hallo ik heb sinds vandaag een dopler in huis lijkt me egt super iedere dag of om de dag het hartje te kunnen horen van ons mooie wondertje maar nu hebben wij het net geprobeerd en nu vind ik alleen een hartslag van 86 per minuut in haar buik is heel duidelijk te horen vlakbij der heup aan de linkerkant net onder de bikini lijn nu is mijn vriendin ongerust dat het fout zit gezien de hartslag van 86 87 per minuut of dat het haar hartslag is en die van de baby nog niet te horen is wie kan ons gerust stellen zou ons hele hoop helpen groetjes van ons 8)
hoi, het is bij 9 weken eigenlijk nog niet mogelijk om de hartslag van de baby te horen met een doppler. Ik weet zeker dat je de hartslag van je vriendin hebt gehoord. Eigenlijk zou je niet moeten proberne voor 12 weken, want het is heel lastig om het dan te horen. Bovendien ga je dan heel lang zoeken en we weten niet wat de invloed daarvan is op het ongeboren kindje. Probeer het gewoon elke week 1 keertje en niet langer dan 5 minuten. Pas na 12 weken komt de baarmoeder boven het schaambotje uit en heb je goede kans om he te horen. Ik weet dat er uitzonderingen zijn waar je het veel eerder hoort, maar het heeft geen zin om elke dag heel lang te proberen. Mirjam
hoi hoi bedankt voor je reactie we hadden inminddels toch maar onze vk gebeld en die zij hetzelfde dus geen reden om ons ongerust te maken nog 11 dagen dan krijgen we de eerste echo dus ben benieuwd kan niet wachten nogmaals bedankt groetjes van ons
hoi hoi Eindelijk hebben we het hartje gehoord.. We hebben even een weekje gewacht,en besloten het gisteravond weer te proberen,ik ben nu 9 weken en 6 dagen zwanger! Net boven het schaambot hoorde ik een snelle hartslag..een soort galop. Ik heb natuurlijk even geteld en kwam op tussen de 130 en 140 slagen per minuut Dat moet het hartje van ons kindje wel zijn. Groetjes Frans en Sam
hoi Frans en Sam, dat is inderdaad de hartslag van het kindje! Leuk hoor dat jullie het gehoord hebben! Mirjam