Hallo dames, Zoek meiden met ervaring hierin. Woensdag 13 Juni ben ik bevallen van ons dochtertje* met 13w&5d. Vrijdag 29 Juni gecurreteerd ivm achtergebleven weefsel... Maandag 16 Juli hcg geprikt en dat was gezakt naar 13. Zelf denk ik dus dat het nu wel zo ongeveer mijn lichaam uit moet zijn?! Vanaf de bevalling is het nu 7 weken geleden... en ik test nog steeds positief! Hoelang testten jullie positief na een miskraam? en hoeveel weken was je zwanger? Gelukkig moet ik morgen naar de gyn. Maar ben zo ongeduldig!! dus zoek een beetje ervaring hierin Bedankt!!!
hoi susanne.. ik weet niet precies hoelang hcg in je bloed blijft..dat kan verschillen.. ikzelf ben ook rond die tijd bevallen van ons dochtertje,en had erge last van stuwing en werd ook niet meer ongi.. dat moest opgewekt worden,had ook nog maanden erna last van pukkeltjes op mijn rug en schouders..het kan echt een tijd duren voor het helemaal weg is. bij mij duurde het ontzwangeren langer dan ik daadwerkelijk zwanger was geweest(17 wk) veel sterkte meid!
Hoi Me83, Moeilijk om mee te maken he! Vind het echt verschrikkelijk. Dat is niet wat je in gedachten hebt wanneer je verblijd wordt met een positieve test, Ben ook nog steeds niet ongesteld geweest na de curretage. Die is nu 5 wk geleden. Maar dat kan ook nog wel even op zich laten wachten heb ik vernomen Zou erg blij zijn met een menstruatie zeg (alleen deze keer )... dan kunnen we weer vooruit...
Hoi Me83, Moeilijk om mee te maken he! Vind het echt verschrikkelijk. Dat is niet wat je in gedachten hebt wanneer je verblijd wordt met een positieve test, Ben ook nog steeds niet ongesteld geweest na de curretage. Die is nu 5 wk geleden. Maar dat kan ook nog wel even op zich laten wachten heb ik vernomen Zou erg blij zijn met een menstruatie zeg (alleen deze keer )... dan kunnen we weer vooruit...
ja idd.. tis een zware kluif.. mijn ongi kwam maar niet dus na 10 wk wachten ben ik weer aan depil gegaan om het op te wekken.. dit lukte maar bleef hierna constant bloed verliezen.. dus moet aan de pil blijven totdat het over is.. dit duurde ook weer een week of 8 voor alles normaal was.. nu ben ik nog steeds aan de pil. we willen nog even wachten omdat het toch erg zwaar was.. geestelijk en lichamelijk..en ik wil niet dit kindje vervangen voor een ander.. al is er nog steeds een leegte die je graag wilt vullen.. maar mijn tijd komt wel.. nu even nog genieten van het ''kindloze'' leven voor we weer gaan starten.. hopelijk word je snel weer ongi zodat je weer verder kan proberen zwanger te worden..
Kan je opnieuw zwanger zijn? Of het zou een eisprong kunnen zijn (vaak test je met je LH piek ook positief op een zwangerschapstest). Als je HCG 2 weken geleden op 13 zat, zou ik denken dat het nu weg is.
Hoi Suzanne, ik heb zelf 11 juni een miskraam gehad en had 19 juli laatste controle bij de gyn, bloedtest gaf een hcg van 20 aan en had toen een negatieve zwangerschapstest... Ik wil je geen valse hoop geven, maar als je de laatste controle een hcg van 13 had, dan kan deze positieve test niet van de MK zijn... Een test geeft pas wat aan bij minimaal een hcg van 20, soms van 15 maar echt niet lager!Dus ik denk dat het een nieuwe zwangerschap is! liefs baby..
Hi Baby! Bedankt voor je lieve reactie Helaas nog geen zichtbare zwangerschap op de echo! Ze heeft wel gezien dat mijn eisprong afgelopen maand is geweest... Dus dat zou betekenen áls ik zwanger zou zijn.. het pas heel pril is. Wat ze niet heeft kunnen zien op de echo. Dus nog even afwachten... na het weekend doe ik nog een testje. En de gyn vertelde dat als ik over 2 weken nog steeds niet ongesteld geworden ben ik ff moet bellen om te prikken op hcg. Dus nog steeds afwachten Hoe voel jij je nu? ben je inmiddels al ongesteld geweest...
Hoihoi Susanne, Nou hoop voor je dat het wel raak is en nog heel pril! Ga je morgen testen?Ben benieuwd! Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest, heb nu als Nod maar 14/8 aangehouden en als ik dan nog niet ongi ben, dan doe ik een test! Hoop dat ik zo lang nog kan wachtenhihi liefs baby...
HEy Suzanne, Heel veel sterkte!! Kan je helaas niet helpen.. Maar hartverscheurend lijkt het me!!! Liefs!
