Aaah dank je.....ben zo blij. Nu kam ik het eindelijk afsluiten.........over 3 weken weer bloedprikken em dan moet ales weg zijn.....joepie!
Ja ik kan het helemaal afsluiten nu.......verwerken dat ik ons kindje verloren heb. Want dat was toch niet mogelijk met deze nasleep. Maar komt helemaal goed.......het is voorbij dat is al zo'n opluchting. Dat alleen puur mijn lichaam het schijnbaar nog niet kon loslaten....maar nu is het eind in zicht. Allemaal superbedankt voor jullie steun en al het duimen echt lief! En voor het luisteren naar mijn zorgen en verhalen....toppie! Het heeft me er echt doorheen gesleept.... Thanks !!
Hoi Lov kwam toch even kijken hoe het vandaag gegaan is in het ziekenhuis. En ik lees goed nieuws JEEJ! Geweldig meid. Ik blijf voor je duimen dat je meiden gauw een brusje in mama's buik mogen verwelkomen. Doe rustig aan he! Liefs
Ja, even alles bezinken en het een plekje geven, komt vast goed meis. Gaat wel... Vriendin van me is haar dochtertje verloren. Ze hebben maar een paar dagen van hun kleine wondertje mogen genieten. Ben er zo kapot van
Ja ben er letterlijk ziek van. Een kindje mogen krijgen is echt niet vanzelfsprekend wat velen denken, het is en blijft een heel groot wonder. Dank je wel...
Hoop dat je nu snel de draad weer op kunt pakken. Je weet nu tenminste wel waar je staat! Gelukkig even geen rare fratsen meer.
Over 3 weken pas weer.....dan moet het op,nul staan. Ja en dit komt schijnbaar bijna nooit voor....is uitzonderlijk. Tja dat heb ik dan. Soms heeft het lichaam moeite om de mk los te laten.....