miskraam , missed abortion Let op! Met foto.

Discussie in 'Miskraam' gestart door zwanger201615, 19 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwanger201615

zwanger201615 Nieuw lid

19 dec 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag zullen wij 13 weken zwanger zijn en in de 14e week in gaan.
    twee december kregen we te horen dat de zwangerschap niet goed was.
    en dat we een missed abortion hadden. na nog een week afwachten hebben wij op 9 december medicatie gehad voor de miskraam op te wekken. ze vertelde dat je er erg ziek van kon wezen ik heb twee dagen langs de medicatie in genomen hier en daar wat lichten steekjes maar voelde niks.heel veel bloed verloren al die dagen donderdag avond gebeld na het ziekenhuis. ze lachten me uit toen ik vertelde dat ik veel bloed verloor echt om de uur drie keer moest verwissel en dan nog door lekten en der ook nog koorts bij had. wat soms weg trok en weeer kwam ze zeiden na kom maar lang. we moesten er om half 9 zijn we waren er al om kwart over 8. mijn man en ik hebben ons gemeld en of de plaats konden nemen in de wachtkamer geen probleem. om kwart over 10 was ik nog niet geholpen. ik ben zomer 2015 mij zoontje met een zwanger snap van 35,6 bevallen .. en het was een goede zwangerschap maar helaas is ons zoontje maar 14 dagen oud geworden.. hij heeft de griep opgepakt en deze was te sterk voor zijn kleine lichaampje. waardoor voor mijn het ziekenhuis al erg schrikken is. na enge tijd wachten was het half 11 en zei ik tegen mijn man kom we gaan na huis. hoeveel pijn en last ik ook had ik was boos en voelde me gewoon verwaarloost ofzo op een of andere manier, ik was toch ook zwanger .. vanaf vrijdag heb ik het uit geschreeuwde van de pijn soms zaterdag ook en zondag nacht rond 1 uur ben ik gaan douche . ik had zo pijn niks werkten ik wist hoe de ween voelde ik had echte heftige weeen al zeggen ze dat bij een miskraam niet zo is nou mooi wel hoor. ik had zoveel pijn na enge tijd merkten ik dat ik kracht moest zetten en moest persen ik stond onder de douche ik pakte een kleine emmer en persten op de weeen zo als een bevalling. daarna was er een plop net als een bevalling het was eng verdrietig en raar een klein mini mensje die 13 weken in je heb heb gezeten al groeiden het vanaf 10 weken niet meer. de weeen waren net zo echte als een bevalling en heb me echt afgevraagd waarom je zo iets moeilijks alleen moet doen. ik weet niet eens of alles er uit is en mag pas over 4 weken terug komen voor een controlen. we hebben het ik een klein kistje gestopt en bij ons andere mannetje bij de begraafplaats ingegraven 😥 alweer een vlindertje er bij 🦋🦋 kunnen jullie misschien zien of alles er uit is foto plaats ik hier onder

Bijgevoegde bestanden:

2. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Ik heb gelukkig geen verstand van een miskraam op deze termijn, maar ik wil je wel heel erg veel sterkte wensen! Wat een verdriet en wat erg dat je eerder al je zoontje verloren bent, echt afschuwelijk. Veel sterkte nogmaals.

3. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Zo dat ziet er heel heftig uit.
    Wat ontzettend verdrietg...

En het ziekenhuis, dat kan toch niet? Is toch onmenselijk.

Hoe voel je je nu?
    Hoe is het met de pijn en het bloedverlies?

Moet je niet even de huisarts bellen of een verloskundige?

Verstandig om je even te laten controleren hoor...

Vooral omdat je er zo ziek van was en veel bloed bent verloren

4. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Zo hee wat een ellende! En wat een slecht ziekenhuis als ik dit zo hoor.
    Ik zou je huisarts contacten. Asap! Sterkte 😘

5. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Oh lieverd, wat erg. Het is al moeilijk genoeg om je kindje te verliezen. Neem contact op met je huisarts, die zal ongetwijfeld met de gyn. contact opnemen. Sterkte!