Hi babyzoe, Dat zou inderdaad geweldig zijn, durf er alleen niet op te hopen. Nog geen menstruatie ook hier. Niet het gevoel ook. Denk dat ik niet ga testen maar ff het advies van de gyn. Opvolg. Als ik de 16e (mijn verjaardag notabene) nog niet ongesteld van doe ik een test. Heb me een ongeluk getest de afgelopen weken en haal er elke keer te veel hoop uit. Dus ff wat rust is ook wel goed. Volgende week zijn ww een weekje op vakantie dus genoeg afleiding. Dus dan zijn we samen al 8 weken niet ongi. En beiden nog bijna 2 weekjes aankijken ben benieuwd!! We houden elkaar op de hoogte toch Durf je nu ook nog geen testje te wagen?
Hi Susanne, nee ik ga nog niet testen, wil pas rond 14/8 gaan testen..(als ik dat volhoud en anders op zijn vroegst in het aankomende weekend!) Ik hoop dat je eff lekker kan genieten van je vakantie!En veel afleiding hebt, dan gaat de tijd lekker snel! We houden elkaar zeker op de hoogte!En hopelijk hebben we dan beide een positieve test in handen! Liefs baby...
hoi! Wat vervelend allemaal om te lezen..... Ik ben helaas niet zo ver in weken gekomen. Mijn Gyn had het er over dat het (voor mij dan) 4 tot 6 weken kon duren voordat m'n lijf 'weer op gang' zou zijn. Bij mij was het dus 5 weken. Ik ga deze week weer beginnen met ovu-testen. Ik hoop zo dat deze eerste (maar foute en überkorte) zwangerschap de weg heeft geplaveid voor de volgende... Heel veel succes allemaal, ik duim Angela
Hoi Ang80, Nou inderdaad.. het is allemaal al vervelend genoeg.. en aangezien we graag weer voor een kindje wilden gaan is het wel welkom als mn cyclus een beetje stabiel zou zijn. Jij hebt ook al een lange rit achter de rug lees ik!! Hoop dat jij ook snel weer blij mag zijn met een zwangerschap, en dat het allemaal goed gaat @Babyzoe.. Mijn cyclus wat ik dus dacht, klopt!! Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden zo een opluchtging..
Hoi Susanne, mooi meid dat je weer ongesteld bent geworden! Weet je in ieder geval dat je lichaam werkt zoals het hoort! Hier nog steeds geen ongi te bekennen...ik heb deze maand maar 32 dagen aangehouden en me nod zou dan 14/8 zijn, maar als ik uitga van me normale cyclus (die is 28 dagen en als een klok) dan had ik 8/8 al ongi moeten zijn...zit dus een beetje te dubben of ik al moet gaan testen of afwacht tot dinsdag... Tis lastig dat wachten, tot het weekend duurt al zo lang! Ik heb ook nog steeds de bekende klachtjes, borsten gezwollen en pijnlijke tepels, misselijk in de ochtend en erg moe..ben ergens ook bang om te testen, als ie negatief is dan is dat zo definitief, stom he? Nou hoop voor jou dat het snel raak is na je ongi!En hou je op de hoogte als ik ga testen! Liefs Baby...
Hoi Susanne, nou ik heb dus getest en ben hartstikke zwanger!!! Ik ben zo blij, ik moet ongeveer 5 weken zijn nu, dus is wel een spannende periode...ik hoop dat het deze keer goed blijft gaan!Maar we gaan van het positieve uit En hoe is ie met jou verder?Is de ongi al een beetje over?Kun je alweer druk aan de klus hihi Hopelijk is het voor jou ook snel raak! Liefs Baby...
hoi, mag ik me ook toevoegen? ik heb 29 juli een curretage gehad. enkele dagen terug negatief getest. Dus ben ik al tevreden mee na 3 weken. Nu voel ik het allemaal wat krampen dus gisteren al maar wat geklust. Moest het is een eike zijn Heb 4 september een afspraak voor controle bij gyneacoloog. Hoop dan een bevrucht vlekje te zien wauw babyzoe proficiat! zo snel al. Was je hcg snel al negatief? Hopelijk ben je weer snel uit die gevarenzone! groetjes!
Hoi Lenatje, hoop voor je dat er 4 september al iets te zien zal zijn van een zwangerschap!zal voor je duimen! Mijn Hcg is best lang hoog geweest, had namelijk een waarde van 1145 vier weken na de mk!Men dacht zelfs aan een nieuwe zwangerschap toen, niets was minder waar en ben opnieuw gaan bloeden en toen heb ik zes weken na de mk negatief getest... Nu was mijn laatste bloeding begonnen op 11/07 en deze dag heb ik aangehouden als eerste dag laatste menstruatie en kreeg rond 24/7 mijn ei en had 12/8 een positieve test in handen!!!Echt superblij ben ik! En hoop idd dat ik snel 13 weken ben!Nu is het allemaal nog zo pril en kan er nog van alles fout gaan...maar we gaan ervan uit dat het deze keer goed komt Laat je weten wat eruit komt 4/9, ben erg benieuwd!Ik heb vandaag de VK gebeld, ik heb me eerste afspraak staan op 11/9, dus dat word een spannende dag, ik zou dan precies negen weken moeten zijn.. Liefs baby..