dreigende miskraam , afwachtende onzekerheid HELP!!

Discussie in 'Miskraam' gestart door liesje89, 26 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje89

liesje89 Nieuw lid

26 nov 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames ,

Ik ben nieuw hier dus zal me eerst even voorstellen !
    Ik ben een moeder van drie Kids (zoontje 5 , dochtertje 3 en zoontje bijna 1 ) ,ik ben 26 jaar en samen wonend met mijn man .

Hier mijn verhaal die ik echt kwijt moet en hoop dat er vrouwen zijn die hier ervaring mee hebben :
    Zaterdag 14 november had ik een licht postitieve test .
    Dit was even een schrik voor mij en mijn man , maar zeker welkom .
    Maar we werden snel van onze roze wolk geschopt , ik woensdag 18 november opnieuw een test om te kijken of het lichte streepje van zaterdag donkerder zou worden , dit was niet het geval , hij was lichter en de onzekerheid sloeg toe .
    Die zelfde dag begon ik met bruinbloed wat vervolgens over ging in donker rood , dit ging gepaard met wat lichte mentruatie kramp.
    Dit heeft af en aan Tot maandag aangehouden .(kleine 5 dagen)
    Mijn normale menstruatie duurt 6a7 dgn met behoorlijk veel bloedverlies.
    Maandag ochtend heb ik een vroege echo gehad , de echo paste bij 5 weken en 2 dgn ( wat opzich zou kunnen kloppen )
    Maar op de echo was te zien dat er beweging in het vruchtzakje zat en dat kon duiden op een aankomende miskraam .
    De verloskundige zei dat de kans groot was dat dit over zal gaan in een miskraam , maar dat het vrouwelijke lichaam haar wel vaker heeft verrast .

Nu bloed ik.dus niet meer , ik test negatief , en moet wachten tot volgende week vrijdag op een volgende echo .
    Ben enorm onzeker en verdrietig en weet niet wat me te wachten staat ..

Zijn er dames die dit hebben mee gemaakt of hier ervaring mee hebben?

2. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    hoi,

ik wens je alvast heel veel sterkte toe en hoop dat het voor jou beter mag aflopen als bij mij.
    ik had geen hevige bloedingen, enkel een paar drupjes maar bij mij was er ook beweging te zien in de vruchtzak en nog geen hartje met een vruchtje van 6 weken terwijl ik eigenlijk 7 weken moest zijn. Ze dachten eerst aan een trage ontwikkeling. afgelopen maandag (1 week later) was het vruchtje niet meer gegroeid en was de vruchtzak half aan het losbreken. Net zelf een miskraam moeten opwekken.
    Dit was men eerste zwangerschap. Ik hoop voor je dat jij veel beter nieuws mag krijgen maar misschien is het toch een kleine troost dat je al drie mooie kindjes hebt rondlopen. Veel sterkte toegewenst in deze onzekere tijd! Ik weet hoe het voelt en het is slopend...

3. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Laat je door dit verhaal niet ontmoedigen, elk vrouwenlichaam is anders en je moet ook weten dat ik een systeemziekte heb, dat kan ook parten spelen. Liefs en nogmaals veel sterkte in deze tijd! Probeer je gedachten wat te verzetten want stress is ook niet goed nu

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Meid, wat rot:( Ik ben bang dat dit wel een miskraam gaat worden, zeker omdat je negatief test. Dat laatste betekent dat je lichaam geen HCG meer aanmaakt en dat duidt erop dat er geen "actieve" zwangerschap meer wordt geregistreerd zeg maar.

Natuurlijk hoop ik voor je dat er een wonder mag gebeuren, maar ik zou me in jouw schoenen toch op het ergste voorbereiden.

Als het niet goed is, dan hoop ik voor de dat de zwangerschap vanzelf loskomt; anders wordt het een missed abortion en kom je in een traject van opwekken met medicatie of een currettage.

Heel veel sterkte!!

Deel Deze Pagina