miskraam gehad, maar mn testje doet dit..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lely27, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    dus toch:d goed nieuws en toch maar goed dat je niet aan de wijn bent gegaan;)

ik denk echt dat het anders een tweeling was geweest, maar supermooi dat er eentje in zit toch?

hartactie kan ook nog bijna niet, hoop dat alles goed blijft gaan!

2. lely27

lely27 Niet meer actief

De gyn kon niet zeggen of t er 2 geweest waren. Hij hield zich bij de feiten van vandaag en die waren n vruchtzakje in de baarmoeder

Ik denk zelf vandaag 5+6 te zijn..

T kan nog steeds misgaan.. Vanwege t bloeden.. Maar aangezien ik al n paar dagen bloed en mn testjes oplopen kan t ook wel goed gaan

Hier n fotootje van de echo :)
    Bekijk bijlage 323731

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Wow dat is fijn en goed ,
    Zit hè dan ook op schema , denk het wel niet?!
    Ben blij voor je :)
    Op naar de volgende goede echo x

4. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Ik duim mee dat je over een paar weken gewoon een super mooi echo hebt!

5. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

O wauw. . Duimen voor een kloppend hartje binnenkort! !! :D

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat een geweldig nieuws! gefeliciteerd. Dat er geen hartaktie is, is nog niet zo vreemd op deze termijn, en wb het bloeden: Ik heb bij mijn middelste vanaf de 9e t/m de 28 e week bijna constant bloed verloren, zenuwslopend, ook omdat de gyn echt niet meer wist wat hij ermee aan moest, maar ik heb de zwangerschap tot 39.6 uit kunnen lopen en heb hier een meisje rondlopen van 3! Het hoeft niks ergs te zijn dus (even een hart onder de riem steken ;))

7. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Ooh wat een fijn nieuws. Hopelijk blijft het bloed weg en heb je bij de volgende echo een mooie kloppend hartje:)

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wowww gefeliciteerd!

9. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

wow wat fijn. Ik duim voor je dat het goed nieuws blijft

10. lely27

lely27 Niet meer actief

Dank je wel! Word enorm gewaardeerd!!

Verder iedereen ook thanks voor de lieve berichten!!

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Heel graag gedaan ;) Ik hoop met je mee dat alles goed is en goed mag blijven gaan.

Overigens heb ik een vriendin die (achteraf bleek dat) zwanger was van een tweeling, een vruchtje heel vroeg in de zwangerschap kwijt is geraakt, dus dacht ze dat ze niet meer zwanger was, een kindje is blijven leven, daar kwam ze een maand later pas achter. dit meisje is nu inmiddels 17, wonderen bestaan nog, echt! Ik hoop dat dit een prachtig wondertje mag worden. Ik houd dit topic in de gaten.

12. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Wat mooi dat het vruchtje er nog zit! Gefeliciteerd!
    Ik heb bij alle 3 de zwangerschappen gebloed. Bij de derde nog het ergst, het liep eruit! Mooie knul van 4 jr nu!
    Hopelijk blijft alles goed gaan!

13. ecl

ecl Niet meer actief

Oh meis wat super dat je toch nog zwanger bent!!! Heel goed dat je nog een test hebt gedaan. Hoop dat het allemaal super positief gaat uitpakken voor jullie!

14. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Wat fijn zeg, dat het vruchtje er nog zit!! Nu hopen dat het goed gaat groeien en bij de volgende echo een mooi kloppend hartje!

15. lely27

lely27 Niet meer actief

16. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Wow wat goed nieuws zeg! Wat zul je blij zijn! Hopelijk binnenkort een kloppend hartje, hou het topic ook in de gaten :)

17. lely27

lely27 Niet meer actief

Wat lief!! Vandaag ook nog niet gevloeid.. Beetje bruinverlies op t papier :D gaat de goede kant op :D

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat fijn, zeg! En je test was ook al weer een stuk donkerder hoor! Hopelijk zie je snel een kloppend hartje!

19. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Super meid! Bloed zegt niet altijd wat! Ga hard voor je duimen dat het plakbeeb is en over 8 maanden en klein mensje op de wereld gezet mag worden die van jou en je vriend is!

20. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Wauw wat een goed nieuws! Nu maar wachten op dat mooie kloppende hartje! Ik ga voor je duimen!

Deel Deze Pagina