Fijn dat het zo goed gaat new miracle! Het zullen dan inderdaad drukke weken worden voor je...! Wel super leuk om een pup te hebben! Hoe lang moet je zoontjenog in het gips? Hopelijk is hij er voor je bevalling er nog uit! Hier is ook alles bijna klaar... nog even de laatste puntjes op de i. De namen zijn onderhand teruggebracht naar 2 dus daar gaan we uit kiezen... toch blijft de keuze zo lastig! Ik vind een naam heel leuk maar die heeft dezelfde eindklank als mijn naam en 'rijmt' dus op mijn naam (-lein en -mijn) ik weet dus niet of we daarvoor moeten kiezen of niet... wat zouden jullie doen?
Hee wat jammer dat ik niet meer kan zien hoe ver jullie zijn! Waarom hebben jullie dat weggehaald en hoe ver zijn jullie nu? Ik ben sinds vandaag in het 3e trimester beland. Wow ineens komt het dichterbij.. Het gaat prima hier. Flink last van maagzuur en zo nu en dan m'n darmen en ik moet rustig aan doen ivm veel harde buiken. Wel jammer dat ik nog steeds om de 4/5 weken controle heb. Mag van mij wel wat vaker zeg. Maarja, ik ben blij als ik straks op de 37 weken zit en de kleine gewoon mag komen. Voor die tijd lekker naar zwangerschapszwemmen en over een paar weken m'n verjaardag en dan gaan we al richting de bevalling zo ongeveer
Ik heb het weggehaald omdat ik bang ben voor meelezers vooral omdat ik best veel plaats over babynamen etc... Ik ben nu precies 34 weken zwanger. De tijd vliegt he? Harde buiken is inderdaad geen pretje joh, doe maar kalm aan! Ik vond de tijd tussen de controles ook altijd een eeuwigheid duren! Nu mag ik gelukkig om de 2 weken en na 36 weken mag ik elke week Oei die darmen en het maagzuur herken ik wel, vooral als ik net heb gegeten. Ik merk ook dat ik best rechtop moet blijven zitten anders lijkt ze ''klem'' te zitten onder mijn ribbenkast... de bewegingen zijn ook best heftig en soms word ik een beetje chagerijnig van *oeps* dan doet ze me zo'n zeer...!! Dat word even een hartig woordje met haar praten na de geboorte haha... Ook voorover zitten (favoriete houding) met mn ellebogen op mn knieën gaat niet meer... Jaja ...nog ongeveer 12 weekjes pianootje! Ik nog maar 6 ik ben wel blij als ze geboren is joh!
Hi dames! Hier alles ok. Ben het echt zat!! Laat hem naar komen hoor...ben al vanaf week 6 thuis van me werk etc. Genoeg zo... echt laatste loodjes. Kan weer veel slapen en het ging een tijdje goed met mijn eetlust. Nu weer een stuk minder. Mijn ticker deed raar pianootje dus vandaar maar weggehaald. Ik ben nu bijna 38 weken....yeahh nog even. Onze pup houdt me nu lekker in beweging. Slaapt gelukkig ook veel hihi. Mijn oudste zoon was vrijdag jarig...9 jaar oud alweer. Had wat geweest als zijn broertje gekomen was op zijn verjaardag Kleine is al goed ingedaald en is al ruim 3 kg. Jullie schieten ook al lekker op zeg! Ik laat jullie weten wanneer hij er is! Succes nog dames.
Gefeliciteerd nog met je zoon new miracle! 9 jaar alweer! Ik heb het nu ook wel gehad hoor! Al dat 'gedoe ' aan mn lijf ben ik wel een beetje zat...wil weer mezelf zijjn ben nu 36 weken dus moet nog wel even...afwachten dus... Vandaag liggingsecho gehad.. alles was gelukkig goed, mooi ingedaald We wachten en we wachten
Hello dames! Hoe is het met jullie? ben je al bevallen new miracle??? Hier helaas nog niks...ik had haar wel wat eerder verwacht maar denk dat ik toch nog een aantal weken geduld moet hebben Hoe is het met jou pianootje?
