miskraam gehad, en nu?

Discussion in 'Miskraam' started by maartje25, Jan 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pianootje

Pianootje Actief lid

Dec 19, 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maartje, ik heb SPH gedaan en in de kinderpsychiatrie gewerkt, maar de laatste jaren kinderopvang (bso en peutergroep). Nu doe ik invalwerk op een bso. Maar ik weet niet hoe je er bij komt, maar ik zit niet in de ziektewet hahah.

Mickey, ik snap wat je bedoelt dat je er niet teveel mee bezig wilt zijn. Daarom doe ik ook geen ovulatietesten of temperatuur meten of zo. Ergens ben ik wel steeds meer geneigd om zoiets te gaan doen, omdat je toch gaat twijfelen of je het wel goed doet. Maar ik denk dat het toch beter gaat als je er zo relaxed mogelijk mee omgaat.

2. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Oh echt pianootje? Dat lijkt mij ook zo geweldig! Helaas geen zin meer in een opleiding oid:D dus ach, vermaak me wel in mn huidige baan...

Het stond er inderdaad een beetje gek maar ik bedoelde new miracle met de ziektewet :p

3. New miracle

New miracle Actief lid

Jan 1, 2014
    358
    0
    0
    Mijn leidinggevende wenst me een snel herstel toe. Zij heeft 3 kids en bij alle drie tot het einde van de zwangerschap onwijs ziek geweest. Ze zoeken passend werk voor me wanneer ik terug kom. Ik kan ze niet vertellen wanneer dit is en daar vragen ze ook niet om. Ik las dat de piek van het hcg hormoon in week 10 is...dus volgende week moet het voor mij het ergste zijn? Pfff
    Daarna nemen je hormonen langzaam af dus ik hoop dat de kwaaltjes ook veel minder worden!!

Pianootje...notenallergie...jakkie. Dat is heftig en best eng. Als kind achter gekomen zeker? Ik zal het verschrikkelijk vinden, want ik hou wel van pinda's :)

Mickey...melk drinken?? Ja grappig he al die rare gewoontes. Ik heb net eens een ander broodje gegeten. Melk kan ik juist weer niet drinken.

4. maartje25

Wauw new miracle dat is wel echt super fijn joh! Ik las dat de top is op 8-9 weken?? :( Ow jeetje, ik bereid me nu al voor... vandaag een 'goede' dag gehad...vanmiddag even naar de winkel geweest maar daarna wel 2 uur moeten slapen pffff... nu is de misselijkheid weer terug...
    Je bent vast ook heeeel blij als je deze weken door bent he?:$ ikke wel iniedergeval! En mn man volgensmij ook... ik kan me echt nergens toe zetten (ald je snapt wat ik bedoel:p )

5. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Morgen echo toch maartje?? Spannend... hopen dat jullie een mooi knipperlichtje zien!

Hier nog geen ei gespot... tests worden wel donkerder dus hij zal bijna komen!!

Wat een jobs met kinderen Zeg... maartje en pianootje jullie zelfs in dezelfde richting. .. new miracle ook? Ik zit in het onderwijs... dus ook Kids.

6. maartje25

Wat grappig dat jij ook iets met kinderen doet mickey!

We hebben inderdaad vanmiddag de echo, ben zo benieuwd! De kwaaltjes lijken wat minder te zijn...nouja, ze nemen een andere vorm aan... en ze komen en gaan...Hopelijk is dat normaal

7. New miracle

New miracle Actief lid

Jan 1, 2014
    358
    0
    0
    Spannend Maartje!!!

Ik heb een heel breed beroep, dus kom ook zeker in aanraking met kinderen. Bij leuje en minder leuke situaties. :cool:

Vanochtend intake gehad bij vk. Wat een wereldreis zeg heb net weer 3 uur geslapen. Bloedprikken, veel informatie uitwisseling etc. Donderdag termijnecho.

Ik ga even wat proberen te eten...succes meiden.

8. maartje25

Jippie! Alles was goed! Een duidelijk knipperlichtje! We zijn zo blij!
    Kans op een miskraam was nu gedaald naar 3% zei ze :)

9. New miracle

New miracle Actief lid

Jan 1, 2014
    358
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! :)

10. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super Maartje!!!! :)

Hier net een mega ovulatietest. Hebben vanmorgen nog geklust... denk morgen ochtend ook nog maar even... morgen avond vind ik eigenlijk te laat worden. Of niet????

11. New miracle

New miracle Actief lid

Jan 1, 2014
    358
    0
    0
    Morgenochtend inderdaad beter! Succes :)

12. maartje25

Ik zou er inderdaad vanmorgen nog even voor gaan! Als je vandaag ook nog een positieve hebt zou ik het er vanavond ook nog van nemen (als dat lukt :p ) maar in principe zou het van vanmorgen en gister genoeg moeten zijn...

