Klopt het dat wanneer de man lange tijd dus langer dan een maand geen zaadlozing heeft gehad en voor de eerste keer weer seks heeft, de bevruchting niet goed zal gaan? Ik las dat nl op internet, dat aangeraden wordt om de 2 dagen seks te hebben en als de man te lang wacht dat de zaad kwaliteit juist achteruit gaat. Bij wie klopt dit niet? Ik heb dus eind febr een miskraam gehad en was toen ong 7 weken zwanger en 5 weken tijdens de zwangerschap hebben wij geen seks gehad en was er ook geen zaadlozing. Na de miskraam hadden wij dan weer seks in een mogelijke ovulatie periode en nu vraag ik mij af of er weer een miskraam zal optreden als er sprake is van zwakke zaad? Bij wie is/was dit het geval? En is de zwangerschap toch goed gekomen?
ik zelf denk dat het een fabeltje is.. plaats je verhaal even bij (zwanger worden) ik heb ook bewust gekozen voor eenmal klussen net voor eisprong en rest vd vruchtbare periode niet wel (ervoor of erna) dan nog zit er ruim week tussen ik zou zeggen ga op je gevoel af