ben zo bang

Discussie in 'Miskraam' gestart door Morsan, 9 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi hoi, ik ben nu 4,5 week zwanger en dat na 3 jaar en 3 maanden, 6 IUI behandelingen en 2 IVF pogingen. Ik ben dus echt heel blij. Ik heb al een zoontje van bijna 4 jaar. Maar nu heb ik sinds 3 dagen flinke bruine afscheiding bij het afvegen na het plassen en sinds vandaag ook echt rood/bruin bloed bij het afvegen. Pas 1 druppeltje in mijn inlegkruisje gehad, maar bij het afvegen lijkt het toch behoorlijk. Het is alleen niet dik bij het afvegen. Ik ben nu een beetje radeloos aan het worden want ik ben zo bang dat dit een miskraam wordt. Ook had ik gisteren wat lichte menstruatiepijn, maar vandaag eigenlijk weer niet. Wie oh wie herkent dit of weet hier iets van? Alle reacties zijn welkom.... groetjes SAN :(

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi San,

Krampjes en bloedverlies kunnen aan het begin van de zwangerschap voorkomen. Dit hoeft niet te betekenen dat het direct fout gaat. Het kan bevoorbeeld een adertje zijn die is gesprongen. Ook komt menstruatiepijn aan het beginstadium van een zwangerschap voor. Probeer gewoon van het beste uit te gaan, ook al is dat moeilijk.

Heel veel succes.

Groetjes,
    Elvira

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heeey wat elvira zegt sluit ik me bij aan succes

dikke knuf miriam

4. Harstikke bedankt voor de reacties. Het lijkt wel of het bloedverlies wat erger wordt, maar ja ik kan niet meer doen dan wachten.... En Miriam ik had op jouw vlindersite gekeken. Wat erg zeg! Lijkt me zo zo zo moeilijk om je kindje af te moeten geven... jij ook sterkte met dit verlies!

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    morsan het is inderdaad zo moeilijk zo niet te bevatten gelukkig maar voor de meesten het begint nu langzaam aan wat beter met ons te gaan hoor.
    lief dat je gekeken hebt.

afwachten is het ergste meid je kunt niks en de tijd duurt eeuwen.

mischien heb je hier iets aan mijn collega ook al verschillende miskramen gehad was opnieuw zwanger weer heel veel bloedverlies echt veel en heeft nu een gezonde jongen gekregen de hele zwangerschap heeft ze bloedverlies gehad wat meer was dan een menstuatie dus geef de moed nog niet op.
    probeer van elke dag te genieten dat je zwanger bent. ik heb daar spijt van dat ik niet echt genoten heb.

denk aan je

liefs miriam

6. Nou zoals ik al vreesde, ik heb vanmiddag een miskraam gehad. Ik kreeg ontzettende buikkrampen en pijn in mijn liezen. Vervolgens ging ik naar de wc en alles onder het bloed. Ook een groot stolsel met een bolletje er in. Alles weg! ik heb meteen het ziekenhuis gebeld en deze vertelde me dat ik inderdaad dan een miskraam heb gehad. Moet over een week test doen en die zal dan negatief aangeven. Als deze toch nog positief is, krijg ik 27 maart als nog een echo om te kijken of alles weg is...... Ik wilde dit ZOZOOOO graag! Alles is weer zoals het oude, alleen heb ik nu een leegte in me.....

7. miesje

miesje Actief lid

20 okt 2006
    114
    0
    0
    belgie, de kempen
    Heel veel sterkte meid

Ik weet perfect wat je nu doormaakt.

Liefs miesje

8. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    He nee, veel sterkte meid!

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    a nee ik hoopte zo dat het goed ging
    en dan lees ik dat je vanmiddag het verloren bent.

pffff heb even geen gerustellende woorden denk aan je liefs miriam

10. We wilden, net als iedereen die graag een kindje wil, dit zo graag. We zijn ruim 3 jaar bezig en dan die medische molen. We hebben het er allemaal voor over. In geen 3 jaar een positieve test gezien, dus gelijk iedereen verteld dat we zwanger waren. We waren zo blij. En nu in eens niet meer. Raar dat je je in zo'n korte tijd kunt hechten aan iets wat er nu zelfs niet meer komt. Iedereen bedankt voor de opbeurende woordjes... Lief! We weten ook niet goed of we nu meteen door gaan met de IVF, want het is onze laatste poging. Dan hebben we 6 IUI gehad en dan beginnen we aan de 3e IVF. Ben nu helemaal doodsbang geworden. Wat als die 3e nu niet lukt. Dus ik denk niet dat ik in mei weer ga voor de volgende. Ik wil eerst even rust aan mijn lichaam en genieten van de zomer.... Ik weet het gewoon even niet meer. :cry:

