineens zo bang voor! Mag je trouwens roosvicee laxo (pruim) ? Net mvm aan de telefoon. ..ze konen maandag langs...testen of ik genoeg hormonen heb en meer uitleg...heb er nu al zin in![/QUOTE] Vandaag werken..kijken hoe dat gaat! Ik heb geen idee over die Roosvicee...zal toch wel mogen?! Succes maandag met mvm
Nee, ik heb alleen die kv testen gedaan en nu test ik niet meer. cb doe ik niet aan...maak ik mezelf misschien onnodige ongerust.