miskraam gehad, en nu?

Discussion in 'Miskraam' started by maartje25, Jan 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Ik las het toevallig, maar roosvicee laxo mag je gerust gebruiken hoor, ik kreeg het als tip van de verloskundige toentertijd! Mijn darmen zijn sowieso een ramp, maar het helpt me wel om de ochtend te beginnen met een glas lauw water.. Soms kan het zo zeer doen dat je tijdens de toiletgang naar voren leunt, dat moet je ook niet doen, probeer met je rug naar achteren te leunen.. Op die manier lukt het beter!

En voor de dames met de mooie zwangerschapsbanners; gefeliciteerd!

2. Pianootje

Pianootje Actief lid

Dec 19, 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Best gekke dagen zo. Ik weet ook niet zo goed wanneer ik kan testen of zo. Ik had vorige week dinsdag en woensdag last van menstruatieklachten, dus ik denk dat toen mijn eisprong was. Nu heb ik weer een beetje last van mijn buik, net zoals bij een menstruatie. Die kan niet mijn menstruatie zijn, maar weten jullie of het de innesteling kan zijn? Zou echt fijn zijn als dit allemaal lukt en ik binnenkort positief test.

Hoe gaat het met jullie? Nog zo'n last van de kwaaltjes? Kunnen jullie wel ook genieten van het feit dat je zwanger bent? Ik ben wel een heel klein beetje jaloers op jullie hoor;)

3. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Men, nou, roosvicee laxo is nu niet meer nodig! Vanmorgen had ik zo enorme buikpijn dat ik naar de wc moest rennen... na de grote boodschap ** sorry hoor** was de buikpijn ook weg. Gelukkig herken ik dit wel (zit altijd verstopt namelijk) dus geen zorgen! ;) Ik las ook dat je vezels kan kopen van zonnatura...misschien haal ik dat ook wel even in huis...you never know!

@new miracle: ik doe ook geen cb meer, dat maakte mij de vorige keer ook helemaal gek!
    Succes met werken... je bent vast blij als de dag voorbij is ;) tenminste, dat ben ik wel elke keer!

Vanmorgen ging ik sporten...tjonge jonge, ik leek wel een ouwe taart! :D Ik was vreselijk snel buiten adem! Met pijn en moeite een half uur c.ardio kunnen doen...dat heb ik nooit! ik kon me daarna nauwelijks vooruit slepen... zouden de kwalen nu dan ECHT komen? KOM MAAR OP!

@ pianootje: als je het gevoel hebt dat je eisprong is geweest kan je op een gegeven moment toch wel een testje wagen? :p
    Ik heb zelf de innesteling niet gevoeld (alhoewel: ik voelde wel 1 enorme steek maar of dat het was?) de vorige keer voelde ik ook niks dus kan je daar geen duidelijkheid over geven... ik duim voor posi test!

4. Pianootje

Pianootje Actief lid

Dec 19, 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maartje: Leuk om te horen dat je al bekende klachten krijgt! Hihih:)
    Maar als mijn eisprong is geweest, kan ik toch nog niet testen? Dan moet je toch nog 14 dagen wachten? Ik denk wel dat vandaag de innesteling was, gezien mijn klachten en als je gaat berekenen zou de innesteling gister/vandaag zijn geweest. Dus zou wel perfect kloppen!
    Als ik mijn menstruatie aanpas aan de eisprong en innesteling, dan zou mijn NOD over een week zijn.
    Ik hoop dat ik snel last krijg van puistjes en zo, net zoals bij mijn vorige zwangerschap.

5. maartje25

Nee dan ka n je inderdaad nog niet testen...wist niet dat je eisprong nog maar zo kort geleden was :)
    Duimen draaien maar!

6. New miracle

New miracle Actief lid

Jan 1, 2014
    358
    0
    0
    Dankje SIlverwinges :)

Pianootje...Ik voelde in de ochtend na een nachtdienst een soort krampje, steekje...en ik had het idee dat dat mijn innesteling was!..Heb daar nooit opgelet, maar deze keer wel.
    Spannend hoor!! Duimen inderdaad!

Maartje...buitenadem? Och...ik ken het! Ik lijk wel een bejaarde in het veld...whahahaha...bizar he hoe je lichaam werkt! Je lichaam is zo druk met andere dingen..prioriteiten aan het stellen :)

Ik heb me werkdag overleeft!! Ik blijf steeds slokjes drinken en hapjes eten...heb nu ook gedroogd fruit gekocht en walnoten...heb ik trek in en helpt ook wel voor de stoelgang. Ben eerder gestopt..die uren werk ik wel weer bij...super als je je rooster zelf kan indelen.

