Hee meiden, wat lief dat jullie er aan gedacht hebben dat ik vandaag mijn echo heb Spannend, maar ik heb er vooral heel veel zin in! Grappig dat bij jullie dus ook de klachten erg wisselen. Ik had vorige week een paar dagen last van maagzuur, nu weer niet. Wel ben ik weer misselijk, wat ik alleen de eerste week was. Mijn borsten zijn de ene keer gevoelig en dan weer een dag of 2 niet. Nu voelen ze echt beurs of zo. Gek he, dat dat zo kan wisselen. En ik ben wel draaieriger, maar daar ben ik altijd al wel gevoelig voor geweest. En de moeheid blijft wel elke dag aanwezig. De dingen die ik niet meer lekker vind, lust ik nog steeds niet. Maartje: Ik had het helemaal niet door, maar jij zit ook al over de veilige grens van 12 weken! Wat mooi!! Ik heb trouwens een boekje voor mijn vriend gekocht: "Zo doe je dat, papa" die ik vanmiddag na de echo ga geven. Omdat we voor het eerst papa en mama worden. Ik spreek jullie vanavond denk ik weer!
Ik herken dat draaierige wel... bij mij komt dat door de lage bloeddruk... Idd ik ben over de 12 weken...! Ik heb pas met 15.6 wekennweer controle...best weer spannend... Maaruh...hoe was je echo???
Jaaa we hebben het hartje zien kloppen!! Wauw wat een heerlijk gevoel! De echo krijg ik er even niet op, maar is ook bijna niks te zien, aangezien de kleine slechts 4mm is Ik heb over precies 2 weken een afspraak bij de verloskundige in het zh, ivm mijn cyste. Hopelijk wordt die na de 16 weken weer minder, dan gaan ze er waarschijnlijk niks mee doen. Hij was nu iets groter en als dat door blijft gaan, wordt het misschien toch opereren. Maar dat zien we dan wel weer En ik moet sowieso in het zh bevallen, ach, hoeven we daar ook niet meer over na te denken. Alleen jammer dat het niet zo vlak bij huis is en wij hebben geen auto, alleen een motor. Dus dat wordt goede afspraken maken over het lenen van de auto van m'n schoonouders (doen we nu als we iets nodig hebben) of toch zelf eentje kopen. Maarja, nu lekker doodop op de bank nagenieten van de echo. En ik heb al super leuk cadeupakket gekregen van mijn beste vriendin, die het nu nog als enige weet.
Oooh wat een heerlijk gevoel EN een geruststelling!! Geniet er lekker van joh! Haha wil je niet met je weeën op de motor zitten? Tjonge, wat flauw hahaha
Gefeliciteerd met je goede echo!! heerlijk gevoel he Mijn motor blijft helaas in de stalling dit seizoen..jammerr heerlijk weer. Net heb ik mijn zoon het hartje van ons mannetje laten horen...zo leuk. En mijn man duwde zijn hand in mijn buik terwijl ik plat in bed lag en hij voelde de kleine terugduwen!!
Wat een goed nieuws pianootje! Fijn dat het hartje ook al klopte!! Dat is toch spannend als je zo vroeg al een echo hebt. Ga er nu maar heerlijk van genieten! En ja een auto lijkt me wel fijn met weeën. nou ja... eigenlijk helemaal niet, maar in ieder geval beter dan een motor! !
Dag dames, Ik heb deze maand ook een miskraam gehad bij 5.2 weken zwangerschap. Ik begon 1 april te bloeden en dit was maandag 7 april weer opgehouden. Woensdag 9 april heb ik een controle echo gehad en mijn baarmoeder was schoon. De arts heeft toen gekeken of er al een eitje aan het groeien was, maar dat was niet zo. Mijn baarmoederslijmvlies was toen 8mm dik. De afgelopen 5 dagen ovulatietesten gedaan, maar nog steeds geen eisprong en ook geen teken van een naderende eisprong. Heel erg vervelend, aangezien ik bijna altijd op dag 13 of 14 de eisprong had. En nu niet weet wat mijn cyclus gaat doen. Hoe lang duurde het bij jullie voordat je weer ongesteld werd? Gerekend vanaf de eerste dag dat je echt begon te bloeden? Ik wil zo graag deze miskraam afsluiten en met goede moed weer opnieuw beginnen, maar het feit dat ik nog geen eisprong heb gehad, maakt het wel heel moeilijk. Alle zwangeren gefeliciteerd!
Wat erg dat je een miskraam gehad hebt, veel sterkte! Ik heb geen menstruatie gehad na mijn miskraammaar ik weet wel dat ik ongeveer op dag 12 na eerste dag miskraam een eisprong had...ik voel ze altijd. Toen was ik meteen weer zwanger. Bij iedereen verloopt het anders. Soms heeft je lichaam langer nodig om te herstellen. Veel sterkte en ik hoop dat je cyclus snel weer normaal is.
