Miskraam of toch zwanger

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zeke, 22 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeke

    Zeke Actief lid

    12 feb 2020
    164
    20
    18
    Vrouw
    Hallo leden.

    Na een positieve test 4 dagen later een goede bloeding gehad.
    Ongeveer een halve verbamd vol
    Ik ging er vanuit dat het 100% een miskraam was. Bloeding is echt nog erg mild.Tot mijn temp 37.6 werd en mijn borsten nog pijn doen. Dacht ik ga toch eens testen. Maar mijn test loopt juist op.
    Wat moet ik hiervan denken?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Lizzy123

    Lizzy123 Actief lid

    18 mrt 2019
    154
    186
    43
    Vrouw
    Beste Zeke,
    In zo'n pril stadium is er nog weinig van te zeggen. In 50% van de gevallen is er niets aan de hand. Ik heb tijdens al mijn zwangerschappen bloedverlies gehad in het eerste trimester. Zolang ik geen stolsels verloor en de bloeding snel stopte bleef ik hoop houden. Ik heb 2 gezonde zoons:). Je zal nog even geduld moeten hebben. Als je ruim 5 weken bent kun je aan de vk vragen voor een vitaliteitsecho. Geef dan ook aan dat je een bloeding hebt gehad en dat je onzeker bent;). Hopelijk heb je hier iets aan. Ik zal voor je duimen dat het gewoon goed is.
     
  3. Zeke

    Zeke Actief lid

    12 feb 2020
    164
    20
    18
    Vrouw
    Ja ik ben er nu wel onzeker door, ik zeg maar zelf dat het mis is maar niks is nog zeker en het bloeden is zelfa bijna zo goed als over.
     
  4. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Hoever zou je nu zwanger zijn? Heb in je andere topic ook gereageerd
    Zou even hcg laten prikken.. Daar heb je nu meer aan dan aan een echo. Eind week 5 gaat t hartje kloppen maar dat is niet bij iedereen meteen te zien.
     
  5. Zeke

    Zeke Actief lid

    12 feb 2020
    164
    20
    18
    Vrouw
    Het bloeden is sinds vandaag helemaal weg. Borstpijn heb ik nog en onder in de buik wat druk.
     
  6. Nijn18

    Nijn18 Bekend lid

    14 sep 2015
    517
    469
    63
    Vrouw
    Tijdens mijn tweede zwangerschap heb ik aan het begin ook veel bloed verloren, maar uiteindelijk is het wel goed gegaan en zit er nu een gezonde zoon naast me. Ik hoop dat het bij jou ook goed blijft gaan! Niks aan die onzekerheid.. succes!
     

Deel Deze Pagina