koop doorgehakt toch aan de Sonja

Discussion in 'De lounge' started by joanita, Feb 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo meiden,,

ik heb van het weekend de knoop doorgehakt en gister aan sonja bakker begonnen.. MOet zeggen is vrij heftig maar goed te doen..
    wie nog meer????

moet eigenlijk 40 kilo af maar heb me voorgenomen eerst maar eens de magische grens van 100 te halen met mezelf...

wie doet er nog meer aan de lijn.. en wie wil ervaringen delen???

groetjes joanita

2. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    er zijn verschillende clubs onder algemene clubs die lijnen ;) misschien daar kijken?

3. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    thanks ga ff kijken...

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    3,123
    0
    0
    limburg
    ik heb in de zomer een paar weekjes gesonjabakkerd vond het best wel goed te doen paste af en toe wel de recepten een beetje aan..maar ik hoefde dan ook eigelijk niet echt af te vallen wou gewoon een paar kg kwijt.

ik wil je heel veel succes wensen!

en als ik je een tip mag geven haal bij de bieb of zo verschillende sonja boeken dan kun je de weken een beetje wisselen heb je wat meer variatie anders wordt het erg eentonig!

5. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hip dankje wel .

kan bij mijn buurvrouw de boeken lenen.. wil eerst ff goed inkomen dan kan ik zelf gaan knutselen met resepten en variaties...

bedankttt

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb ook sb gedaan maar mij persoonlijk is het te streng. Wees niet ontmoedigd mocht het niet lukken, het kan soms even duren voor je het dieet hebt gevonden dat bij je past.
    Ik doe nu weight watchers en dat is voor mij prima, mag alles (echt alles!) eten en val langzaam maar goed af. Ben nu 8 kilo kwijt en moet er nog 30.

7. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    marieke,

ik heb toen ik nog thuis woonde ook sonja gedaan en ben toen 17 kilo afgevallen.. maar ging toen naar sgool en had nog geen gezin enzow...
    nu werk ik ook nog 28 uur en gezin.. dus nu maar ff kijken..

verder doen ik proberen 3x per week een uur te gaan wandelen... kan de kleine in de kinderwagen lekker mee...

8. Marieke1983

Wow goed zeg, 17 kilo! Dan gaat het nu ook wel lukken!

9. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ik hoop het marieke,

we wachten maar af... ben net begonnen.. probeer 1x per week op de weegschaal te gaan staan...

en jij viel jij int begin veel af of viel dat eigenlijk tegen???

10. Marieke1983

In het begin ging het hard ja, dat is meestal zo toch? Nu gaat het langzamer maar gestaag. Komt helemaal goed. Ik wil in de zomer 20 kwijt zijn, dus moet er nog 12.

Share This Page