Hee meiden, hoe is het met jullie? Hoe gaat het met de kwaaltjes Maartje een New Miracle? Ik merk echt dat m'n hormonen enorm aan het toenemen zijn. Steeds moeier en draaierig en een beetje afwezig of zo. Ook sinds vandaag heeft mijn baarmoeder kennisgemaakt met mijn blaas. Ik kan ongeveer elk uur (of vaker) naar de wc. Net alweer mijn tweede kratje van MvM weggebracht, wat gaat dat snel eigenlijk! Al 2 weken van de 10 voorbij. Ik kan echt mijn broeken niet meer dicht krijgen door mijn darmen. Nu doe ik een elastiekje door het knoopsgat heen en om mijn knoop, dan gaat het nog prima. Maar binnenkort anders toch maar eens een positiebroek gaan aanschaffen. Gelukkig zit ik veel thuis en kan ik dan lekker een trainingsbroek dragen of mijn knoop gewoon open laten staan hihih. Ik kan niet wachten tot de volgende echo..over een weekje alweer! En ik mag ook gewoon bij de verloskundige hier blijven komen om af en toe te laten zien hoe het gaat. Echt heel fijn en nog vaker echo's! Mickey: Hoe is het met jou? Je hebt je eisprong al gehad he?! Wanneer kan je testen of is je NOD? Ik duim nog steeds voor je..
Hi Pianootje! Ja het gaat best snel!jij bent al bijna weer 8 weken zwanger Darmen zijn zeker vervelend! Soms heb ik er ook last van. Ik ben nu bijna 16 weken zwanger, en nu 1 kilo aangekomen. Niet zo vreemd, want eet niet zoveel. Veel fruit en brood. Kan nog mijn normale jeans aan! Buikje begin ik nu langzaam te zien. Kilo's komen vanzelf wel en maak me ook niks uit...voor een goed doel! Bij me zoon was ik 24 kg aangekomen...alles was er na een tijd weer af. Mijn zoon was een goed gevoed babietje haha...9 pond. Ja leuk dat je weer een echo hebt binnenkort! Ik vind de stap tussen de 10 wkn echo en 20 wkn echo erg groot. Ik voel dat ik haast niet meer kan wachten. Mijn man voelt niet zoveel voor een 16 weken pretecho. Ben blij dat ik een doppler heb zodat ik af en toe de kleine hoor. Soms voel ik hem ook.
Sterkte met de hormonen!! Wat betreft mijn hormonen...helaas nog steeds thuis van me werk. Wat een ellende...nog steeds zo moe, futloos, en ziek. Bah bah!!
Wat gaat dat allemaal snel meiden als ik zie hoever jullie inmiddels alweer zijn!!! Dan lijkt de wereld bij mij toch nog ff stil te staan. Hier volgende week dinsdag denk mijn NOD. Dus nu op het wachtbankje. Maar ben erg aan het opruimen en schoonmaken... dus wie weet. Al geloof ik er zelf niet in hoor. Ben deze cyclus er in m'n hoofd wel wat rustiger mee omgegaan dan de vorige... ik ga niets denken... we gaan het volgende week wel zien!!
Hoi dames, Tjonge pianootje...alweer bijna 8 weken! Gaat hard joh! Ik herken het darmen probleem al kreeg ik altijd nog wel mijn knopen dicht. Ik heb de eerste paar weken vesten gedragen op mijn werk omdat ik aan het eind van de dag helemaal ''opzwol'' Momenteel is dat helemaal weg... savonds wel ''boller'' dan sochtends... er is nog geen buikje te zien helaas (iedereen in mijn omgeving zien het blijkbaar wel maar ik echt nog niet hoor!) ik voel een heeeele lichte bolling in mijn onderbuik maar met het blote oog nog niet te zien. De kwaaltjes worden minder al heb ik sneller last van hoofdpijn en heb ik vooral savonds last van misselijkheid. Opzich best een opluchting dat ik overdag wat beter uit de voeten kan. Momenteel ben ik nog maar 200 gram aangekomen...wel gek bij alles wat ik eet (niet perse ongezond hoor maar et mer tussendoortjes dan normaal...de vette meuk die ik aan het begin at doe ik nu niet meer ) @ mickey: knap van je dat je er zo over kan denken... moeet denk ik ook wel anders word je ook helemaal dol he?
Ik vind het trouwens ook een eeuwigheid duren tot de volgende controle. Ik moet nog wachten tot 15.6 weken voordat we weer naar het hartje mogen luisteren (dan is het bijna 6 weken geleden) pfff onderhand mag het van mij wel opschieten hoor
Ow spannend Mickey! Ik hoop het echt voor je. En ik denk dat het sowieso goed is dat je nu rustiger was. Als het raak is, veranderen we het onderwerp naar "Miskraam gehad, nu weer raak" Hihih!
Maartje en New Miracle: Ja gaat snel he?! Ik ben echt blij dat het best snel gaat. Het voelt niet altijd zo heel snel hoor, maar wel sneller dan de eerste dagen. Op een of andere manier voelt 8 weken als een hele mooie en al een beetje een veilige grens voor mij. Ook heb ik gelukkig alweer een echo dinsdag. Ik had mijn cyste natuurlijk liever niet gehad, maar ik krijg daardoor volgens mij wel meer echo's en dat is natuurlijk wel prettig. De verloskundige hier in mijn woonplaats vindt het ook leuk om mijn zwangerschap een beetje te volgen, dus ik mag daar ook een paar keer tijdens mijn zwangerschap komen. Nóg meer echo's!! Hihih! Maar goed, nu eerst uitkijken naar de kennismaking en echo bij de verloskundige in het ziekenhuis.
Ik zal jullie ook weer even op de hoogte brengen van m'n teleurstelling!! Helaas van het weekend toch weer ongi geworden!! En als ik dan bij jullie zie hoever jullie al zijn... dan staat mijn leven daarbij echt helemaal stil!! Maar gelukkig hebben we al wel een mooi wonder... ik zou er niet aan moeten denken om die troost nu niet te hebben!! Dan kijk ik maar naar wat ik wel heb en niet naar wat ik niet heb. Al is dat soms makkelijker gezegd dan gedacht.