miskraam gehad....maar hcg stijgt?!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lov23, 27 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja wat wil je nu dan?
    Ik zag geen vruchtzak en geen vruchtje.....alleen iets kloppen....
    Alles wat de vk zag kon ik niet beamen .... Kan ook bijna niet zo vroeg en met een slechte vruchtzak. Heb natuurlijk niet gestudeerd om echo's te beoordelen. Daarbij was het geen leuk nieuws wat ik kreeg .....

Ik heb idg geen duidelijk beeld gezien van wat ik bij de meiden wel heb gezien.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Nou sorry hoor maar ik denk dat iedereen je probeert te helpen en ook "een beeld" probeert te krijgen van wat er gaande is.
    Echter schreef je voor de kerst toen je je echo had gehad bij de vk:

"Maar tijdens de echo zag ze mooi verdikt bmslijmvlies maar een vruchtzakje die er niet goed uitzag. Tot onze verbazing zagen we wel een kloppend hartje?"

Dus dan neem ik aan dat JIJ dat ook gezien hebt!;)

En ook ik heb tijdens mijn eerste echo in maart geen goed nieuws gehad maar als mijn vk of gynaecoloog verteld dat daar een vruchtzakje zit met een vruchtje mèt kloppend hartje en ik zie dat niet,ga ik zeker vragen waar dat dan zit??
    Dan wil je het zelf toch ook zien?

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik schrijf toch ook dat de vk dit zag?
    Ik zeg ook dat ik iets zag kloppen toch? Dus dan snap ik je even niet ....
    Zeker ben ik blij dat mensen me proberen te helpen maar niet dat mensen me gaan controleren of ik het allemaal goed zeg?
    En ik heb het niet zelf niet gezien. .... Zeker heb ik gekeken lijkt me vrij logisch maar ik zag het allemaal niet.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hahaha (sorry) ik controleer je ook niet maar ik kan me herinneren dat wij (en ik dus ook;)) erg met je meegeleefd hebben en dus kan ik me je verhaal nog wel herinneren!
    En ik hoop nog steeds het beste voor je en dat alles gewoon oké is...maar sommige dingen komen gewoon een beetje vaag over.
    En als er dan een vraag gesteld wordt dan reageer je uitermate geïrriteerd terwijl iedereen het beste met je voor heeft!

Maar goed,ik ben benieuwd naar de oplossing van dit raadsel;)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou heb het toch uitgelegd hoe het zit....
    Het hele gedoe is vaag.....

En geïrriteerd? Omdat jij mijn verhaal in twijfel trekt.....ja dat is niet zo gek toch? Want zo kom je namelijk over...alsof je me niet gelooft.

6. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Misschien bedoelt ze t niet zo maar vraagt ze zich af of je zelf nog wel een goed beeld hebt van je gedachtengangen toen..

Hoeft ze niet boos te bedoelen hoor..

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Juist.

Ik heb mijn vk tijdens mijn mk en de echoscopiste tijdens mijn "foute" echo de vragen van het hoofd gevraagd.
    En als ik geen vruchtzakje zie en geen hartje en zij wel mogen ze me dat aanwijzen en verder verklaren!!
    Eerder zal ik niet die deur uit lopen!!

En gelukkig is mijn man (soms tot ergernis toe:D) nog extremer en die vraagt door tot in details!;)

Mss ben jij niet zo maar daardoor zit je wel in deze onzekerheid!
    Ik had gisteren nog om een echo geëist en zeker na alle fouten die ze de afgelopen maand al gemaakt hebben bij je!!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik heb een echo gevraagd maar je kan niet zomaar alles krijgen wat je vraagt toch? De gyn zegt gewoon wachten tot woensdag. Het is altokd makkelijk om dat aan de andere kant te zeggen dat ik van alles moet eisen....maar in real live is dat toch net even wat anders.

Denk je nu dat ik dat niet gedaan heb allemaal.......maar ik heb het niet gezien. Geen duidelijk vruchtje en geen vruchtzakje.....en daarbij ben je best van je stuk gebracht als je hoort dat het niet goedzit.

Heeft ook verder helemaal niks met de sitautie te maken waar ik nu inzit....tenminste....de mk is al geweest en toch stijgt het hcg.....dat is hetgeen waar ik nu mee zit.

9. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nou.... Fouten?.....

Zijn er echt fouten gemaakt?

Volgens mij zit er gewoon niks anders op dan wachten..

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee geen fouten gemaakt......
    Ik ben gewoon een vreemd geval....zei de vk en de gyn. Tja .... Morgen weten we hopelijk weer we aan toe zijn.

11. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Hoe laat moet je er zijn?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Testjes zijn ook niet lichter geworden helaas....zelfs duidelijker....
    Had gehoopt dat ze al iets lichter waren....nu kan het nog dat het hcg gezakt is want ze kunne natuurlijk maar een bepaalde hcg waarde aan....

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

12 uur gyn en een uur daarvoor al bloedprikken.....;)

14. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ik vind je verhaal niet vaag hoor Lov, ik hoop voor je dat je gauw duidelijkheid hebt en begrijp ook volkomen dat je je druk maakt, dat zijn nou eenmaal gevoelens die je niet even uit kan zetten.. Was het maar zo makkelijk ;)

Sterkte!!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Thanks;)

16. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Gelukkig niet om 4 uur.. :)

17. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ja wel fijn dat het al om 12uur kan!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat wel......

19. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    We wachten braaf af:)

Ik hoop op een verlossend antwoord.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou we zullen zien......thanks voor de steun idg!

Deel Deze Pagina