Hoi, Morgen is het drie weken geleden dat ik mijn zwangerschap van iets meer dan 11 weken heb afgebroken. Dit is in het ziekenhuis gebeurd met pillen. Vorige week bleek tijdens een echo dat er nog ongeveer 1 cm placentarest in de baarmoeder zit. De artsen willen dit graag afwachten tot het komt met de menstruatie. Ik heb geen bloedverlies meer, slechts wat bruinverlies maar niet noemenswaardig. Sinds gisteren wel weer opnieuw non stop buik- en rugkrampen maar geen koorts gelukkig. Aankomende dinsdag weer controle. Hoe lang duurde het bij jullie tot de menstruatie op gang kwam, terwijl er wel een placentarest in de baarmoeder zat? Duurt dit langer dan wanneer het schoon is en kan het ook helemaal niet komen, omdat mn lichaam misschien door de rest nog denkt dat het zwanger is? Ik ga deze vragen ook dinsdag stellen hoor, maar ben nogal angstig voor een eventuele curretage dus vandaar deze vraag aan jullie. thanks!
Om te beginnen heel veel sterkte en hopelijk ben je er een beetje van opgeknapt ondertussen. Ik heb zelf een MA gehad op 12 weken (baby was 11 weken) en had dat ook opgewekt met pillen. Zelf had ik ook wat resten. Wij moesten direct een curretage maar besloten om het een menstruatie af te wachten. Mijn menstruatie had wel 2 maanden op zich laten wachten maar uiteindelijk was erna alles eruit. Hopelijk voor jou ook snel
Dankjewel voor je bericht @Saartjee De artsen gaven idd ook aan dat ze goede hoop hebben dat het eruit zou komen met de menstruatie. Die is nog niet geweest. Wel heb ik gisteren een echo gehad en daarop was niets meer te zien! Ben helemaal opgelucht! Misschien was het toch iets van een groter stolsel of zo. Ik zie dat jij weer zwanger bent! Gefeliciteerd!! Ik duim heel hard voor je dat alles goed mag gaan! Wat is het oneerlijk soms hè? Hier ook een icsi traject moeten volgen en dan deze afloop, maar jouw handtekening geeft mij hoop voor de toekomst.
@Delacour bedankt voor je lieve woorden. Ik leef echt van echo naar echo en ben dankbaar voor elke dag dat we extra krijgen. Elke vorm van een miskraam is oneerlijk en het maakt het niet makkelijker als zwanger raken niet van zelfsprekend is. Heel fijn om te horen dat je echo goed is gegaan en hopelijk mag je heel snel een prachtig babietje in je armen vasthouden