Ik heb niet zoveel moeite met de titel, ik lees het niet meer Maar het mag van mij ook veranderd worden hoor...geen probleem. Snap wat je bedoeld.
Ik heb er ook geen moeite mee... Ik denk er daardoor niet meer aan ofzo... Eigenlijk heb ik het wel losgelaten...
Hoi dames! Hoe is het bij julloe? Hier gaat het goed! De 20 weken echo is achter de rug alles was gelukkig goed! We krijgen een meisje! We waren zo overtuigd dat het een jongen was dus dit was extra verrassend! We hadden afgesproken het tussen ons te houden maar door mn enthousiasme had ik me al binnen een uur versproken! *oeps*
Hai Maartje, Gefeliciteerd!! dat is inderdaad een verrassing wanneer je aan een jongen dacht Hier nog steeds niet aan het werk. Helaas nog steeds erg moe etc . Voor de rest groeit ons ukkie goed mijn bloeddruk is top. Weken mogen van mij wel wat sneller gaan. Voel je de kleine nu wel? Ik wordt er snachts zelfs wakker van... Pianootje...hoe gaat het met jou?
New miracle: je ticker klopt niet meer??!! hij staat nog op 12 weken en 6 dagen...of ligt dat aan mijn computer ?? Ja ik voel de kleine heel duidelijk ondanks dat mijn placenta aan de voorkant ligt... eigenlijk voel ik haar elke dag wel! Snachts gelukkig nog niet Mijn bloeddruk was ook goed...110/60 dus wat dat betreft
Hahaha..ik zie mijn ticker goed lopen. Ok mooie bloeddruk..ik had ook zoiets van de week. Is toch erg leuk wanneer je je ukkie voelt. Mijn moeder heeft hem gisteren ook kunnen voelen. Is echt een druktemaker Reageert op mijn stem of wanneer je in mijn buik druk.
Gaat prima hier hoor. Ik voel de kleine al af en toe, maar de vk zei ook dat mijn baarmoeder/placenta heel gunstig liggen om het goed te kunnen voelen. Ik heb al een aardige buik inmiddels; Ik kan al een buikband dragen (zonder dat dit er raar uitziet hahah). Het ging mij er ook een beetje om met het veranderen van het onderwerp, dat we niet constant nieuwe meiden krijgen die weer beginnen over een miskraam. Vind ik vervelend om te lezen en misschien voor Mickey ook niet heel fijn? Maar laat maar, we zitten toch niet meer zo vaak op zp Wij hebben de kinderkamer trouwens al staan. De box wachten we nog even mee. Maar het is zo ontzettend leuk om langs die kinderkamer te lopen..!
Hi ...! Wat gaat het hard zeg! Leuk gezicht is dat hè. ..kinderkamer die klaar is. Onze babykamer ook zo goed als klaar...en zijn nu bezig met de kamer van mijn oudste zoon...ook al bijna klaar...zijn bed en kast worden binnenkort geleverd. Zo zijn we lekker bezig. In ons huis liggen baby spullen verspreid. Kleding, kinderwagen, lakens etc.... hadden nog zoveel van de oudste bewaard. Heb eigenlijk alles in huis nu ...nog alles wassen inruimen..klaar Ik kijk regelmatig op zp. ..en dat blijf ik zeker wel doen.
Hoi dames! Het gaat inderdaad hard zeg! Ik kijk oook dagelijks op zp Hier gaat alles goed. De kleine meid beweegd veel! Ondanks dat mijn placenta voor ligt voel (en zie) ik haar heel goed bewegen...super leuk en een hele geruststelling! Ik krijg nu eindelijk een minibuikje... Nu word het me ook sinds een week gevraagd of dat ik misschien zwanger ben... een kleine buik heeft ook zijn voordelen natuurlijk eerst maakte ik me zorgen om de groei van de kleine omdat iedereen me ongerust maakte met hun opmerkingen maar de vk heeft me gelukkig gerustgesteld de groei is perfect! We gaan deze week met de kinderkamer beginnen! Trouwens...hoe maken jullie het bedje/wiegje op? Met een laken en een deken? Omdat de kleine eind okyober geboren word weet ik niet of ik misschoen een dubbele deken oid nodig heb?
Leuk om te lezen dat het bij jullie allemaal goed gaat!! Fijn dat je een beetje begint te groeien Maartje. Want ja het is natuurlijk wel leuk om te showen dat je zwanger bent . Onze dochter is ongeveer van hetzelfde seizoen en daarvoor had ik toen een fleece dekentje. Als het koud was kon ik er gewoon eentje bij leggen. Ze slaapt nu nog net in het ledikantje en heb ik nog steeds een fleece dekentje. Hij is vrij groot, dus in de winter had ik hem dubbel liggen en nu gewoon enkel. Hier verder nog niets. Zit nu aan het begin van m'n cyclus. Ik verwacht over een week m'n ei, dus nu lekker rustig. Al met al in totaal alweer 21 maanden bezig...
Hi dames ik wil even mijn tweede trots tonen! Afgelopen zaterdag een 3d/4d echo laten maken. WOWWW...Hij lijkt op zijn broer. .Zo lieff
Wauw..! Wat ontzettend mooi! Je kindje, maar ook gewoon de echo opzich. Ik zou dat ook wel willen, maar is voor ons een btje te duur. Wel gaaf om het dan zo van jullie te zien zeg! Nog meer genieten denk ik? Wij genieten nog steeds van ons filmpje van een mega actieve baby met 12 weken. Bijna alweer de 20 weken echo..nog een paar dagen wachten!
