Miskraam gehad

Discussie in 'Miskraam' gestart door Beer8888, 2 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beer8888

Beer8888 Actief lid

14 jun 2016
    114
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Helaas heb ik een miskraam moeten ondergaan. Heb hier voor pilletjes gekregen die gelijkt de zelfde dag werkte.
    Omdat er een weekend tussen zat moest ik maandag terug komen.
    Het vruchtzakje was weg, alleen er zat nog wel iets van weefsel. Dit moet van zelf weg vloeien alleen ik hoefde niet meer terug te komen. Nu zit ik wel te twijfelen om toch een echo te laten maken zodat ik weet dat alles weg is.
    Wat denken jullie er van?

2. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig dat je dit hebt moeten meemaken.

Meestal verlies je het weefsel in de dagen/weken na de start van je miskraam of het komt met de volgende menstruatie mee. Als je na max een week of twee stopt met bloeden is het meestal zo dat je schoon bent. Al bleef ik na mn eerste miskraam vier weken bloeden en toen bleek ik toch schoon te zijn. Ik heb toen op aandringen een echo gehad, mijn ziekenhuis doet dat namelijk nooit daarna, tenzij er indicatie is, omdat het lichaam het meestal zelf oplost.

Ik zou daarom ook geen echo vragen (nog). In het ergste geval zien ze dat het er nog zit en dan is het toch een afwacht beleid. Of je kiest dan al voor een curretage waar weer risico's aan verbonden zitten en soms je lichaam nog meer van slag maken, waardoor het langer duurt voor je normale cyclus weer op gang is.

Ik denk dat er een hele grote kans is dat het vanzelf komt of al is gekomen. Heel veel sterkte vrouw!

3. Beer8888

Beer8888 Actief lid

14 jun 2016
    114
    2
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel, ik wacht wel af heb sinds ik terug ben van de gynaecoloog vorige maandag veel gevloeid nog iets verloren.

Ik zie dat je 3 miskramen heb gehad. Wat heftig voor je zeg. Hoe ga je daar mee om?

4. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik zou als je lang blijft vloeien bellen voor een echo.

De eerste keer ben ik elke week voor echo's gemoeten vanwege de hoeveelheid bloedverlies , dat nam maar niet af. Duurde 6 weken en toen was ik schoon.

De tweede keer ben ik gecureteerd omdat het zelf niet afkwam , toen tijdens m'n menstruatie die na de curettage volgde een echo gehad ter check

Heel veel sterkte meid!!

5. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik zie deze post nu pas. Zie trouwens dat ik je hier al hetzelfde adviseerde als dat ik vandaag deed in je andere topic. Gewoon even afwachten meis, hoe lastig ook. Als je straks ongesteld bent en je lijf weer snapt voel je je vast beter. Ik herken er heel veel van na mijn eerste miskraam. Ik wilde zo snel mogelijk herstellen en weer zwanger worden. Deed elke week een test om te zien of ie al wit was, elke bloeding was ik aan het analyseren, aan het temperaturen. Uiteindelijk kan je helaas niets doen dan wachten.

Ik weet niet hoe ik er mee omga, ik ga maar mee met de flow...Elke keer het verdriet, even tijd nemen voor herstel. Heel veel huilen en erover praten met met mensen dis mij begrijpen (zoals hier op het forum). En hoop gouden. Bedenk je dat 1 op de 4 vrouwen een miskraam krijgt in haar leven en helaas komt een lege vruchtzak vaak voor. Het hoeft echt niets te zeggen over een volgende zwangerschap. Gewoon dikke dikke pech.

Sterkte! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Deel Deze Pagina