Na 2,5 uur ben ik gaan bloeden na de pillen ingebracht te hebben.Dik 2 uur op het toilet gezeten... bleef maar van alles uitkomen..is behoorlijk veel bloed uitgekomen en flinke stolsels. Bloed nog wel maar het is wat minder nu, denk dat er nog wel wat komt, heb de vruchtzak nog niet gezien volgens mij. Ik weet niet precies hoe dat eruit ziet maar ik geloof niet dat ik het eruit heb zien komen. Tot nog toe was het nog goed te doen, alleen wat lichte krampjes gehad en vervelend gevoel van onder maar pijn nee dat heb ik nog niet echt gehad gelukkig. Scheelt misschien dat ik wat paracetamol heb gepakt op advies van gynaecoloog.
ik heb ook een miskraam gehad alleen ik had een leeg vruchtzakje en was op dat moment 11 weken en heb het op een natuurlijke manier eruit laten komen heb ook goed hevig gebloed en dacht dat ik alles kwijt zou zijn, maar helaas een dag later heb ik 3 uur janked van de pijn op de wc gezeten met buikkrampen, hevige bloeding en op een gegeven moment voelde ik echt een hele dikke stolsel wat even groot als een wijsvinger was en 2x zo dik. naardat eruit was heb ik nog eventjes gebloed 2dagen onregelmatig maar erg weinig mijn gevoel gaf gelijk die dinsdag erop inwendige echo gehad en bleek alles eruit te zijn en mijn baarmoeder is 'schoon' verklaard zeg maar. succes het is geen pretje, maar is bij iedereen anders
In ieder geval fijn dat de pijn je tot zover bespaart blijft Yantje. Van wat ik begrepen heb hoef je niet altijd de vruchtzak in zijn geheel te verliezen. Het kan wel.. maar hoeft niet. Schijnt wel echt heel anders eruit te zien dan een stolsel. Heel veel sterkte vannacht xx
Ik heb zelf de vruchtzak niet gezien maar verloor op een gegeven moment een stolsel zo groot als mijn handpalm. Ik heb 2 series sytotec gehad, bij de eerste alleen bloedverlies en kleine stolsels. Het is zo verschillend bij iedereen. Sterkte Yantje.
Best aardig geslapen vannacht, paar keer nog wakker geworden en naar toilet geweest, komt alleen nog wat bloed uit nu. Wel beetje het gevoel dat er nog wat zit maar kan ook zijn dat dit gevoel erbij hoort na wat er gisteren gebeurd is daaronder. En "Tiger angel" stolsels zo groot als wijsvinger heb ik er ook uit zien komen, niet 2x zo dik maar wel zo lang. Maar ik heb inderdaad ook veel gelezen en de verhalen zijn erg verschillend. Afwachten tot dinsdag dan terug naar gynaecoloog. Maar voor nu voel ik me toch even wat opgeluchter.
Ik heb ook cytotec gehad en heb ook mega stolsels gehad! Handpalm was er ook 1 van ja... Ik heb alles opgevangen en echt bekeken. Vruchhtzak is redelijk doorzichtig van kleur, niet zo rood doorbloed als de rest. Ik heb alles gezien. Vond het fijn voor mijn verwerking achteraf. Medicijnen gingen bij mij ook in 2 etappen. Daarna na 2 weken nog eens een vinger grootte stolsel...
Grote kans dat de meeste er dan al uit is, mischien dat je dan nog wat weefsel heb zitten maar dat hoeft niet, en inderdaad het is bij iedereen verschillend, sterkte en succes dinsdag.
Zo weer een dagje verder, gister nog wel hele dag wat bloedverlies gehad maar geen grote hoeveelheid. Paar stolsels zijn er nog uit gekomen. Bloed nu bijna niet meer. Ben benieuwd dinsdag of alles eruit is, want als dit het was dan is het me 100% meegevallen. En hoe is het nu met jou maanvlinder, jij wacht nog steeds af?
Toen ik ooit met 6 weken een miskraam kreeg, kwam er toch een behoorlijke bal aan weefsel uit, dat was niet even een paar stolsels. De pijnen waren hels en toen ik in slaap gevallen was, de volgende ochtend voelde ik iets redelijk groots tussen m'n schaamlippen zitten. Ik ging naar de wc en jawel, het vruchtje. Was niet te vergissen met een groot stolsel. Ik zou voor de zekerheid even een echo laten doen om te kijken of alles weg is... Daarna heb ik nog vaker miskramen gehad, maar die waren heel vroeg, eigenlijk een paar dagen na een positieve test, tsja dan kan ik me voorstellen dat je weefsel aanziet als stolsels omdat het dan niet zo groot is. Het kan maanden blijven zitten. Een keer wist ik van niets, steeds als ik ongesteld werd, kreeg ik wel zo'n helse pijnen dat ik dacht flauw te gaan vallen van de pijn. Ik dacht, wat is er aan de hand? Drie maanden later en dus 3 zeer pijnlijke menstruaties verder, kwam er een vel uitgevallen, bleek ik dus een miskraam gehad te hebben zonder dat ik wist dat ik zwanger was. Daarna deden mijn menstruaties geen pijn meer. Echt effe een echo laten doen joh!
Tjonge dat moet ook een heftige periode voor je geweest zijn ikke101. In mijn vorige reacties staat dat ik dinsdag voor controle terug moet naar gynaecoloog. Dus dan zal er ook wel een echo gemaakt worden om te zien of alles weg is.
Hoi Yantje.. okee.. ik hoop echt dat dit het was voor je.. ga voor je duimen dinsdag! Met mij gaat het wel goed.. buiten mn gevoel om dan.. geen bloed meer.. geen pijn.. als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ik gewoon gezond zwanger was . Nog even afwachten dus maar.. dankjewel voor het vragen Sterkte xx
Hey Booey Dankje voor t vragen. Nog steeds hetzelfde hier. Geen bloed. Geen pijn. Niets. Nog een weekje en dan weer echo. Hoe is t met jou? Yantje, morgen je echo toch? Zal aan je denken en hoop dat je "schoon" bent xx
tja... het leven gaat door zeggen ze... en dat is zo. Er lijkt geen tijd om erbij stil te staan. Nu 2 weken geleden. Beetje autopiloot... herken je wel denk ik...
Ja inderdaad.. voelt nog een beetje alsof het over iemand anders gaat . Met zn allen staan we sterk denken we dan maar
Hoihoi booey, maanvlinder . Ja maanvlinder morgen echo, ik ben nog steeds erg benieuwd, bedankt voor het medeleven. Ben ook benieuwd hoe t bij jou verder verloopt. Ik voel me verder goed, sinds vrijdag eigenlijk niet veel meer uitgekomen van onder, zo goed als niks. Wel wat grieperig geworden helaas, maar ja het heerst hier rondom huize, dus ik snotter lekker mee.