Zo grappig...net een potje fetakaas gekocht..ik lepel gewoon stukjes kaas ui de knoflook olijfolie eruit?!?! ..ik ga nu ineens rare dingen lekker vinden ..ach...ik eet nu gewoon waar ik trek in heb...eten is al zo moeilijk met die misselijkheid...(en natuurlijk alleen de dingen die mogen)

7. maartje25

Wat grappig...ik heb een cashewnoten fetisj! :p geef daar dan maar niet teveel aan toe want volgensmij kan dat nooit goed zijn?
    Grappig dat jij ook snel buiten adem bent dat had ik de vorige keer helemaal niet...heel bijzonder!
    Vanmiddag ff na de stad geweest met een vriendin...tjonge, wat een onderneming! Ik liep erbij als een zombie geloof ik...voetje voor voetje in de hoop me staande te houden... vandaag de eerste dag dat het zo prominent aanwezig was!

8. maartje25

Wauwie ik heb vandaag een enorme knaller gehad! Ben zo blij..! Voor mij een teken dat mn hormonen het iniedergeval goed doen:D

Hoe is t met jullie?
    Nog een paar dagen new miracle..! Spannend!!

9. New miracle

New miracle Actief lid

Jan 1, 2014
    358
    0
    0

Toch nog even een test gedaan??? :)

Met mij gaat het redelijk. Ik heb mijn twee werkdagen overleefd haha...ookal is het heel moeilijk om te eten als je je zo voelt..maar ik heb gemerkt dat ik gewoon moet eten...hele dag door kleine beetjes...crackertje hier, appeltje daar...hierdoor bleef mijn misselijkheid acceptabel. In het begin at ik dus niet genoeg en liep ik te kokhalzen.

Jazeker spannend!! Kan niet wachten....:D
    Ik verlies de laatste 3 dagen ook geen bruinbloed meer dus dat is fijn!!

Hoe gaat het met jou? Geniet er nog maar ff van dat je niet zo misselijk bent...en wie weet krijg je er helemaal geen last van.

10. maartje25

Fijn dat je een manier hebt gevonden om de misselijkheid acceptabel te houden...dat kokhalzen is ook niks... ik geniet er inderdaad nog even van..al moet ik wel zeggen dat als ik niet genoeg eet ik ook lichte misselijkheid voel opkomen. Verder ben ik sinds donderdag niet meer zo moe geweest gelukkig. Ik merk wel dat ik sneller uitgeput ben en dat savonds mn humeur niet echt is om vrolijk van te worden...mn man heeft het dus nu al zwaar ;)

Ik heb inderdaad nog even een test gedaan...ik wilde zien of ik de knaller nu had en wilde hem met eigen ogen aanschouwen :D nu doe ik er geeneen meer...

Super dat je geen bruinbloed meer verliest...wat een opluchting... ik ben zo benieuwd naar je echo! Als het hartje klopt, is er dan ook minder kans op een miskraam of maakt dat niks uit?

11. Pianootje

Pianootje Actief lid

Dec 19, 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden, hoe is het? Jullie zitten lekker midden in de zwangerschapskwaaltjes he?!
    Ik vind het af en toe wel lastig om zo te lezen dat jullie zwanger zijn, maar dat ligt gewoon aan mij hoor. Nog een paar dagen in onzekerheid en ik weet niet wanneer ik nou moet/kan testen.
    Mijn eerste cyclus was 29 dagen, daarna zwanger en een vage test bij 30 dagen en een hele duidelijke test bij 33 dagen. Na de miskraam een cyclus van 31 dagen gehad, maar mijn eisprong vermoedelijk deze cyclus al eerder gehad, waardoor deze cyclus dan 28 dagen zou moeten zijn.
    Dussss wat zouden jullie doen qua testen?

12. maartje25

Ik snap dat je het moeilijk vind pianootje :( op de hoeveelste dag zit je nu?

Ik heb vandaag helemaal geen kwaaltjes, ik maak me dan wel ineens weer zorgen hoor! Vrijdag zit ik op 5.6 weken, de vorige keer ging het toen mis...
    Het troost me wel om te lezen dat bij veel vrouwen de misselijkheid pas rond de 6e week komt...
    Wel krijg ik ineens puistjes... OMG, dat is lang geleden! Er gebeurd dus iniedergeval iets met mn hormonen...

