Testen? Of komt mn ei eraan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LW85, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Momenteel zit ik op cyclusdag 38.
    De laatste dagen merk ik dat met vrijen het daar binnen erg gevoelig is en kom ik veel sneller klaar. Het doet geen pijn maar het is wel een vervelend gevoel en we moeten er af en toe ook even pauze nemen omdat het te gevoelig is.

Mijn vriend zei gisteravond in bed ineens dat hij mijn borsten steviger vindt dat normaal. Ook vanmorgen begon hij daarover.

Nu spookt het door mn hoofd, zou ik zwanger zijn?
    Ik heb nog geen eisprong kunnen ontdekken maar die zou ik ook gemisst kunnen hebben. Toen ik zwanger was (vmk) had ik alleen stevigere borsten en hele gevoelige tepels, verder nergens last van.

Zal ik een test gaan halen? Of kunnen die gevoeligheid en stevigere borsten ook een teken zijn dat er toch een ei aankomt?

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Snelle oplossing: een ovutest en een zw-test ;):D succes! de pijn bij het vrijen klinkt als ei pijn maar de borsten?? vreemd.. Wel laten weten he! ;)

3. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Om je onzekerheid weg te nemen zeg ik: testen! :)

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Net toch maar zwtest gehaald, negatief. Heb geen ovulatietesten in huis dus ik hoop dat mn ei er toch gaat komen. Kan ik vanavond in ieder geval wel bij de bbq een biertje drinken :)

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik las net in een ander topic hetzelfde verhaal als dat van jou... gevoelig en snel klaarkomen etc. dat was bij diegene na de innesteling. mss is het voor jou dan nog te vroeg om te testen?? zou een ei kunnen zijn, maar vond dat verhaald toepasselijk, dus mss zit je nu na de innesteling, maar is je hcg waarde nog te laag. dat kan ook verklaren waarom je borsten groter zijn. ;)

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ahh jammer van de nega test, maar iig wel flink klussen en over 2 weken nog eens een testje wagen ;)

7. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @vlinder: de 2e test heb ik bewaard, mocht het een innesteling zijn, hoelang erna zou je dan evt weer kunnen testen?

Ytest: over tijdje inderdaad maar weer testen. Klussen komt goed, met dit warme weer hebben we allebij constant zin :)

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Normaal is je innesteling ongeveer 5 dagen na je ei, en een aantal mensen testen al positief op 5 dagen voor de NOD. dus dat zou dan 4 dagen na de innesteling zijn, maar dat is echt op z'n vroegst!! dus testen tussen 4 en 9 dagen na de innesteling.

9. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Zwoele zomer avonden, heerlijk.. *beeld zich vooral de barbecue erbij in mmmmh!*

Duimen draaien stevig hier, voor een posi test xx

10. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hahaha. Ja die zijn behoorlijk zwoel hier. Vanavond is de bbq op het dakterras dus misschien wordt het erna wel romantisch sterren kijken ;)
    Bedankt voor het duimen!

Deel Deze Pagina