13. maartje25

Hoe voel je je new miracle? Ik lees overal dat het vaak na de 9e week wat minder is? Met mij gaat het aardig, ik heb zo mn momenten. Ik vind het avo.ndeten echt vreselijk! Dat is hetgeen wat me heel erg triggert tot ernstige misselijkheid. Verder ben ik echt super be.nauwd... volgens vk moest ik opletten dat ik geen zwan.gerschapsastm.a ontwikkel...

Hoe is het met jou pianootje?

14. New miracle

New miracle Actief lid

Jan 1, 2014
    358
    0
    0
    Nou het is helaas nog niet minder Maartje. Sávonds is echt een ramp! Kan tot week 16 duren en misschien wel hele zwangerschap..HOOOP het niet. Dus nu pak ik mijn rust en doe ik zo min mogelijk. De vk vond het super dat ik thuis was en mijn rust pak ik kan ook echt niet anders. Je lichaam geeft het zelf aan. Ik kan zo echt niet werken en bij iedereen is het anders en kun je het niet vergelijken.

15. Pianootje

Pianootje Actief lid

Dec 19, 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden, wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met New Miracle en Maartje! Allebei een mooie echo..woehoe!
    En voor jou is het afwachten weer begonnen, Mickey. We gaan duimen voor je!
    Hier gewoon om de dag bezig en dan vanzelf maar weer zien over een paar weken..
    Klinkt misschien raar, maar als het deze ronde niet lukt, gaan we waarschijnlijk een cyclus wachten. Ik zou anders precies rond oudjaarsdag uitgerekend zijn. En ik wil ontzettend graag een kindje, maar rond de kerst en oud&nieuw is wel heel ongelukkig voor een kind om jarig te zijn. Ik ken mensen die dan jarig zijn en altijd gedonder met hun verjaardagen hebben gehad. Dus dan maar 1 cyclus wachten.
    Maar het mooiste zou zijn als het deze ronde lukt, want ik moet half april weer naar de gynaecoloog. Dus dan kan zij meteen kijken of het hartje klopt en zo:) Maar goed, zo ver zijn we nog lang niet.
    En ergens durf ik ook steeds minder te hopen..

16. mickey83

mickey83 Bekend lid

Dec 30, 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ha ha pianootje dat herken ik. Vorig jaar had ik in april ineens een lange cyclus dus toen dacht ik echt voor 95 % dat ik zwanger was. Ik ging kijken wanneer ik dan uitgerekend zou zijn... 23 december. Daar was ik ook niet zo blij mee. Uiteindelijk werd ik ongesteld dus geen baby in december.
    Moet zeggen dat als het zo is, dan is het zo... maar een andere maand is wel zo fijn. Mijn cyclus loopt nu volgens mij zo dat ik de maand december oversla. ;)

New miracle... hopen dat het snel beter gaat, want hier word je volgens mij ook niet echt blij van. Kan je nog wel genieten van het mooie weer?? Lekker in de zon zitten??

Hier vandaag echt zo'n trekkerig gevoel in m'n onderbuik. Dus dat zal vast m'n eisprong zijn... al weet ik nog niet of hij al geweest is. Vanmorgen was mijn temperatuur lager. Vaak heeft hij net voor de eisprong een daling. Vanavond weer test om te kijken of hij al lichter aan het worden is en morgen kijken of m'n temperatuur dan omhoog is.

17. Pianootje

Pianootje Actief lid

Dec 19, 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Mickey, nog getest? Mijn eisprong is denk ik vrijdag of zaterdag ergens. Dus we zitten vlak bij elkaar dan. Spannend!
    Zou toch leuk zijn als wij ons straks kunnen aansluiten bij New Miracle en Maartje:)

18. New miracle

New miracle Actief lid

Jan 1, 2014
    358
    0
    0
    Dat zou inderdaad leuk zijn dames!! :)

Nou ik kan niet echt van de zon genieten Mickey. Zit/lig toch het liefst binnen. Gisteren moest ik wel om 12:15 uur de deur uit om me zoon te halen van school. S Middags om 17 uur moest hij ook een voetbalwedstrijd spelen. Erg mooi weer en best wel lekker buiten, maar ik liep daar als een zombie en was kapot.

19. New miracle

New miracle Actief lid

Jan 1, 2014
    358
    0
    0
    Vanmiddag 10 weken echo...wel weer spannend moet ik zeggen!!

20. maartje25

Oooh dat "zombie-gevoel" herken ik... ik had eergistser een super goede dag maar gister pfff ik kon me nauwelijks vooruit schoppen! Ter nauwernood de werkdag overleefd. Spannend joh vanmiddag weer een echo!! Show je hem weer hier? :) heb je dan ook nog een echo met 12 weken ofzo?? Ik kr ijg n.m. ook met 10 weken een echo maar stel dat die goed is weet ik nog niet of ik het openbaar kan maken (op het werk etc) omdat je dan toch nog niet de eerste trimester door bent....

Ik hoop ook op goed nieuws pianootje en mickey, zou super leuk zijn!

Share This Page