miskraam gehad maar weer zwanger willen worden...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lov23, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je vindt ik lief;)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jam sterkte meid.l.l.

Radio ja ik vindt het ook maar gek, weet wel niet of je dat kan zien eigenlijk op een echo weefsel?

Charisma ik krijg volgende week donderdag een echo....dan kan ik gelijk zien of nu echt alles weg is.
    Nu verlies ik bijna niks meer....alleen wat als ik naar de wc ga.

3. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ik ben vandaag bij de vk geweest en heb te horen gekregen dat ik een zeer vmk heb gehad. Waarschijnlijk is het bij de innesteling al mis gegaan. Volgens mij zei de vk dat dit weer een gewone menstruatie was. Maar eerlijk gezegd is dat een beetje langs me heen gegaan. Weet dus niet of dat kan iemand idee???Ik ben nog steeds aan het vloeien al vanaf vorige week maandag. Volgens de vk moet dat volgende week over zijn en dan moet ik weer een test doen en die zou dan negatief zijn. Gelukkig was het ook geen bbz. We gaan volgende week lekker op vakantie kan ik het verwerken en hopelijk dat we in 2013 een mooi wondertje in onze armen mogen sluiten.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoe ver zou je zijn vandaag dan? Heeft ze een echo gemaakt?

5. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Bedankt lov23, jij ook sterkte en succes donderdag.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je! Ja hoop wel dat alles weg is.....stel je voor;)

7. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Bij mij was het waarschijnlijk meteen al mis gegaan na de innsteling dus ik denk dan 4 weken of zo??

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar waarop baseerde de vk het dan?

9. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Hoi charisma83,
    Ik heb geen kinderen en wil dat heel graag. Vind heel erg vreselijk alle die miskramen en die waren niet achter elkaar gekomen. Eerste zwangerschap was een jaar geleden, de tweede 5 maanden geleden en de derde en ik hoop dat de laatste is en dat was afgelopen zondag...

Ik had een tijdje geleden voor dat ik zwanger was bloed laten prikken en bleek dat mijn schildklier te snel werkt en tsh is laag en heb nog geen midicijnen gekrijgen omdat ik een verwijsbrief van ha wacht voor een internist, die gaat mij verder helpen en medicijnen geven. Dus ik denk dat alle die miskramen door schildklier is ontstaan :(

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh dat is dan erg dat het daaraan zou liggen zeg:(
    Ik hoop dan dat je snel geholpen kan worden.....moet je nu ook even wachten met zwanger worden?

11. Jam87

Jam87 Actief lid

9 feb 2012
    159
    0
    0
    N.V.T
    Utrecht
    Dank je wel lov23,
    Ja ik moet even wachten met zwanger worden. Eerste medicijnen krijgen om schildklier stabiel te krijgen en dan proberen zwanger te worden.
    Ik hoop dat je snel beter wordt en ook snel zwanger mogen raken.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jij ook meid!

13. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Bedoel je de zwangerschapsduur of vmk

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat je zwanger bent geweest...;)

15. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Omdat ik een positieve zwangerschapstest had gister. Wel een licht streepje maar wel positief. De duur dacht ik zelf hoewel dat vast niet zal kloppen als het bij de innesteling al fout was gegaan...

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ah oke...welke test had je gedaan?

17. Charisma83

Charisma83 Actief lid

25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    Tegen mij zei de gynaecoloog dat ik meteen weer mocht proberen om zwanger te worden dat het medisch gezien niet nodig was een cyclus af te wachten dat is inderdaad alleen handig om uit te rekenen hoe ver je bent.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja precies...dan krijgen we maar een extra echo:D

19. Charisma83

Charisma83 Actief lid

25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    O wat erg dar je nu moet wachten tot je je medicijnen hebt, maar als je die medicijnen hebt mag je dan wel zwanger worden met die medicijnen? Nou als het echt aan je schildklier ligt die miskramen dan is het wel het wachten wel waard op de medicijnen als je daarna gezond zwanger word van een plakbeeb want 3 miskramen is niet niets dit wil je niet nog eens meemaken!!! Ik heb ook de angst heel erg dat het nog een keer mis kan gaan ben daar best wel bang voor!

20. Charisma83

Charisma83 Actief lid

25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    Ja helemaal mee eens!!
    Heb vanmorgen getest en hij was helemaal wit dus bij mij is m'n hcg helemaal weg. Ga jij nog een keer testen in het begin van volgende week of wacht je nu tot donderdag bij je echo?

Deel Deze Pagina