13. Pianootje

Pianootje Actief lid

Dec 19, 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op de 24e dag van mijn cyclus.
    Die puistjes had ik in mijn vorige zwangerschap al heel snel, een paar dagen voor mijn NOD al en die gingen weg een dag voor mijn miskraam kwam. Dus was voor mij wel een teken dat mijn hormonen weg waren zeg maar. En ik ken ook het gevoel dat je toch schrikt als je niks voelt. Helaas zal die angst toch een beetje blijven denk ik. Maar het enige wat je kan troosten, is dat je toch niks tegen kan houden. Dus genieten wat kan en de kans dat het goed gaat is groter dan dat het mis gaat.

14. maartje25

Hmm...dag 24... als je cyclus 28 dagen is zou je het kunnen proberen met een extra gevoelige van bijv zwanger en kids? Ik kreeg op 4 dgn voor NOD een heel wazig streepje ...dus het kan! En als je genoeg geduld hebt zou ik de aankomende dagen nog even wachten. Aan jou de keuze;)

15. Pianootje

Pianootje Actief lid

Dec 19, 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb wel veel geduld, dus ik denk dat ik zondag een test ga doen. Dan is mijn vriend er ook bij. Maar dan moet ik dus voor die tijd niet ongesteld worden hahah (*duim duim duim*).
    Ik wil ook niet te vroeg testen. Las iemand hier ergens op het forum die had gezegd dat ze een miskraam had, omdat ze een positieve test had gedaan een dag voor haar NOD en op haar NOD ongesteld werd. Sorry, ieder zijn eigen ding, maar dat vind ik doorslaan. Dan kunnen een heleboel vrouwen misschien al zwanger zijn geweest, voor een halve dag of zo.
    Ik vind het ook lastig wat ik allemaal voel in mijn buik en zo. Maarja, wat ik al zei; Je doet er toch niks aan. Afwachten en hopen op het beste:)

16. maartje25

Ja precies... deze keer is de eerste keer dat ik zo vroeg getest had... maar kreeg al wel een lijn te zien. Ik vind dat als je met een vergrootglas erop moet zitten schiet het niet op...dan maar NOD afwachten...Ik duim voor je hoor!

Vandaag komt Mvm...ik hoop dat die test ook goed aanslaat!

Trouwens, ik ben benieuwd hoe het met Mickey is!

17. Pianootje

Pianootje Actief lid

Dec 19, 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow spannend MvM! Veel succes en plezier!
    En inderdaad, al even niks meer van Mickey gehoord. Joehoe;)

18. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha Dames,

hier ben ik weer hoor... ff een weekje vakantie gehad. Wel met jullie meegelezen, maar zelf niet actief geweest.
    Goed om te lezen dat het met de zwangeren goed gaat. En pianootje ik herken me wel in jou hoor!!! Al die verhalen... daar zou je zo graag ook aan deelnemen. Maar daarentegen wel heel blij voor jullie hoor Maartje en New Miracle.
    En MvM al geweest Maartje??

Hier vorige week zaterdag dus al door dat ik ongesteld ging worden... maar dat heeft nog geduurd tot dinsdag. Toen brak het pas echt door!! Wel heftiger dan anders (ik heb normaal maar heel weinig namelijk). Maar dan iets geks... ik hoop dat jullie een verklaring hebben. Maandag en Dinsdag een positieve ovulatietest gehad en dat terwijl ik dus ongesteld was. Eind van de week nog een keer getest en toen was hij inmiddels weer lichter. Daarna niet meer getest.
    Jullie enig idee want het kan echt geen eisprong geweest zijn???

19. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Pianootje!! Goed dat je je geduld zo kan bewaren!! Denk je verder al iets te voelen?

Balen dat de gyn vorige week niet even verder heeft gekeken om te kijken naar je ei. Wel fijn dat de cyste niet in de weg zit. Heb je hier verder ook helemaal geen last van? Waar zit hij precies?

20. New miracle

New miracle Actief lid

Jan 1, 2014
    358
    0
    0
    Ik snap jullie gevoel hoor Mickey en Pianootje.

Pianootje...spannend hoor :)

Nou Maartje, geniet ervan!! Ik moet elke dag zien door te komen hahaha....Nog steeds niet minder geworden en ik verwacht het ook niet zo snel ..ik denk dan maar...goed doel, goed doel, goed doel.

Share This Page