Ik heb je topic een beetje gevolgd omdat het zo op mijn eigen verhaal leek! Maar bij mij was het toen al niet goed gegaan. Ook bloedverlies, zeer positieve testjes, 3 + op de digi van cb enz. Maar bij de derde echo bleek er geen hartactie meer te zijn... Daarom heb ik niet gereageerd, eerder. Het leek zo hoopvol bij jou. Sterkte deze tijd. Het valt niet mee en doet pijn! Hopelijk komt het spontaan op gang. Ik had de medicatie al in huis, klaar om die avond in te brengen, toen het alsnog spontaan op gang kwam en ik moet zeggen dat ik heel erg opgelucht was dat mijn lichaam het zelf opgepakt heeft. Nogmaals sterkte en een dikke digi knuf!
Vanmorgen weer bloedgeprikt.. Hcg is ietsje gestegen naar 2400.. Vanwege de stijging toch nog weer n echo.. T zou gewoon eens duidelijk zijn zeg
Misschien dat er een stukje is blijven zitten die ze niet goed op de echo zien? Dan kan het hcg ook blijven stijgen. Sterkte zeg!
Om 16h vanmiddag.. En Lilaa, t zit er helemaal nog.. Zie ergens eerste 2 pagina's.. Nadat ik dacht dat ik n mk had, zagen we n vruchtzakje op de echo..
Hoop vandaag echt duidelijkheid te krijgen.. Heb me ziekgemeld voor vandaag.. Kan me totaal niet concentreren.. Maar voel me rot tov mn collegas.. Ik wil t gewoon weten!
Ik heb met 6+4 een miskraam gehad, althans dat dacht ik toen. Heel veel bloed verloren en een vruchtje. Omdat het me niet lekker zat heb ik een echo laten maken en toen was er nog wel iets te zien maar nog geen hartje wat je wel verwacht rond die periode. Een week moeten wachten en bij 7+3 was daar dan toch echt ineens een hartje. Ik was zwanger van een tweeling en heb daar nu een mooie gezonde dochter van. Ik werd wel een week terug gezet terwijl ik toch echt alle data heel duidelijk op een rijtje had. Maar goed, dat maakte me niets uit natuurlijk! Wie weet heb jij dadelijk een soort gelijk verhaal. Ik hoop het voor je!
Lely, wat lees ik nu. Toch weer een echo? Jeetje wat een gedoe. Heel veel sterkte met je echo en ik hoop dat de uitslag je mee gaat vallen. Kan me voorstellen dat je je niet kunt concentreren.