Verloop vmk

Discussie in 'Miskraam' gestart door littleme1980, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littleme1980

littleme1980 Actief lid

29 okt 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ben 4 weken en 1 dag zwanger maar heb nu bruinverlies en krampen. Mijn temp was wel nog hoog en had vanochtend nog een positieve zwangerschapstest.

Iemand dit ook meegemaakt?

Was het toen ook echt mis?

Groetjes littleme

2. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    Heyy,

allereerst..Gefeliciteerddd!!!

Nou ik denk dat je je niet zo druk hoeft te maken,
    dat je bruinverlies hebt kan heel goed betekenen dat
    je een innesteling hebt..en je bent nog maar 4 weken
    dus ik denk dat dat het is en dat je je geen zorgen hoeft te maken..:)

3. littleme1980

littleme1980 Actief lid

29 okt 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. De krampen zijn er nog maar het licht bruin verlies is na een paar keer vegen weg. Is dit een goed teken of kan he nog alle kanten op?

4. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    het kan inderdaad alle kanten op, niemand kan je helaas garanderen dat het goed gaat..maar zoals ik het Hoor lijkt het op een innesteling..:) ik zou me er niet te druk om maken hoe moeilijk ook..

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hier een vmk gehad met 4 weken en 3 dagen.
    Het begon hier ook met bruinverlies, maar dit was binnen een paar uur al hevig bloedverlies en veel krampen, na een dag kwam het vruchtje eruit...
    Hoop voor jou dat dit dus een innestelingsbloeding is en dat t goed afloopt! Succes in ieder geval!

6. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    wat engeltje zegt, kan ook..het kan alle kanten uit..maar als ik jou was zal ik vooralsnog genieten van je prille zwangerschap schat..ik heb 2 MKramen gehad en die liepen beide anders..

7. littleme1980

littleme1980 Actief lid

29 okt 2009
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. De reden dat ik ook zo ongerust ben is dat ik 2 jaar geleden een miskraam gehad heb. Hierna wel een prachtig zoontje gekregen maar op de een of andere manier ben ik nog steeds niet van mijn angst af :(. Ik probeer positief te blijven maar door die krampen blijf ik toch ongerust. Ik hoop snel echt te kunnen gaan genieten van mn zwangerschap.

Groetjes Littleme

8. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ik kan me dat heeeel goed voorstellen, in dit is een hele normale reactie..ik heb er 2 achtereen gehad en als ik nu zwanger zou zijn zou dat ook mijn reactie zijn..ik begrijp hoe je je voelt..

Deel Deze Pagina