Inmiddels al 72h geen bloed meer! Vanavond nog een testje wagen, al zij de sypmtomen best wel aanwezig. Vooral in de loop van de dag worden ze erger Spannend zeg.. t duurt nog heel lang tot morgen 14h..
Fijn dat je al zolang geen bloedverlies meer hebt! Spannend hoor, heel veel succes morgen!! Ik duim voor je en laat het maar even weten hier!
Bekijk bijlage 325068 Mn laatse testje Kom maar op met die echo. De beeb zit er nog! Nu nog n hartje morgen.. Vandaag ook helemaal geen bruinverlies gehad
Gaat zeker de goede kant op. Wat fijn! Morgen hopelijk een schitterende echo met een mooi kloppend hartje!
Mischien was het een tweeling .Ik hoop echt dat er een mooi kindje in zit.Spannend deze topic ga ik volgen.
Helaas.. Geen goed nieuws.. Nu bloed moeten prikken.. Is t hcg laag dan krijg ik weer medicijnen om t af te breken.. Is t hoog dan opnieuw bloedprikken en een nieuwe echo.. Verdorie!
Hadden ze nu nog een echo gedaan? Was daar niks op te zien? Bij mij is het ook niet goed. Testje gister gedaan en daar zou menigeen jaloers op worden, teststreep 2x zo donker als de cotrole streep maar zolang er geen vruchtje groeit/of hartactie is..hebben we daar gewoon helemaal niks aan! Zo vervelend als je lichaam je voor de gek houdt! Sterkte meisie!
Was bij mn laatste echo ook..weet hoe je je voel. Hoe gaat het bij jou nu verder? Moet je ook wachten tot het vanzelf af komt?