hartje gestopt....waarom...

Discussie in 'Miskraam' gestart door sienna123, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sienna123

sienna123 Lid

1 feb 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal....

Gisteravond samen naar de 10 weken echo geweest vol verwachting, blijdschap en goede hoop omdat er met 7 weken al een kloppend hartje te zien was....

Nu in een klap van de hemel naar de hel, niks meer.....

Geen bloedverlies gehad, alle symptomen volop aanwezig van zwangerschap....wat een mokerslag...."kleintje" was zo verschrikkelijk welkom....

Hij of zij zal nooit vergeten worden....doet enorm zeer....

Morgen naar ziekenhuis om verder te kijken, lichaam heeft nog niks afgestoten....en hoe verder....

Intens hopen dat het snel weer mag lukken.....

Niks is vanzelfsprekend aan zwanger worden en zwanger blijven.....

Het is het grootste geschenk dat er is.

Enorm veel sterkte aan alle andere lotgenoten hier.....

Sienna

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wat een verschrikkelijk nieuws!
    Het is heel moeilijk te begrijpen waarom, helaas komen we er nooit achter. Bij mij is het nu ook al 2x gebeurt na een kloppend hartje. Echt heel moeilijk.

Heel veel sterkte!

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat erg. Heel veel sterkte! Het is inderdaad niet vanzelfspreked, weet er alles van.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier helaas ook meegemaakt. Met bijna 8 weken een perfecte echo en met 11 weken einde oefening...
    Heel veel sterkte!

5. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Heel erg veel sterkte toegewenst, helaas is niks vanzelfsprekend zoals velen denken :(

6. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte toegewenst!

7. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte! En inderdaad niets is zo vanzelfsprekend als zwanger worden en blijven.

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hier ook meerdere goede echo's gehad en met 13 weken bleek het hartje ook gestopt.
    Heel veel sterkte.

9. Emmanuel

Emmanuel Actief lid

18 mrt 2014
    113
    0
    0
    Hoi Sienna,

Wij hebben afgelopen week hetzelfde te horen gekregen. met 11 weken zwangerschap vol verwachting naar de echo en dan te horen krijgen dat het hartje is gestopt. Ik heb ook helemaal geen symptomen van een miskraam. Vandaag naar het zkh om te horen hoe het nu verder gaat. Best confronterend om weer de echo te zien maar ook fijn om het af te kunnen sluiten straks. Ik wens je heel veel sterkte!

10. an1977

an1977 Actief lid

18 jul 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verschrikkelijk!! Ook voor mij heel herkenbaar helaas..
    Hoewel het emotioneel erg zwaar was de eerste tijd kon ik me daarna vinden in de gedachte van; het heeft niet zo mogen zijn en het is niet voor niets dat de natuur op die manier werkt..
    Maar het blijft heel verdrietig afscheid te moeten nemen van een gewenst kindje, veel sterkte!!!

11. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Een kind verliezen is in mijn ogen het allerergste wat je als moeder kan meemaken.

Heb zelf 3 kinderen; nr 1 geboren met 28 wkn en is inmiddels een prachtige meid van 13. nr 2 met 40 wkn en die wordt binnenkort 10. Kindje nr 3 noem ik mijn wonder want hij was ook met 28 wkn geboren en heeft moeten vechten voor het leven en hij is nu een gezonde 8 jarige knul.

Vorig jaar aug bij 23 wkn na een heerlijke zwangerschap zonder kwaaltjes een spontane miskraam van een gezonde meisje. En vorige week vrijdag opnieuw een miskraam van een eeneiige tweeling. Lijkt wel of mijn wondertjes op zijn.

Hoewel partner het graag wil sta ik op het punt om op te geven, want nog een miskraam kan ik niet meer aan. En ook al heb ik 3 kids, loop ik sinds verlies van vorig jaar en nu, met een enorme leegte rond.

Veel sterkte allemaal!

Deel Deze Pagina