Is het nu mis?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Tylmare, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Ik schrik me net wezenloos.
    Ga naar de wc en veeg een beetje donkerbruin bloed af en zit er ook een klein streepje in mn onderbroek.
    Meteen spoednumer gebeld van de verloskundige.
    Ze probeerde me nog gerust te stellen dat dit vaker gebeurd rond mijn termijn en dat dit hoogstwaarschijnlijk van de baarmoedermond komt.
    Ik heb (nog) geen last van mijn buik en dat was ook een goed teken.

Gelukkig kan ik vanavond om 21.15 terecht voor een spoed echo, maar maak me nu echt zo'n zorgen! :(
    Kan mijn vriend ook totaal niet bereiken op zijn werk nu.
    Heb er al wat tranen om gelaten, ben echt bang! :(

2. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Meis wat heftig. Het kan beide kanten op maar houd vast aan de positieve! ! 50% van de bloedinkjes zijn gewoon zonder risico. Heel veel sterkte.
    Heb je nog wel symptomen?
    Zet het Door?
    Ik heb 2 miskramen gehad, 1 met bloed en 1 zonder ivm missed abortion.
    Kus

3. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Bloedingeng kunnen van alles zijn, een adertje die gesprongen is, of misschien heb je gisteravond wel seks gehad. Of heb je gebukt en stond je weer op, iets zwaars getild.. Je weet het niet. Fijn dat je vanavond terecht kan, dan weet je meteen waar je aan toe bent.

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb ook 2x bruin bloedverlies gehad incl menstruatie gevoel maar was op de echo een prachtig kindje te zien en geen spoor van waar het bloed vandaan is gekomen... Niet direct stressen hoor! Het was ook zo rond de 7 weken bij mij.

5. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    ik heb sowieso al heel weinig symptomen gehad. De symptomen die ik heb komen en gaan.
    Nog snel moe, rugpijn en gevoelige borsten (bij aanraking) en soms kleine steekjes in mijn buik. Veel meer dan dat heb ik nog niet gehad.

Het was echt maar een veegje bruinig bloed, en geen krampen of wat dan ook. Dat stelt me dan wel weer gerust op zich.
    Geen sex gehad, maar werk in de kinderopvang dus buk en til erg veel.
    En maandag last van obstipatie gehad.

Pfff, nog even afwachten.
    Net nog naar de wc geweest maar er was alleen nog een klein 'drupje'

6. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    2 miskramen gehad eerste vrij heftig 2 weken hevig gebloed met alsnog een curretage als gevolg
    Tweede binnen 8 dagen helemaal schoon.
    Nu ruim zwanger maar met 6 weken roze/oranje afscheiding.
    Op de echo bleek dat ik bloed tussen me vliezen had zitten en dit zou vanzelf weg trekken.
    Kon komen door niezen, bukken, seks, tillen ect.
    Er hoef dus niets aan de hand te wezen maar alleen een echo zal dit kunnen bevestigen.
    Suc6 en sterkte!

7. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb ik ook gehad. Mijn placenta lag wat laag waardoor het ging bloeden. Inmiddels is hij mooi omhoog gegroeid gelukkig. Oh, ik zie dat je 7 weken zwanger bent. Dit gebeurde bij mij met 17 weken. Volgens mij heb je met 7 weken nog geen placenta.
    Succes met je echo, hopelijk valt het mee en is je baarmoedermond gewoon goed doorbloed o.i.d.

8. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Spannend meid! Het kan beide kanten uit gaan. De kans is ook heel groot dat het een onschuldige bloeding is. Fijn dat je vanavond een echo hebt.

9. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Net een echo gehad, we hadden een kloppend hartje gelukkig!
    Wat wel vreemd is, is dat ik bijna 2 weken ben terug gezet.
    Uk was lastig te vinden, zat goed verstopt. Was zelfs met de inwendige echo en beetje zoeken.

Ze kon geen reden vinden voor de bloeding, dus waarschijnlijk een gesprongen adertje.

Ze zei dat het wel eens vaker voorkomt dat iemand met 2 weken word terug gezet, maar dat dat kon komen omdat de uk zo verstopt zit en de meting lastig is.

Volgende week woensdag terug komen voor een check-up.

10. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Gelukkig een kloppend hartje! Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan. Je geeft aan het vreemd te vinden dat je 2 weken terug bent gezet, nu is het bij een vroege zwangerschap lastig meten. Weet je wanneer je eisprong is geweest? Wanneer had je de eerste positieve test in handen?

Ik duim voor je dat het goed blijft gaan. Bij mij is het helaas niet goed afgelopen.

11. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    ik had 10 september mijn laatste menstruatie en ongeveer 14 dagen later mijn eisprong (althans.. dat denk ik) 8 oktober een heel licht positieve test en een week later een clearblue die 1-2 weken aangaf.

Ik lees ok overal dat een 1mm al een heel verschil kan maken in de meting.
    En nu liet de kleine zich ook niet heel makkelijk in beeld brengen. M'n baarmoeder zat nog aardig verstopt, waardoor het meten blijkbaar wat moeilijker ging.

Ben al lang blij met een kloppend hartje.
    En heb nog steeds geen pijn en helder bloed, alleen af en toe een drupje donkerbruin.
    En ze kon zelf ook niks vinden wat de bloeding kon veroorzaken, dus dat stelt opzich ook wel gerust.

Maarja, de zorgen blijven natuurlijk wel. Nog een weekje afwachten...

12. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Nog even spannend, maar voornamelijk positief nieuws toch. Hopelijk betekent dat bloed gewoon helemaal niets en krijg je volgende weer een mooi kloppend hartje te zien.

13. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Spannend meid, ik had het ook bij 8 weken zwangerschap .. en bij mij hield het 4 dagen aan. Ik kon het met een inlegkruisje redden, ben niet naar de vk gegaan en het is goed afgelopen gelukkig. Denk positief meid! Succes bij de vk vanavond, ik steek een kaarsje aan voor je!

14. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Waar ik gister en vanmorgen nog erg bang was, keert de 'rust' nu weer een beetje toe.
    Krijg weer kwaaltjes zoals ik dat tot nog toe elke keer heb de eerste dagen van 'een nieuwe week'
    Ben weer enorm moe, vaker plassen, pijn in mijn baarmoeder bij hoesten bijv.
    Ook enorm koud de hele tijd.

En het belangrijkste misschien nog: geen spoortje bloed meer ontdekt (behalve wat drupjes vanwege de inwendige echo, waar de echoscopiste al voor had gewaarschuwd)

15. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Fijn dat het hartje klopte! Dat is positief! Fijn dat je woensdag weer een echo hebt.

16. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    vandaag geen bloed meer gehad, tot net.. roze/rode slijmerig bij het afvegen :(

gats, wat een onzekerheid :(
    Waarom moet het nou nu misgaan, juist nu we een hartje hebben gezien :(
    En dan ook nog een huis vol visite morgen.
    Ik hoop zo dat het niks is :(

17. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik wil je even gerust stellen: ik heb met 13 weken echt een super bloeding gehad.. De vk kwam langs en die zag het en die dacht dit loopt niet goed af.. Maar toch een goed kloppend hartje! En zie ik ben nu 21 weken zwanger!

18. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ach meid, wat vervelend dat je weer wat bloed verliest. Houd hoop hoor, het hoeft echt niks te betekenen.

19. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ik heb vanaf het begin af aan al zo nu en dan bloed met afvegen, roze/rood/bruin van alles gehad, maar inmiddels toch 12 weken. Bij de termijnecho werd wel duidelijk waar het bloed bij mij vandaan kwam, het is een hematoom... Het is echt rot want je word er zo onzeker door, dat heb ik nu nog als ik het bloed weer zie... ondanks dat ik al 3 goede echo's heb gehad en een druk bewegend kindje heb gezien.

Hopelijk is het bij jou ook loosalarm en blijft je kindje gezellig bij je voor de aankomende 32 weken :)

Sterkte met de onzekerheid!

20. medusa

medusa Lid

23 sep 2014
    23
    0
    0
    Oh meis wat verschrikkelijk naar! Bij mij is het ook al zo onzeker. Probeer vast te houden aan het positieve. Mocht je willen praten dan mag je altijd een berichtje sturen. Veel sterkte!

Deel Deze Pagina