11. Niet meer actief

Lieve Morsan,

Al eerste wil ik je heel veel sterkte toe wensen!
    Heel herkenbaar wat jij schrijft, wij hadden vorig jaar na onze 3de ivf ook eindelijk een positieve test en hadden ons geluk ook meteen met onze naaste omgeving gedeeld. Helaas is het bij ons ook mis gegaan en ik herken je gevoel dat je je zo snel gaat hechten, ondanks de korte zwangerschap.
    Neem de tijd om je verlies een plekje te geven en ik hoop dat je de kracht terug kunt vinden om verder te gaan!

Dikke knuf Naatje

12. Truusje77

Truusje77 Actief lid

10 mrt 2008
    152
    0
    0
    Net over de grens
    Heel veel sterkte.

13. moniek

moniek Actief lid

9 jun 2005
    365
    0
    0
    mama en huisvrouw
    tricht
    heel veel sterkte

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ook van mij uit heel veel sterkte ik hoop dat de laatste poging toch het geluk mag gaan brengen maar inderdaad eerst even rust in je lichaam
    dikke knuf,
    miriam

15. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit veel op forums heb gegeven, maar wat is dat fijn zeg dat je zoveel steun kan halen uit de verhalen van anderen en de opbeurende woorden. Ik ben wel heel onzeker, want het bloeden is een uur geleden opeens, zomaar gestopt. Ik heb ook buikpijn ter hoogte van de bovenkant van mijn schaambeen. Ook mijn borsten zijn weer vol en ben misselijk. Ben zo bang dat ik straks een BBZ heb en deze verwijderd moet worden. Gisteren toen de stolsels eruit kwamen, dacht ik echt een vormpje te zien. Maar waarom heb ik dan nu zo'n "droge"buikpijn. Het voelt als of er nog iets zit, ik hoop gewoon dat dat niet zo is. Dan is de nasleep minder groot, want ik zit niet te wachten op een BBZ.....

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten denk niemand, maar als je daar bang voor bent omdat je klachten hebt die er op lijken nu bellen en laten kijken dan kan de tijd een druk zijn he.

en hoe eerderze er achter zijn hoe beter dus dan niet wachten hoor.

verder hoop ik dat het geen bbz is
    denk aan je liefs miriam
    en ikhad ook niks met forums meis maar nu ben ik hier al langer dan een jaar aan het typen en ben verlaafd geraakt en gehecht aan een x aantal hele lieve meiden die me keer op keer hebben bijgestaan dus lucht je hart hier maar
    knuffel miriam

17. Het fijne is dat er inderdaad lotgenoten zitten. Het ene verhaal heftiger dan de andere, maar ieder zijn eigen verdriet zeg ik altijd maar. Maar je weet gewoon dat je niet alleen bent en er vrouwen/meiden zijn die inderddaad hetzelfde hebben.... bedankt voor je lieve woorden, en respect heb ik voor de mensen die nadat ze zelf iets tragisch hebben meegemaakt, waaronder jij Miriam, zo met anderen mee kunt leven.... Dank je wel....

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    het is iets omdat je weet hoe veel pijn het doet dat je kunt meeleven

ik zeg altijd ik heb nu die gave gekregen om anderen te steunen net zoals heel heel veel mensen hier op het forum mij hebben geholpen en al drie keer en ook wel een x aantal de zelfde dat doet goed.

he knuf miriam

19. Niet meer actief

Heb je een of twee embryo's laten terugplaatsen?
    Wij hadden er twee laten terugplaatsen en zoals ik al eerder schreef ben ik ook een vruchtje verloren, maar zagen we 4 dagen later op de echo dat er nog een zat. Wil je geen valse hoop geven, maar misschien is dit een mogelijkheid?

Dikke knuf Naatje

20. Oh was dat maar waar. Maar we hebben er eentje terug laten plaatsen. Want we hadden er ook maar eentje. Ik heb trouwens een log:
    www.nogeenkindjeerbij.web-log.nl
    HOef je niets mee te doen hoor, kijk maar als je wilt.

Groetjes en bedankt voor toch je tip

Deel Deze Pagina