Bruin afscheiding

Discussie in 'Miskraam' gestart door meertje81, 11 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meertje81

meertje81 Lid

27 jan 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo
    Ik ben momenteel 5w3 zwanger.
    Maar toen ik net naar de wc ging zag ik op mijn inlegkruisje
    bruin afscheiding.
    Wilt dit betekenen dat het weer een vmk is????:(:(
    Want heb afgelopen jaar 2 vmk en eem mk gehad..
    Ben er helemaal kapot van..
    Graag jullie advies

2. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

meid ik zou je er niet teveel zorgen om maken.
    waarschijnlijk is het gewoon ''oud'' bloed.
    zolang het geen helder bloed is moet je je eigen niet teveel zorgen maken ;)

3. meertje81

meertje81 Lid

27 jan 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar ik heb er ook buikpijn bij en qua gevoel zit het ook niet goed maar idd het is geen helder bloed en ik hoop ook dat er geen helderbloed komt..
    Ben zooo bang....:(:(
    Maar heel erg bedankt voor je reactie

4. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

zijn het hele heftige krampen?
    want als dat zo is kan het idd een mk worden :(
    maar het kan ook gewoon het uitrekken van je baarmoeder zijn.
    daar kun je ook behoorlijk wat krampen van hebben.
    Ik duim voor je dat het niks ergs is

5. meertje81

meertje81 Lid

27 jan 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee het is niet heftig beetje krampjes.
    Ik hoop dat het goed is maar tis even afwachten hoe moeilijk het ook is..

6. Andrea1979

4 feb 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook bruine afscheiding toen ik zwaanger was. Natuurlijk was ik ongerust en ik kon dan ook bij de verloskundige terecht voor een extra echo. Na een week bruine afscheiding gehad te hebben (best veel ook) zag alles er nog goed uit met het kind. Het hartje klopte ook keurig 130 slagen per minuut. Uiteindelijk is het eergisteren een week later toch misgegaan. Maar dat kan een hele andere oorzaak hebben. Ik hoop dat het niks is bij jou. Veel sterkte met die spanning.

7. meertje81

meertje81 Lid

27 jan 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ojeetje Andrea wat erg ik weet hoe je je voelt, ik heb heel weinig bruine afscheiding ik weet niet of ik nu wat heb ben nog niet naar het toilet geweest. Maar heb buikpijn maar ik denk dat dat mijn darmen zijn. Maar tis afwachten.
    Ik wens jou heel veel sterkte toe.

8. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ik heb deze zw ook bruine afscheiding gehad.. was ook meteen zenuwachtig dat het weer foute boel zou zijn.. maar gelukkig zit alles nog steeds goed.. ik had het ook met 5 of 6 weken dus wie weet meid.. probeer positief te blijven en bel idd je gyn/vk om je angst voor te leggen!!

9. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Mijn beste vriendin is op dit moment ook zwanger en zij is 3 weken langer zwanger als mij en heeft al verschillende keren last gehad van bruinverlies....Dat is zo eens 1 dag en dan is het weer een paar dagen over om weer terug te komen... Allemaal heel raar maar met haar kindje gaat alles nog perfect! Hoe gaat het nu met jou?? Is het bruinverlies gestopt???

10. meertje81

meertje81 Lid

27 jan 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden,
    Heel erg bedankt voor de reacties.
    Maar heb nog steeds bruin afscheiding tis wel heel weinig.
    Ik hoop echt dat het niets ernstigs is en het eerste wat ik morgen ga doen is de gyn bellen en of ik gelijk mag komen want ik weet niet of ik wel mag komen gelijk bij de gyn voor een echo omdat ik nu nog pas 5w4 ben.

11. Alita

Alita Niet meer actief

Ik heb het ook gehad beide keren zo vroeg in de zwschap.....gewoon goed afgelopen hier!

Het kan gewoon nog van de innesteling zijn of een inspanning zoals sex of grote boodschap...krampjes zijn ook normaal in het begin van een zwschap..

Probeer je niet te druk te maken al weet ik hoe moeilijk dat is...het hoeft niks verkeerds te zijn.

12. Heel veel sterkte, ik snap zo goed hoe je je voelt!
    Deze zw ook bruin verlies gehad en ook rood, maar nu al 14 weekjes onderweg!
    Ik hoop voor je dat alles goed zit!

13. meertje81

meertje81 Lid

27 jan 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou ik nu al een echo kunnen krijgen?
    En zou er al iets op te zien zijn zoals kloppend hartje?
    Ofis dat pas met 7 weken?

14. meertje81

meertje81 Lid

27 jan 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames
    ik denk dat het een miskraam word want heb heel erg buikpijn in eenkeer wat uitstraalt naar mijn benen en de bruine afscheiding is meer geworden:(:(

15. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hey wat jij verteld komt er bekend voorzit nu in het zelfde schuitje bel je verloskundige even en vraag haar om advies!

16. meertje81

meertje81 Lid

27 jan 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik loop bij de gyn ivm 3 miskramen die ik heb gehad dus ik ga morgen ochtend gelijk bellen.
    Ik heb de hoop eigenlijk wel opgegeven helaas:(

17. meertje81

meertje81 Lid

27 jan 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dunchan
    Ik leef met je mee heb je verhaal net gelezen.
    Wachten duurt zoooolang he en onmacht je kan niets doen pfffffff

18. dunchan

dunchan Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda

Ohh wat erg zeg!! En wachtend duurt idd lang!! Ik wens je heel veel sterkte morgen. En duim voor je!!

19. Alita

Alita Niet meer actief

oei meid...sterkte....

20. leli

leli Lid

21 nov 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meid, ben zelf ook circa 5weken zwanger, had vanaf zaterdag ook licht bruinverlies, werd steeds een beetje meer, Dan plots had ik ook een beetje helder bloed tussen het bruin. Gisterenmiddag kreeg ik ineens harde buikkrampen, nog steeds met bruin verlies. Vannacht omstreeks 1u had ik enorme pijn, het leken wel weeen, de bloeding is Dan doorgebroken. Ik ben al Heel de nacht op met pijn en een inmens verdriet, ik ga straks naar de arts en ga vragen om een bloedonderzoek, het lastige is dat dit wellicht de enige manier is om iets vast te stellen want in mijn geval denk ik dat een inwendige echo nog niets zal kunnen zien. Ik hoop echt dat het bruinverlies bij jou niets is en dat alles prima voor je verloopt, ik kan mij voor stellen dat je ook bang bent dat je plots echt bloed zal vinden, volhouden meid, misschien is het bij jou echt nog Oud bloed van je vorige maandstonden dat nu door je baarmoeder wordt uitgedreven. Veel sterkte en liefs.

Deel Deze Pagina