Hi dames! Op 12-10-14 zijn wij trotse ouders geworden van Ivar 3800 gram ..53 cm. Snachts om 3 uur braken de vliezen ...oceaan met water haha..weeën begonnen rond 4. 14.37 uur geboren helaas kwam ik zelf tot 3 cm ontsluiting dus kreeg ik ruggenprik en opwekkers. Toen ging het snel. .mijn uitdrijving gaat altijd snel...zodra ik 10 cm heb vliegen ze eruit...met alle gevolgen van dien. Voor baby ook een grote schok wanneer het maar 12 min duurt. Ivar had zijn navelstreng om zijn nek en die hebben doorgeknipt op het moment dat zijn hoofdje geboren was. Was even een moeilijke start voor hem...kinderarts kwam meteen. Hij had het even benauwd, maar geen zuurstof tekort gehad...bloedwaarden waren goed. Ik moest helaas naar de OK ...gehecht worden. Subtotaal ruptuur. .dus doorgescheurd naar kringspier en die was ook 50% gescheurd. Nu gaat alles super! Borstvoeding kwam meteen goed op gang doordat Ivar super goed drinkt. Hij zit nu alweer op geboorte gewicht en drinkt per keer zomaar 70 cc ...gisteren voor de grap gewogen voor en na voeding door kraamhulp. Hij slaapt nu lekker. ..s morgen s en s middags slaapt hij goed. ..Snachts meer wakker. Veel succes met wachten dames...hoop dat het voor week 40 gebeurd. 12-10-14 was de uitgerekende datum. Zelf hield ik 10 okt aan als uitgerekende datum ...Dit kwam door een andere echo.
Yeah!! Gefeliciteerd met Ivar!! Wel spannend zo de eerste momenten, lijkt me. Maar heerlijk om te horen dat nu alles goed gaat met jullie! Lekker genieten van elkaar Binnenkort Maartje en ik nog hahah. Wie had dit gedacht, een tijd geleden..! Hopelijk kan Mickey ook nog eens eenzelfde bericht plaatsen.
New Miracle... van harte gefeliciteerd!!! Ga er nu maar lekker van genieten!!! Het lijkt me wel vervelend om totaal te zijn uitgescheurd zeg... hopelijk geneest het snel. Heb je er veel last van?? Ik had maar één hechting inwendig, dus had eigenlijk nergens last van. En voor de anderen schiet het ook aardig op zeg!! Succes nog even met de laatste lootjes. Hier nog geen verandering. Enige tijd geleden wel bij de gyn weer geweest.. nu bloedonderzoek naar herhaalde miskraam. Uitslag hiervoor duurt wel twee a drie maanden. Moed houden... soms wel lastig, maar Gelukkig hebben we al een mooie dochter waar we volop van genieten!!
Van harte gefeliciteerd met julloe zoon new miracle!! Ow wat vreselijk om helemaal uitgescheurd te zijn! Gister zijn wij trotse ouders geworden van een prachtige dochter!! Ze doet het prima en heeft zelfs al aan de borst gedronken. Het was een heftige bevalling met een kleine knip en best dus ook zooo blij dat het voorbij is en dat ik haar eindelijk in mn armen heb! Het was zo onwerkelijk toen ik haar op mn buik kreeg! Mooiste moment ooit maar die pijn...die vergeet ik echt niet!
Gefeliciteerd. Volgens mij was je een dag na mij uitgerekend. Hier vorige week bevallen van een zoon. Die ligt nu heerlijk bij mij te drinken.
Maartje van harte gefeliciteerd! ! Is zeker her mooiste moment ...Helaas werd Ivar meteen weggehaald, maar was noodzakelijk. Apgar was 5...Wanneer ik de foto's bekijk schrik ik ervan hoe blauw/grauw hij eruit zag Fijn dat ze al aan de borst drinkt! Geniet ervan. Mimully ook van harte!!
Jij ook gefeliciteerd Maartje!! Lekker genieten! Kan niet wachten tot het voor mij zo ver is. Nu druk met alles wassen (strijken wordt gelukkig juist afgeraden door de kraamzorg ivm vochtopname yeah hahah). Deze week het geboorteplan bespreken met de vk en dan is het afwachten op de kleine..!
Hé Maartje ook bevallen!! Wat leuk!! Van harte gefeliciteerd!! GENIET ERVAN!!! En hopen dat je de bevalling snel bent vergeten .