Gaaf he!! Dit hadden ze bij mijn oudste zoon nog niet. Tijdens het zien van ons mannetje wilde ik hem graaaaag knuffelen en vasthouden. Komt dan ineens zo dichtbij. Nog even afwachten. Jeetje 20 weken al weer!! Gaat toch wel snel die weken... Veel plezier en succes bij de echo!! Geniet ervan
AAAh ik zie je bericht nu pas new miracle,,,wat een prachtige 3d echo! Mooi mannetje hoor! Met hoeveel weken was dat? Wij hebben hem met 27 weken laten maken. Omdat de placenta voor ligt waren het geluksfoto's maar wel super mooi! Ze stak zelfs een keer haar tong uit! Bij jou gaat he took al snel pianootje...voel je je goed? de 20 weken echo al gehad denk ik? Jij alweer aan het werk new miracle? Hier een super actieve baby! Ze zeiden aan het begin dat ,omdat de placenta aan de voorkant ligt, ik haar niet zoveel zou voelen...nou... af en toe krijg ik gewoon een stomp in mijn zij!(vooral als ik probeer te slapen) dat is nou net de plek waar geen placenta zit. Ook mijn navel schiet alle kanten op, dus wat dat betreft.... ik zou niet weten wat ik meemaak als die placenta achter had gelegen
Het gaat prima hier. Behoorlijk veel last van maagzuur, maar ik mag van de vk gewoon maagzuurtabletten nemen. En verder alleen geregeld mijn darmen helemaal van slag, waar ik me dan wel ziek van voel en vaak slecht door slaap. Maar ik werk niet, dus heb gelukkig de tijd om rustig aan te doen. Dit voelt heel goed voor mijn zwangerschap. De 20 weken echo is alweer even geleden, maar alles was goed! Ik kan al niet wachten tot eind november/begin december.. Hoe gaat het bij jullie?
Hier gaat het ook goed. Ondanks dat mijn buik nog maar mini is groeit ze wel goed. Ze verwachten dat het ongeveer een 6 ponder word...netjes dus...al moet ik maar afwachten wat daarvan waar is Vorige week met zwangerschapscursus begonnen... best grappig eigenlijk. Ben benieuwd hoe het gaat als mijn man mee moet voor het pufwerk We hebben sinds een week eindelijk een naam! En de slaapkamer is steeds meer af. Al word ik wel zenuwachtig als ik bedenk dat ik pas over 2 weken de gordijnen kan bestellen wat 4 weken duurt!! Ik hoef nog maar een week te werlen en heb dan vakantie en verlof HEERLIKK!!
Nouja...naam gekozen...ahum... dat dacht ik tenminste...we twijfelen geel erg over twee namen ( 1 naam heeft dezelfde eindklank als ik en rijmt op mijn naam -l.ein en -m.ijn) maar deze vind mijn man heeel leuk. En ik vind een andere naaam heel leuk maar die kan je afkorten naar een jongensnaam.. Dus ja wee eeten het gewoonweg niet!!! AAAAAAAH FRUSTREREND!! Weten jullie de namen al?? Weet jij of het een jongen of een meisje word pianootje?
Hahah lastig dat jullie er nog niet uit zijn. Wij gelukkig al wel. We weten niet wat het wordt trouwens. Pff hebben jullie ook dat je buik strak staat met vlagen? Ik heb dat al vanaf 16 weken of zo. Maar soms maak ik me een btje zorgen en iedereen zegt dat je dan de vk moet bellen. Nou ik word er alleen naar ongeruster van. Want ik moet toch dan rust gaan houden en als het verandert bellen. Maarja wat is verandert. Het is allemaal zo vaag. En er zit 5 weken tussen de 20 weken echo en de volgende echo. Het voelt overigens totaal niet als kramp of zo. Meestal heb ik het als ik een tijdje loop of iets met m'n darmen. Herkennen jullie dit?
Krijg je ook nog een echo met 25 weken? Of doen jullie dan een 3d echo? Wij hebben rond de 27 weken een 3d laten doen. Die strakke buiken herken ik wel. Ik had dat heel erg toen ik nog hele dagen werktte. Ik kwam toen een keer thuis met hele heftige krampen. De vk adviseerde mij dan ook om rustiger aan te doen. Sinds dien werk ik halve dagen en ook vanaf toen geen strakke pijnlijke hbuiken meer gehad. Wat jij hebt met lopen ken ik ook. Als ik loop krijg ik na een minuut of 5 pijn rechts onderin mn buik. Ik draag dan ook een buikband van carriwell om de boel wat stevig te houden...dit helpt enigssinds wel. Daardoor kan ik wel gewoon sporten enzo
Hallo dames!! Hier gaat alles goed. Ben ineens druk! Mijn zoon van 8 enkel int gips en sinds een week een puppy. Onze andere hond na 10 jaar in juli onverwachts hartstilstand. Dus loop hele dag achter een pup van 9 weken aan en mijn zoon ligt op de bank. Manlief is werken...is wel even goed bewegen aangezien ik tot week 26 zo ziek geweest ben. Nu wel last van mijn bekken...trekt naar linker been. Alweer 34 weken deze week!! Hij is al ingedaald. Babykamer en kamer van mijn oudste zoon zijn gelukkig al weken klaar. Alle kleertjes en spulletjes voor de baby gewassen en opgeruimd. Zijn er klaar voor...Hij mag over een week of 3 komen hoor Namen hebben we al, maar moet nog wel een geboortekaartje kiezen. Harde buiken herken ik wel...bij een tweede krijg je daar nog sneller last van zeggen ze. Hoe gaat het slapen?