dus toch:d goed nieuws en toch maar goed dat je niet aan de wijn bent gegaan ik denk echt dat het anders een tweeling was geweest, maar supermooi dat er eentje in zit toch? hartactie kan ook nog bijna niet, hoop dat alles goed blijft gaan!
De gyn kon niet zeggen of t er 2 geweest waren. Hij hield zich bij de feiten van vandaag en die waren n vruchtzakje in de baarmoeder Ik denk zelf vandaag 5+6 te zijn.. T kan nog steeds misgaan.. Vanwege t bloeden.. Maar aangezien ik al n paar dagen bloed en mn testjes oplopen kan t ook wel goed gaan Hier n fotootje van de echo Bekijk bijlage 323731
Wow dat is fijn en goed , Zit hè dan ook op schema , denk het wel niet?! Ben blij voor je Op naar de volgende goede echo x
Wat een geweldig nieuws! gefeliciteerd. Dat er geen hartaktie is, is nog niet zo vreemd op deze termijn, en wb het bloeden: Ik heb bij mijn middelste vanaf de 9e t/m de 28 e week bijna constant bloed verloren, zenuwslopend, ook omdat de gyn echt niet meer wist wat hij ermee aan moest, maar ik heb de zwangerschap tot 39.6 uit kunnen lopen en heb hier een meisje rondlopen van 3! Het hoeft niks ergs te zijn dus (even een hart onder de riem steken )
Ooh wat een fijn nieuws. Hopelijk blijft het bloed weg en heb je bij de volgende echo een mooie kloppend hartje
Heel graag gedaan Ik hoop met je mee dat alles goed is en goed mag blijven gaan. Overigens heb ik een vriendin die (achteraf bleek dat) zwanger was van een tweeling, een vruchtje heel vroeg in de zwangerschap kwijt is geraakt, dus dacht ze dat ze niet meer zwanger was, een kindje is blijven leven, daar kwam ze een maand later pas achter. dit meisje is nu inmiddels 17, wonderen bestaan nog, echt! Ik hoop dat dit een prachtig wondertje mag worden. Ik houd dit topic in de gaten.
Wat mooi dat het vruchtje er nog zit! Gefeliciteerd! Ik heb bij alle 3 de zwangerschappen gebloed. Bij de derde nog het ergst, het liep eruit! Mooie knul van 4 jr nu! Hopelijk blijft alles goed gaan!
Oh meis wat super dat je toch nog zwanger bent!!! Heel goed dat je nog een test hebt gedaan. Hoop dat het allemaal super positief gaat uitpakken voor jullie!
Wat fijn zeg, dat het vruchtje er nog zit!! Nu hopen dat het goed gaat groeien en bij de volgende echo een mooi kloppend hartje!
Wow wat goed nieuws zeg! Wat zul je blij zijn! Hopelijk binnenkort een kloppend hartje, hou het topic ook in de gaten
Wat fijn, zeg! En je test was ook al weer een stuk donkerder hoor! Hopelijk zie je snel een kloppend hartje!
Super meid! Bloed zegt niet altijd wat! Ga hard voor je duimen dat het plakbeeb is en over 8 maanden en klein mensje op de wereld gezet mag worden die van jou en je vriend is!