Ja denk t wel.. Zag er t zelfde uit als bij de vorige miskraam.. N rozig hard vliesje.. Over n week de echo. Als er nog wel wat zit kun je dan ook pas n hartje zien.. T zou mooi zijn als t testje morgen lichter is en ik let goed op tekenen van n buitenbaarmoederlijke zwangerschap thanks voor de bezorgdheid
Vanmorgen toch maar de vk gebeld.. Tetstje is even donker als gister, en ik heb sinds vannacht steken in mn rechter zij. Voelt n beetje als mn eisprong.. Maar dat kan nog helemaal niet.. Na 11h word ik terug gebeld, en hoor ik of ik n echo krijg, en of de vk dat doet; of dat ik naar t ziekenhuis moet..
Kleine hoop het kunnen er ook 2 zijn geweest en ook een flinke bloeding kan goef gaan he hoop het zo voor je meid
Ik heb van mijn dochter ook flinke bloedingen gehad, met stolsels ( en ook flinke stolsels hoor) maar ze is er wel zou toch even de Vk bellen voor een spoed echo
Jeetje.. spannend. Zoals ik ook al eerder zei met nog wat meiden hier misschien een 2ling. Ik hou dit topic ff in de gaten. . Veel sterkte en succes
Dus.. Echo gehad.. En er zit n vruchtzakje in mn baarmoeder. mét n wit puntje.. Geen hartactie nog Maar ik ben dus zwanger! T is even kijken hoe t afloopt.. Maar voor nu mocht ik van de gyn uitgaan van t positieve..