Miskraam gehad maar wanneer test ik nu NIET Positief met zwangerschapstest

Discussie in 'Miskraam' gestart door lieni44, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Als je meteen weer wilt proberen zwanger te worden, dus zonder een menstruatie af te wachten, dan wil je weten wanneer je lijf hcg-vrij is. Mocht je dan daarna toch weer een positieve test hebben weet je dat dit van een nieuwe zwangerschap komt en niet nog van de miskraam. Ik denk dat dat voor veel vrouwen een reden is om te testen (voor mij in ieder geval wel). En daarnaast denk ik dat veel vrouwen het complete vertrouwen in hun lijf kwijt zijn en op zoek zijn naar het stukje zekerheid dat hun lichaam het weer 'doet' of de 'oude' is. Ik ben het met je eens dat je jezelf behoorlijk gek kan maken en dat wachten soms het beste is, maar niet iedereen kan dat zo makkelijk.

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik ben gister gecureteerd en vloie nu al bijna niet meer.
    weet niet of ik nog positief zou testen.

ik weet wel uit eerdere ervaring dat na een curetage de baarmoer schoon hoort te zijn , was toen op donderdag gecureteerd en begon vrijdags hevig te vloeien, zaterdags weer controle bij gyn en moest weer ter ok omdat men een stukje was vergeten. zo bleef mijn lichaam zwanger, vlak daarna was het zwangere gevoel weg.

ik moet zeggen dat dat nu ook weg is geen zere boobs en gekke eetlust is ook weg en heb weer zin in koffie

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik ben het met Trees eens. Na mijn curettage heb ik ook testen gedaan om te zien of het hcg daalde. Ik ben met een zw van 12 weken gecuretteerd van een tweeling. 4 weken na de curettage was mijn test negatief. Mijn temp bleef wel hoog en mijn ovulatie testen waren steeds positief. Hierdoor ben ik erachter gekomen dat er iets niet klopte. Want op de nacontrole zei de gyn dat ik schoon was. Ik dacht ongi te zijn geworden maar ik verloor bloed doordat er nog een groot stuk rest weefsel in mijn baarmoeder zat. Had ik niet getempt of ovulatietesten gebruikt was ik hier misschien pas heel laat achter gekomen. Met de gevolgen van dien. Ik belde de gyn en de assistente wou me eerst afwimpelen door te zeggen dat een eerste menstruatie heel raar kan lopen na een curettage.

4. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    dat is precies de reden wat mij nu ook zorgen maakt..
    de opmerking mmm er zit nog wat, wat vanzelf maar moet oplossen. mmaar ik heb de ervaring dat het bij mij niet altijd vanzelf gaat....

Deel Deze Pagina