hoi ik hoop dat jij mij kan helpen.ik ben zo de klus kwijt. Ik heb sinds 11 dagen caramelachtige afscheiding gehad. het hield niet elke dag aan om de 2 dagen ofzo 4 dagen voor nod heb ik heel licht getest maar had nog steeds bruine afscheiding.gisteren wilde ik naar bed gaan en had ik op de wc een klein beetje bruin rood afscheiding.S'nachts in bed heb ik de hele nacht ongikrampjes gehad.Toen ik vanmorgen opstond had ik alleen maar beetje lichte caramelachtige afscheiding.ik heb wel af en toe krampjes net of ik ongesteld moet worden.morgen ga ik weer testen.wat denk jij,,,
Hallo Yasgok. Ik kan er zo weinig van zeggen want ik weet niet wanneer je voor de laatste keer ongesteld bent geweest, wanneer was dat? Ik zou morgenochtend testen dan weet je meer als je tenminste je NOD hebt gehad. Die afscheiding kan komen door een makkelijk bloedende baarmoedermond doordat er een vaatje kapot is gegaan. Is je test positief en het helder rood bloedverlies word meer neem dan contact op met je verloskundige. Succes. Groetjes Ineke.
hoi, ik ben voor de laatse keer op 5 februari ongesteld geweest dit was de eerste dag van mijn NOD... ik heb net getest en ben zwanger ben zo blij...ik hoop niet dat die bruine afscheiding erg is...
Hallo Yasgok. Proficiat met de zwangerschap. Bruine afscheiding is niet erg, kan komen door een kapot gegaan vaatje. Alles word namelijk beter doorbloed in de zwangerschap, dus ook je baarmoedermond. En bij drukte/tillen/sporten/gemeenschap/moeizame ontlasting kan een vaatje kapot gaan en naar buiten komen. Zolang het bruinig is, is het niet erg. Word het helder rood neem dan contact op met je verloskundige. Fijne zwangerschap gewenst. Groetjes Ineke.