Goedemiddag verloskundige, IK heb een vraagje over het volgende. Ik heb 7 weken geleden een miskraam gehad. Ben er ook voor in het ziekenhuis geweest 2 keer om te kijken of het geen bbm was.( ik was 4a5 weken ) Ik heb vrij lang gevloeid vind ik zelf nu op dit moment komt er nog wat bruine afscheiding uit en soms wat bloed. Ik heb wel het gevoel dat ik nu ongi ben ook al komt er niet veel uit. Omdat ik een poets tik heb, vreetbuien en erg knuffelig. Maar omdat er geen tussen pauze is geweest tussen het vloeien kan ik neem ik aan ook niet vloeien tijdens mijn ongi toch? Er is niks meer. Nu is mijn vraag stel ik vloei straks niet meer. Wordt er dan weer nieuw baarmoederslijmvlies aan gemaakt en mogen wij weer gaan proberen zwanger te worden? Of moeten wij nog wachten op een volgende ongi. Want het is nu niet helemaal duidelijk op wat syptomen na. Alvast heel erg bedankt voor het beantwoorden. grtjs Jesse
Hoi Jesse, na een miskraam kun je ook weer zwanger worden zonder dat je ongesteld bent geweest. Je lichaam pakt de cyclus weer op, ook als je nog een beetje bruinverlies hebt. Het baarmoederslijmvlies bouwt zich ondertussen weer op en kan een bevrucht eitje weer een thuis bieden. Het zou kunnen dat het uiteindelijk toch niet een goede innestelbodem is, maar dan wordt je gewoon ongesteld. Dus proberen mag zeker. Groetjes Brigitte