Miskraam? Hematoom, tweeling.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kim3C, 16 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijn

karlijn Niet meer actief

Mijn beste vriendin heeft afgelopen week in het ziekenhuis gelegen omdat ze heel veel pijn had (ook flauw vallen). Bij haar bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn die eindigde in een miskraam BUITEN de baarmoeder.
    Ook zij had vocht in haar buikholte rondom haar baarmoeder en eierstokken.
    Ik ben echt heel erg benieuwd waar het bloed bij jou vandaan komt, vind het in ieder geval super fijn voor je dat er een hartje is gaan kloppen.
    Ik duim voor je op een goede afloop en dat dit kleintje uitgroeit tot een gezonde zwangerschap!!

2. karlijn

karlijn Niet meer actief

Ik lees dat je in de loop van vandaag meer zou horen over je situatie.
    Hoe staat het er nu voor? Mag je inmiddels al naar huis? Ik hoop het voor je!!

3. Kim3C

Kim3C Lid

24 jul 2017
    43
    43
    18
    Vrouw
    Ik ben thuis!

Vanmorgen weer een echo gehad en de embryo is weer wat gegroeid. Hij is nu 6,8 mm en 6+3 weken. Dit komt wat meer overeen met mijn eigen gevoel. Hartje klopt nog steeds sterk.
    Het tweede vruchtje heeft het niet gered. Er is wel een embryo te onderscheiden maar deze staat stil op 5+1 weken. Waarschijnlijk zal dit zichzelf weer oplossen.
    De hematomen zijn nog steeds aanwezig maar zolang de gezonde embryo goed aan het groeien is hoef ik me hier eigenlijk geen zorgen over te maken volgens de arts.
    Mijn pijnklachten zijn met paracetamol goed op te vangen en ik moet nog bedrust houden. Volgende week moet ik weer terug voor de echo. Ik hoop dat het dan allemaal wat rustiger is en dat ik dan misschien kan gaan beginnen met genieten van de zwangerschap. Echt gerust ben ik er nu nog niet op.
    Vandaag begonnen ze inderdaad weer over een tweeling in de baarmoeder en 1 zwangerschap buitenbaarmoederlijk maar omdat deze kans zo klein is en ik verder op dit moment geen klachten heb vinden ze die kans te klein om te opereren. Zodra mijn situatie weer veranderd moet ik echter direct naar de Spoedeisende Hulp.
    Dit keer heb ik wel van beide baby's een echo gehad en ondanks mijn vreugde doet het wel pijn dat het geen tweeling word.
    Misschien dat mijn gevoel wat positiever word als ik wat verder in de zwangerschap ben.
    Woensdag weer een echo!

Bijgevoegde bestanden:

4. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Ik heb meegelezen! Ik wil je veel sterkte wensen en ook feliciteren met het kloppende hartje!!! Je krijgt een baby!!

Kim3C vindt dit leuk.
  5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hee wat super, een mooi kloppend hartje! Gefeliciteerd!
    En natuurlijk is het verdrietig dat één van de kindjes het niet gehaald heeft.

Ik hoop dat je snel gerustgesteld bent en straks kunt genieten van je zwangerschap.

Kim3C vindt dit leuk.
  6. Kim3C

Kim3C Lid

24 jul 2017
    43
    43
    18
    Vrouw
    Hotsiflots en Sokkie87 vinden dit leuk.
  7. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    waaah wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat ben ik blij voor je meis <3

en ik ga je topic volgen.

Kim3C vindt dit leuk.
  8. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Wow wat bijzonder. Van harte gefeliciteerd!!!

Kim3C vindt dit leuk.
  9. megamutsje

megamutsje Bekend lid

14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Hier een stille meelezer.
    Maar wil nu toch reageren.
    Wat goed dat het andere kindje het toch heeft overleefd gefeliciteerd.
    Ben heel blij voor je.
    Heb je ook een echo waar allebei de kleintjes opstaan.
    Ik wens je heel veel succes met de zwangerschap en dat alles maar goed mag verlopen.

Kim3C vindt dit leuk.
  10. Kim3C

Kim3C Lid

24 jul 2017
    43
    43
    18
    Vrouw
    Wat lief allemaal, bedankt :D

@megamutsje; nee vandaag helaas geen echo's meegekregen, ze zijn nog steeds ook wat meer geïnteresseerd in mijn lichaam en zwangerscjap

11. Kim3C

Kim3C Lid

24 jul 2017
    43
    43
    18
    Vrouw
    (Oeps dat ging verkeerd)

* zwangerschap was vandaag weer iets meer bijzaak in de onderzoeken.

Deel Deze Pagina