Ging over de VK. Maar ook als het de gyn was zou ik het apart vinden. En al helemaal als hij op het punt staat om iemand te gaan opereren haha zie het al helemaal voor me.
Nou net de gyn aan de telefoon gehad..... Heb het met haar besproken .... Ze gaf ooit toe dat op een echo van 4 weken je niks kan zien dus dat was vreemd. Bbz hoor je echt buikpijn bij te hebben.....al die dingen die ik nu voel hoort een beetje bij een zwschap. Woensdag gewoon komen en dan weten we meer.
Hmmm nou ja, proberen dan maar om je nu niet teveel zorgen te maken... (is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) En toch maar even afwachten hoe het er woensdag uitziet + waarde hcg. Hoe laat moet je er woensdag zijn?
12 uur gyn maar van te voren bloedprikken. Ik heb het idee dat de gyn ervan uit gaan dat ik gewoon zwanger ben, nu zei ze ook dat al mijn klachtjes op een zwschap leken....tja ik ga er maar niet vanuit. Ik probeer het van me af te zetten.....even back to earth nu en hopen dat woensdag alles duidelijk is.....
Pfff ja.......maar even niet nu. Maar ga er niet vanuit...zeg het al tegen mijn vriend het kan gewoon niet....maar snap wel dat degnuifn dat denkt.
Nou heb de vk opgebeld..... Wild het toch even bespreken met haar. Ik vroeg of ze zeker wist dat ik bij de eerste echo 6 weken zwanger was. Nou ze zegt nu dat het zeker weten 5 weken was.....nou goed. Ook gaf ze aan dat ik een behoorlijk raadsel was voor iedereen....het zk en de vk weten totaal niet wat er aan de hand is met mij. Bm schoon en toch stijging hcg. De stijging die ik heb past gewoon bij een gezonde zwschap en het zou dan alweer een nieuwe zwschap zijn??? Nou dat kan toch niet?! Lekker dan...hele afdeling zk snap niks van mijn geval en de vk ook niet,
Dat is idd een knaller van een test :O wat stelt de vk nu voor? Want eigenlijk is dit toch normaal?? Tenzijjje opnieuw zw bent maar dat was toch niet zo?? Je bent idd een geval apart
Ja lekker een geval apart.....niemand snapt het ook....pfff.. Ze zei ook dat restweefsel nooit zo'n hoge stijging geeft en een bbz nooit stolsels heeft?
Oh ja dan is t wat anders hahaha Nou hoop dat je woensdag in elk geval weet waar je aan toe bent. Goed nieuws of slecht nieuws, als je maar weet waar je staat. Zon rotgevoel als je dat niet weet.. Dan blijf je tobben..
ik heb met mijn bbz een x paar druppels bloed verloren en had idd wel buikpijn ,maar er zijn er ook die geen buikpijn hebben , dus dat mag ze echt niet als maatstaf gebruiken .. Wat blijft het toch een onzekerheid .....Ik zou vragen vandaag nog bloed te prikken .....
Ja ze vroeg alleen of ik buikpijn had.....nou nee. Nou als het voor mij niet goed zou voelen ga ik gewoon naar de hap....
Jeetje wat een rot situatie.. Word alleen maar erger meid. Maar, er van uit gaande dat je niet zwanger bent... De klachten die je hebt, die komen dan toch van het hcg? Dus het is toch logisch dat je 'iets' voelt? Sterke meis