testjes lopen mooi op lely! ik duim voor je dat alles goed mag blijven gaan en dat je snel een kloppend hartje mag zien op de echo
Dank je wel! Komende donderdag om 14h bij de gyn.. Hoop inderdaad dat we een hartje te zien krijgen! Testje van vandaag was ook weer ietsje donkerder
En al 60h geen bloedverlies meer Kwaaltjes nemen toe, en ik heb nu af en toe wat beige verlies.. De beeb zit er dus nog.. Nu alleen nog n hartje aub Is die al te zien bij 6+4 weken? Inwendig bij de gyn..
Ja, het hartje is al te zien vanaf 5,5 geloof ik. Ik heb vorige week bij ruim 6 weken een echo gehad met kloppend hartje! En een jaar geleden een echo bij 6 weken en 1 dag gehad en ook daar een kloppend hartje gezien! En bij mijn eerste zwangerschap óók bij 6 weken een kloppend hartje. Komt dus helemaal goed!
Mn echo vorige week was waardchijnlijk bij 5+4 Maar weet t niet precies Ik hoop echt n hartje te zien!! Vind t best spannend!
als het goed is kunnen ze het hartje wel zien, maar het kan soms voorkomen dat ze het nog niet zien....spannend hoor!
Vanaf 7 weken is er eigenlijk altijd al wel een hartje te zien. Daarvoor hoeft het nog niet. Dus bij 6+4 is het nog even afwachten, maar je zou zeggen dat die paar dagen niet zoveel verschil zullen maken ik duimmmm!