Miskraam gehad met 6 weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Annetje1988, 27 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annetje1988

Annetje1988 Nieuw lid

27 jun 2021
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Eigenlijk had ik gehoopt om met een leuk bericht binnen te komen op dit forum. Maar helaas heb ik een miskraam gehad met 6 weken zwangerschap.

Donderdagmorgen heb ik mijn vaccinatie gehad van Pfizer, en vrijdag is alles begonnen. Vrijdagavond was alles eruit.
    Heeft de vaccinatie ermee te maken, geen idee. Er werd mij steeds gezegd dat het absoluut veilig was. De dag voor de vaccinatie was alles nog in orde...
    Ik begrijp best dat het toeval kan zijn, maar het blijft knagen.

Gister had ik nog krampen, vergelijkbaar met lichte menstruatie krampen en bloedverlies. Vandaag heb ik tot vanmiddag geen last gehad en licht bloedverlies. Vanmiddag veel bezig geweest (we hebben een boerderij en de beestjes moeten ook hun verzorging krijgen). Toen kreeg ik weer krampen en veel bloedverlies. Nu is het weer gezakt. Deze krampen waren vergelijkbaar met een normale menstruatie.
    Ze waren zeker niet zo heftig als vrijdagavond.

Herkent iemand dit? Ik probeer zoveel mogelijk naar mijn lichaam te luisteren en op tijd te rusten.
    Uiteraard moet alles weer op zijn plek komen nu, maar toch hoop ik dat jullie mij een beetje kunnen geruststellen.

Komende week staat een afspraak met de verloskundige.

2. MaybeThisYear

MaybeThisYear Actief lid

20 mrt 2021
    133
    53
    28
    Vrouw
    Hoi

Veel sterkte allereerst, het doet toch pijn he! Weet er alles van..17 mei op 7wk en 2 dagen ook een miskraam gehad. 14 mei mijn tweede vaccin gekregen en heb dat ook al de schuld gegeven, maar achteraf bleek dat het al van voor het vaccin niet goed zat.. Het is natuurlijk hoor om redenen te zoeken, en je wil zo graag iets (of soms jezelf, want jij hebt uiteindelijk voor het vaccin gekozen) de schuld geven..

Wees lief voor jezelf! Je hebt het vaccin genomen om jezelf en ongeboren kindje te beschermen, niet vergeten he! En als je zulke reacties krijgt van "komt door je vaccin" ene oor in en het andere uit, het helpt niet..

Ook wilde ik toch even (sorry een advies ik weet het) zeggen dat je wel echt je rust mag pakken! Ik heb een week platgelegen en daarna voelde ik me ook weer goed en ging vanalles doen en kreeg meteen weer een bloeding.. Echt een teken van je lijf dat je het wat rustiger aan mag doen..

Hopelijk voor jou betekent het bloeden niet dat nog niet alles 'schoon' is, ik duim voor je! Succes bij de verloskundige en nogmaals: wees lief voor jezelf, je hebt het nodig!

Deel Deze Pagina