6. Love123

Love123 Actief lid

7 dec 2016
    138
    9
    18
    Och meid wat vreselijk dat je dit ook moet meemaken. En het ziekenhuis, daar heb ik geen goed woord voor over! Dat ze jou zo behandelen..

Ik heb zelf op 8 december jl en miskraam gehad. Vandaag moest ik terugkomen voor controle, en ondanks dag ik mij de laatste dagen topfit voelde is toch niet alles weg en moet ik weet een "kuur" cytotec.
    Ik durf je niet tr zeggen of dit alles is, dat kunnen ze alleen mey een echo bekijken..

Heb ke de mogeljjkheid om naar een ander ziekenhuis te gaan? Dan zou ik dat doen en daarna een vette klacht in dienen over het ziekenhuis waar je al bent geweest.

7. mama v yannick

4 nov 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    #7 mama v yannick, 19 dec 2016
    Laatst bewerkt: 19 dec 2016
    Meid wat naar dat je dit zo alleen hebt moeten doen en zeker na alles wat je al heb meegemaakt. Ik heb zelf net 2 missed abortions gehad en beiden rond de 10 weken gestopt. Beide keren de miskraam afgewacht en laatste keer met lichte weeën maar was goed te doen. Als ik je foto zo bekijk denk ik dat het nog niet compleet is. Zou even naar de huisarts bellen tenzij je t nog even wil afwachten? Heb je nog meer grote stolsels verloren?

8. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Wat ontzettend verdrietig.. Wat maken sommige mensen toch een hoop ellende mee. Heel veel sterkte!
    Wat je vraag betreft, geen idee. Dat zou een echo moeten uitwijzen.

9. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Jee wat een verdrietig verhaal.
    Ik heb geen verstand van de foto's maar zou bijna denken dat wat er te zien is in ontbinding is.
    Ga anders naar je huisarts voordat je een baarmoederontsteking krijgt oid.
    En anders een second opinion elders.
    Veel sterkte!

10. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Wat vreselijk dat je dit hebt moeten meemaken, gelukkig zelf geen ervaring met dit termijn.

Als het ziekenhuis je zo behandeld, dan wil je daar niet eens meer behandeld worden.

Zou echt contact opnemen met de verloskundige, zodat ze een echo kunnen maken en je eventueel kunnen doorsturen naar een (ander) ziekenhuis.

Heel erg veel sterkte toegewenst.

11. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    meid wat enorm verdrietig, zeker na alles wat je op je bordje hebt gehad.
    Wat ben je schandalig behandeld zeg. Heeft de verloskundige je niet gesteund? Ik zou idd ook contact opnemen met je VK of je huisarts.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

12. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Wat een heftig verhaal! Wat erg voor je dat dit allemaal zo loopt. Ik zou toch even eerder laten controleren of alles weg is want heel eerlijk gezegd zag mijn miskraam/vruchtje er heel anders uit...

13. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik was niet zover als jij maar ik zou dit zeker doen!

14. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Meid,ik heb precies hetzelfde meegemaakt als jou. Ik kreeg rugweeen en beenweeen en ze hadden mij dus niets gezegd daarvan in het ziekenhuis. Ik heb dus ook moeten schreeuwen van de pijn en voelde ook mijn baarmoeder opengaan. Ik was echt KWAAD dat ze me niet verteld hadden dat het zo heftig zou zijn. Ik heb nooit een "echte" bevalling meegemaakt maar vond dit al heel erg. Ik kan me goed voorstellen dat je boos bent op je ziekenhuis. Zo lang wachten en dat uitlachen en dan die pijn..ik zou een ander ziekenhuis zoeken als ik jou was. Ik heb zelf nooit iets met mijn klacht gedaan.

Deel Deze Pagina