Hallo Allemaal Heb een dringende vraag en hoop op veel reacties... Ik zal het hieronder neer zetten Ik heb een mk gehad op 11 januari 2010 en ben op nacontrole geweest op 18 januari bij de gyn, en alles zag er heeeeeeeeel erg goed uit, alleen wat slijmvlies maar dat was maar 2 a 3 mm dus haast niets meer, en er blijft ook altijd wel wat slijmvlies in je baarmoeder zitten...Toen hebben ze gekeken in de eierstokken en er waren alweer eitjes aan het rijpen en sommige waren alweer 4 mm en ze moeten 2 cm zijn tot dat ze springen.....Ik vroeg aan de gyn hoe lang duurt het dan ongeveer springt, zij zij ongeveer een week a anderhalve week en ben dus begonnen met ovulatie testen...Ben begonnen op 23-01-2010 en had hem dik positief, dus hebben we geklust en zondag weer getest en er stond nog wel een streep maar niet zo duidelijk meer, dus weer geklust op zondag 24-01-2010...Nu heb ik vrijdag denk ik ook een positieve test gehad maar dat weet ik dus niet omdat ik toen niet getest heb maar ik denk dat toen mijn ei ongeveer was... Maandag weer getest en net zo als op zondag de 24ste... Nu komt het... Nu had ik dus gisteravond 26-01-2010 wat licht roze/rood achtige afscheiding (echt heel erg weinig) maar nu nergens meer last van, geen roze/bloed meer.. Wat kan dit zijn Graag ervaringen Groetjes Silly
ik weet natuurlijk niet zeker wat het is... het kan een ovulatiebloedinkje zijn, een innestelingsbloedinkje, of gewoon een geknapt adertje door het klussen... ik hoop natuurlijk dat het een mooi teken is...
Hallo Surf Nee, idd ik weet ook niet wat het is geweest...Het lijkt me sterk dat als ik vrijdag en of zaterdag mijn ei heb gehad dat ik nu pas een ovulatiebloedinkje heb of niet dan??? Een geknapt adertje weet ik ook niet, want ik heb alleen vrijdag en zaterdag geklust en verder niet weer deze week. Ik hoop natuurlijk dat het een innestellingsbloedinkje geweest is maar kan dat al zo snel na een eisprong? Groetjes Silly
Een innestelling is gemiddeld tussen de 5 en de 10 dagen na de eisprong. dus na 2 dagen is al wel erg vroeg. Het bevruchte eitje heeft nl de tijd nodig om tot een aantal cellen te komen waardoor hij kan innestellen en zich kan delen in de vruchtzak, placenta en baby. Dit gebeurd al voor de innesteling. Maar even een vraagje heb jij al een negatieve zwangerschapstest in handen gehad want het schijnt dat ovulatie testen ook op hcg kunnen reageren. Omdat je zo twijfelt aan de resultaten van je ovulatie test.
Hallo Annemiek Het is niet 2 dagen na de eisprong he... Ik denk dat ik eerder vrijdag mijn ei heb gehad, want toen heb ik alleen niet getest maar ik denk dat toen de test ook wel positief is geweest en zaterdag ook nog, en zondag en maandag wat lichter...Dus als vrijdag mijn ei is geweest is het gister 4 dagen na de eisprong??? En ja ik heb al een negatieve test in handen gehad ja... Dus het kan geen HCG hormoon meer zijn. Groetjes silly
zou het niet kunnen dat een innesteling sneller gaat dan 5-10 dagen?? wij hebben op een zondag geklust en dinsdag`s had ik al zwangerschaps symptomen(achteraf gezien dan he) dit zou 2 dagen na de bewuste daad zijn..want vanaf dinsdag`s was ik zo misselijk als wat en dit heeft 4 dagen geduurd...3 dagen daarna begonnen mijn (.)(.) pijn te doen en werden voller... je kunt toch geen verschijnselen hebben als het eitje nog niet is ingenesteld???tenminste dat lijkt mij, want hcg word ook pas aangemaakt als het eitje is ingenesteld..... ik hoop inderdaad voor je dat het een innestelingsbloedinkje is geweest en dat je binnenkort een posi test in je handen hebt..